Onko " roiskeorkut" naisilla kuin yleisiä?
Tämä on ihan hurjaa...saan hirveät roiskeorkut kun klitoriksesta tulee orkku,mieskin sanoo että herranjestas,on taas ku vettä päälle heitetty.
Tää ilmeni mulla vasta kun opin klitorisorkun saamaan edes,ja sen jälkeen onkin roiskunu,heh.
Onko kohtalotovereita,tää tuntuu vaan niin hassulle.
Määrät on sellasii että lakana alla kastuu monesti.
Kommentit (13)
Exän kanssa taannoin löydettiin ejakulointi. Oli aivan sairaan kiihottavaa sormilla hyväillä niin, että tavaraa roiskuu hullusti. Kylppäriin jouduttiin usein pakenemaan, jos haluttiin leikkiä ihan satasella. Pyyhe riitti pienempien suojaksi.
Sairaan kiihottavaa sormeilla toinen aivan mielipuoleksi. Melkein luulin, että naiselta menee taju. Kun oikean tavan oppi, niin muitakin naisia olen saanut samaan tilaan, jotka eivät ole ennen ejakuloineet. Luulen, että se on aika paljon kiinni siitä miten naista hyväilee. Minulla on kokemuksia vain sormilla G-pisteen hieronnasta, siitä tuntuu valtaosa naisista hullaantuvan ja nestettä alkaa kertyä...
mutta se onkin näppärää niin, ei tule sotkua...Ja tunne on tosiaan mieletön
mitä se ejakulointi siis oikein on????suomeks kiitos. Mä oon välillä niin märkä kun vaan aattelenkin miestä tai juttuja sen kans et aivan hirvittää(ja välillä haittaakin kun kostuu niin et sais liki sidettä pitää) ja klittaorgasmin jälkeen mä siis aivan vuodan! Mahtaako olla normaalia tai yleistä????nainen 30
vaikuttaako naisen laihuus/luhavuus ejakulointiin kokemuksenne mukaan?
kyllä roiskuu kun rapataan!! = )) Justiinsa meni lakanat vaihtoon, mutta mitä tuota pidättelemään kun tekee kutaa...muutes aika harvat naiset vissiin ejakuloi. Olkaamme ylpeitä me joilta sekin onnistuu!! ; )
Ja miten tää liittyy klitorisorgasmiin, eikös se ole se yleisin O-tyyppi naisilla?
Ilmeisesti asiaan on vaikuttanuy lantionpohjalihas jumppaus. olen tehnyt sitä laittamalla geishapallot emättimeen. Tämän jumppauksen jälkeen lihasten voimistuessa alkoi myös nämä nesteet sieltä lentää.
Vai onko kyseessä vain runsas kiihottumisen aiheuttama kosteus, märkyys??
Lainaus Sexpo.fi:
ORGASMIIN JA SEKSUAALISEEN NAUTINTOON LIITTYVIÄ KYSYMYKSIÄKysymys: Olen 20v mies ja aina ollut kiinnostunut naisen ejakulaatiosta. Voiko kuka tahansa nainen oppia ejakuloimaan ja jos niin miten? Paljonko nainen voi orgasminsa aikana tätä nestettä erittää? Voiko naisella olla tarve saada pissata samalla kun saa orgasmin? Eli voiko tämä oikeasti olla naiselle nautinnollista?
Vastaus: On arvioitu että yli puolet naisista voi erittää ejakulaationestettä. Näin ollen nainen ei voi " oppia" ejakuloimaan. Ejakulaationeste ei ole virtsaa, vaan nainen erittää makeaa ainetta, joka on pääasiallisesti fruktoosia ja se näyttää lähinnä laimennetulta rasvattomalta maidolta. Ejakulaation voi kokea orgasmin yhteydessä, erityisesti jos orgasmia on edeltänyt klitoriksen/G-pisteen hyväileminen tai ilman orgasmia erityisen kiihottavan, nautintoa tuottavan hyväilyn yhteydessä. Ejakulaatiossa nainen erittää tätä ainetta muutamasta tipasta t-lusikallisiin ja neste tulee ulos virtsaputkesta. Lisää tietoa naisen ejakulaatiosta saat netistä:
Pissaleikit ovat sitten asia erikseen. Pissaamisesta seksileikkien yhteydessä voi nauttia sekä miehet että naiset. Jotkut naiset voivat kokea virtsaamisen tarvetta orgasmin tai kiihottuneisuuden yhteydessä, mutta pidättelevät sitä. Välttämättä sieltä ei tulisikaan virtsaa vaan juuri tätä ejakulaationestettä.
Katja Hakosaari, Sexpo säätiö (17.10.2002)
Näihin teinikyssäreihin löytäisi vastaukset tuolta suoraankin. KOhdalleni on sattunut pari naista jotka ovat roiskineet. Kyllähän se raflaavalta tuntuu, mutta huonona puolena sitten sänkykin on märkänä.. Suo siellä vetälä täällä.
M43
vähän niinkuin ois pissa hätä mutta ei kuitenkaan, ja sit se tulee, jos sen haluaa päästää
mä oletan ja luulen myös tietäväni, et silloin kun ei ole mitään ressiä ja partneri tuttu ja turvallinen näin voi käydä, ja musta se on kyl aika siistii. jotain tekemist voi kyl olla synnytyksil,meil niit on kolme ja mielestäni tulleet ajan myötä nuo nesteet. hyvät vaput ja pitäkää toisianne hyvänä t:mies 37v ja 19 vuoden suhde.
Eivät ne taida kovinkaan yleisiä olla. Itse tämän mielettömän tyydytyksen olen saanut kokea, uskomattoman upea tunne poksahtaa " miehen lailla" . Mies alkuun hieman hämmästeli (niin tosin minkäkin), mutta tosiaan tämän kykenee saavuttamaan vain, kun on täysin rentoutunut ja kympillä hommassa mukana. Mukavaa viikonloppua :)