Lue keskustelun säännöt.
Olen päihdetyöntekijä ja juon lasin viiniä tai enemmän joka ilta.
29.10.2008 |
Olen lapseton, 31 v. Teen vaativaa työtä jossa kuormitus on melko rankkaa päivästä toiseen. Iltaisin, käperryn takkatulen ääreen tai television eteen ja juon lasin, kaksi viiniä rentoutuakseni. Viikonloppuisin miehen kanssa juomme pullon viiniä puoliksi pe tai la-ilta.
Kommentit (22)
kohtuu käyttöä, vaikka meillä on lapsia saatamme lasin pari illassa ottaa ruuan kanssa ja sen jälkeen tai saunaoluet. Mitään humalajuomista ei ole vaan lähinnä rentoutus/ nautiskelu mielessä.
Ranskasta joku tuolla mainitsi, että on maksasairauksia, niin on, mutta korkeammat eliniän ennusteet kuin suomalaisilla miehillä ja naisilla. Et ainakaan viinin juomiseen eivät aikaisemmin kuole!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En tiedä miksi. Ei kuitenkaan ole provo. Nytkin laitoin viestini valkoviinilasillisen jälkeen. Emmin, mietin, osaisinko kuitenkaan olla ilman tuota lasillista. Muistan, että nuorempana, opiskeluaikoina ja duunarihommissa moista ongelmaa ei ollut. Nyt sen sijaan ihmissuhdetyön kuormitus ja jatkuva "minä_tiedän_miten_sinun_pitäisi_elämäsi_elää" -asenne vie veronsa.
Tuntuu kuitenkin hyvältä kun ette tuomitse, se on sanottava.
ap