Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: LOLA SELKÄLEIKKAUKSEEN!! OTTI SILIKONIT VAIKKA JO VUOSIA KÄRSINYT SELKÄKIVUISTA!! TYPERÄÄ!

Vierailija
17.10.2007 |

Lola leikkauspöydälle

17.10.2007 06:37

Juontaja ja ex-malli Lola Wallinkoski, 30, joutuu huomenna selkäleikkaukseen. Hän on jo vuosia kärsinyt kipeästä selästä, mutta ei ole käynyt vaivan takia lääkärissä. Kuukausi sitten vaihtoehtoja ei enää ollut.

- Toinen jalka meni alta. Selkä oli helvetin kipeä. En pystynyt kävelemään, Lola manaa.

Hänellä todettiin paha välilevyn pullistuma, joka vaatii parantuakseen leikkausta. Lola ei kuitenkaan heti suostunut operoitavaksi vaan on yrittänyt hoitaa selkää levolla ja fysioterapialla.

Hän on sinnitellyt vahvalla kolmiolääkityksellä, joka on helpottanut ympärivuorokautista kipua. Osan työkeikoistaankin Lola on hoitanut, vaikka tiukkaa on tehnyt.

Välillä Lola on työmatkoilla käyttänyt kuskia ja itse maannut makuuasentoon säädetyllä auton etupenkillä.

Seisomaan Lola pystyy, mutta istuminen on lähes mahdotonta. Makuuasentokin pitää valita hyvin, ettei selkään satu.

Lolan on kuitenkin vaikea olla aloillaan.

- Olen menevä ja tekevä luonne. En oikein osaa olla paikoillani.

Kahden pienen lapsen äitinä hän ei ole voinut myöskään kunnolla osallistua lastenhoitoon. Vastuu on jäänyt aviomies Jarkolle sekä isovanhemmille.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä silikoneilla on välilevyn pullistuman kanssa?

Vierailija
2/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuskin sentään välilevyn pullistumaa aiheuttavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla olematon rintavarustus ja pahoja selkävaivoja.

Vierailija
4/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä leikkauskaan auttanut, murheellista.

Vierailija
5/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt niin isot rinnat ole. Kyllä pitää olla melkoiset utareet, että ne todella painavat. Minulla on 75D, eikä ne paina yhtään mitään.

Vierailija
6/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät silikonit varmasti suoraan syy ole selkäkipuun, mutta eivät voi hyvää tehdä selälle jossa on vaivaa, jos selkä on ollut vaivana jo kun silarit on otettu, ihan käsittämätöntä, että otti silikonit.

Vierailija
7/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ehkäpä Lola ei laittanut silikoneja selkäkivusta piittaamatta, kuten ap asian esittää.

Vuosien varrella on tullut myös kaksi lasta, ja raskaushan rasittaa usein selkää.