Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 tehyläistä paljastaa palkkansa!

Vierailija
16.10.2007 |

Tässä tehyläisten palkkoja ja huom. työvuodet, että repikää siitä sitten nuo huikeat ikälisänne:

http: //www. tehy. fi/viestinta/tehy-lehti/14_2007/palkat_j ulki/

PDF-muodossa olevasta näkyy tarkemmin.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja häntä hävetti sanoa palkkansa.

Sietää hävetäkin, kun tienaa noin hyvin tuollaisella koulutuksella.

On hoitajilla ihme luulot muiden tienesteistä :/

Palkanalennukset niille vaan.

Vierailija
22/53 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että repikää siitä. 2300 ois mulle jo tosi hyvä palkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. julkisella sektorilla työskentelevä insinööri

Vierailija
24/53 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin minä ainakin arvostan paljon enemmän sairaanhoitajan työtä kuin jotain valtiotieteen maisteria.

Toisekseen Suomessa on HOITAJAPULA! Alalle ei hakeudu tarpeeksi ihmisiä, jatkuvasti on sairaaloissa liian vähän työntekijöitä. Nykyiset sairaanhoitajat raataa niska limassa kun töitä on niin paljon. Siinähän se olisi teillekin valittajat ammatti, alkakaa opiskella sairaanhoitajaksi, työtä varmasti riittää!

Vierailija
25/53 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma opistotason inssi-mieheni tienaa kylläkin 3300e/kk eikä ole vielä lähelläkään uransa huippua. Mikähän on työpaikkasi?

Vierailija
26/53 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun matematiikkani ei tähän riitä, mutta voisiko joku sairaanhoitaja (jotka tunnetusti ovat loistavia lääkelaskuissa) selittää tämän yhtälön todeksi.

t. insinööri

Vierailija
27/53 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinä pitävät!

Vierailija
28/53 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran naisvaltainen ala on huonosti palkattu, niin ei toisille naisille saa antaa palkan korotusta kun muille tulee paha mieli.

Vierailija
29/53 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajan keskitulot v. 2006 kuntasektorilla oli 2487 euroa. Että ihan normi.

Vierailija
30/53 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene vuorohoitopäiväkotiin niin tienaat sen verran!

Vierailija
31/53 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kotiäitejä?) jos noita palkkoja pidetään hyvinä. Oletteko työssäkäyvät käyneet peruskoulun jälkeen muutakuin amiksen? Ja joukossa vielä yksi insinöörikin kehtaa sanoa palkkansa ääneen... huhhuh. Tuttavapiirissäni on lukuisia insinöörejä joista ei yksikään lähtisi tuolla palkalla insinöörin töihin. -nolottaa teidän puolesta-

Vierailija
32/53 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka on ehkä keskitasoa, mutta monella oli työvuosia tosi paljon. Ihmettelen kans keitä täällä olevat kirjoittajat ovat. Oletteko kovinkin nuoria? Mieletäni nuo esimerkkitapausten palkat ovat matalat työvuosiin nähden. Jos on ollut töissä jo 20-30v tai jopa melken 40v niin pitäisi saada parempaa palkkaa. Uran alussa palkka voi olla matala ja silloin noin 2000¿-2500E on hyvä palkka, mutta ei uran lopussa.

Minä ainakiin olen huolestunut terveydenhoidon tulevaisuudesta ja suon mielelläni hoitajille suuremmat palkat. Voin vaikka maksaa enemmän veroja sen takia.

Ilmeisesti täällä on vain (nuoria) naisia keskustelemassa, kun kaikilla on niin huonot palkat. Missä lienee ne naiset jotka muissa av:n keskusteluissa ovat hekuttaneet korkeata palkkaansa?

Vierailija
33/53 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä palkkaa koskaan saa " tarpeeksi" . Nyt on hoitajilla hyvä sauma hakea lisää rahaa niin pääsevärt kuluttamaan kaikkeen turhaan. Tosiasiassa tolla palkalla tulee hyvin toimeen!!!!

Vierailija
34/53 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on realiteetit hieman hukassa mammoilta.

Sh:n peruspalkka ei todellakaan ole tuota 2500¿, vaan mukana on ikälisät, vuorolisät, ylityöt ja lomarahat. Sairaanhoitajan tehtäväkohtainen peruspalkka on keskimäärin alle 2000¿.

Jos verrataan muihin kuntatyöntekijöihin niin peruspalkka pitäisi olla vertailukohtana. Vai kuinka moni lto, opettaja tai kunnaninsinööri tekee 3-vuorotyötä?

Vierailija
35/53 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisellä, ja palkka 2000... olen luullut että sairaanhoitajat jollain 1600 palkalla lakkoilee.

Ja siis meilläkin tehdään ylitöitä ja viikonloppuja, mutta ei niistä mitään lisiä makseta.

Vierailija
36/53 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko se 3-vuorotyö sitten ihan yllätyksenä ?

Sairaanhoitajat luulevat, että ovat jossain ihme palkkakuopassa. No ei todellakaan. Ihan hyviltä nuo ansiot näyttävät.

Sen lisäksi sitä 3-vuorotyötä ei tehdäkään sillä PERUSpalkalla vaan sitten tulee lisät, jotka tiedoksenne vaan ovat myös palkkaa.

Ei mitään ylimääräisiä korotuksia tuollaiselle laumalle ääliöitä. Vaihtakaa itse alaa, jos ei miellytä. Siinähän sitten näette ne suuret tulot.

Ja seuraavaksi on turha kitistä kiireestä, jos itse yrittää kaikkensa sen eteen, ettei enempää hoitajia ole varaa palkata.

Vierailija
37/53 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

yksityisellä, ja palkka 2000... olen luullut että sairaanhoitajat jollain 1600 palkalla lakkoilee.

Ja siis meilläkin tehdään ylitöitä ja viikonloppuja, mutta ei niistä mitään lisiä makseta.

Vierailija
38/53 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä on insinöörinkin pakko tehdä töitä tuollaisilla palkoilla. Ei ole mikään erikoisuus edes. Yksityisellä puolellakin on aikamoinen kilpailu eikä nykyään enää ole mikään ihme saada palkkaa juuri ja juuri 2000,-. Sen lisäksi ei sitten tule korvauksia ylitöistä jne. kuten hoitsut saa.

Vierailija
39/53 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ole tyhmää elättää itsensä, hoit..

Vierailija
40/53 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko joku teistä ihan tosissaan että parin tonnin liksa on hyvä? Sairaanhoitajat tekevät raskasta työtä ja ihmisten henki ja terveys on heidän vastuullaan. Kyllä siitä sen 2500 voisi maksaa, vaikka enemmänkin.

Itse olen IT-alalla ja saan kolminkertaista palkkaa tavissairaanhoitajaan verraten. Olen kuitenkin sitä mieltä, että vaikka meillä " vastuuta" on ja " vaativia tehtäviä" tehdään, niin kyllä me leikimme ihan monopolirahoilla sairaanhoitajiin nähden.

Ihan turha itkeä, että akateeminen koulutus kestää niin ja niin monta vuotta ja että siitä pitää sitten kompensoida palkassa. Ihmisten hoitaminen on kuitenkin ihan eri juttu kuin biteillä leikkiminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi