Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytys ohi - vaatekaappi meni uusiksi. Mitä teen noin sadalle vanhalle vaatteelleni?

Vierailija
30.10.2007 |

Ei voi olla totta, että raskausaika on onnellisesti ohi, mutta kroppa on ja pysyy niin paksuna, ettei vanhat vaatteet enää mahdu kertakaikkiaan päälle. Siis synnytyksestä on jo kohta vuos aikaa...

Sovitin just vanhoja vaatteitani ja laskin, että niitä on lähemmäs sata (housuja, toppeja, paitiksia, t-paitoja, hameita ym), jotka ei mene enää mulle.

En raaskis millään heittää niitä menemään. Kannattaakohan noita myydä jossain? Meneekö ne esim. pakettina jossain huutonetissä, jos ei pane lähtöhintaa eikä hintavarausta? Koko on s. Tosi ikävää, kun kaikki on nättejä, tyylikkäitä, klassisia ja siistejä vaatteita (Rils, Esprit, Jackpot, Mexx, Global yms).

Onko muille käynyt näin? Mitä teitte vanhoille vaatteille?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee halvemmaksi ja on terveellisempääkin.

Vierailija
2/5 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei voi olla totta, että raskausaika on onnellisesti ohi, mutta kroppa on ja pysyy niin paksuna, ettei vanhat vaatteet enää mahdu kertakaikkiaan päälle. Siis synnytyksestä on jo kohta vuos aikaa...

Sovitin just vanhoja vaatteitani ja laskin, että niitä on lähemmäs sata (housuja, toppeja, paitiksia, t-paitoja, hameita ym), jotka ei mene enää mulle.

En raaskis millään heittää niitä menemään. Kannattaakohan noita myydä jossain? Meneekö ne esim. pakettina jossain huutonetissä, jos ei pane lähtöhintaa eikä hintavarausta? Koko on s. Tosi ikävää, kun kaikki on nättejä, tyylikkäitä, klassisia ja siistejä vaatteita (Rils, Esprit, Jackpot, Mexx, Global yms).

Onko muille käynyt näin? Mitä teitte vanhoille vaatteille?

Tosin suna oottelisin vielä ennen lopullista hävitystä, itse laihduin normaaliin mittoihini vasta lähdettyäni takaisin töihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen.

Kuinka paljon vaatteet on pieniä? Eikös siinä olisi oiva motivaattori saada kiljoa karistettua, että joku päivä ne vaatteet vielä mahtuu?

Vierailija
4/5 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dietti ja kuntoilu. Kyllä ne vaatteet kohta päälle mahtuu.

Vierailija
5/5 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs maha jäi ja p....e leves, jos suoraan sanotaan. Housut ja paitisten napit ei mene kiinni. Muuten olen suht normaalipainoinen.

En usko että onnistun laihduttamalla saamaan noita mahtumaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan