Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden mielestä tämän palstan taso on laskenut viime viikkoina käsittömän alas?

Vierailija
16.10.2007 |

Hoitajien palkankorotus tuntuu olevan monella elämää suurempi asia. Keskustelu on täysin alatasoista, ei uskoisi täällä palstailevan aikuisia (?) naisia, joista suurin osa vielä kaiken lisäksi äitejä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus lähimenneisyydessä ihan keskustellut asioista täällä. Harmi nykytila.

Vierailija
2/5 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kunnon keskustelut on vähentyny, ja muiden loukkaaminen lisääntynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetellä miten ilkeitä ihmisiä täällä on!

Vierailija
4/5 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin reilun vuoden palstailematta kun jutut olivat niin alatasoisia. Innostuin nyt kesällä uudestaan ja oli tosi mukava lukea juttuja ja keskustella, mutta nyt ajattelin poistua taas vähintään puoleksi vuodeksi. Alkaa vain masentamaan tämä joukkotyhmyys ja ilkeily.

Vierailija
5/5 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuorin tytär on nyt kaksi vuotta ja palstailin odotusaikana paljon täällä. Synnytyksen jälkeen alkoi ahdistamaan nämä jutut ja täällä pyörivien ihmisten ilkeys ja näennäinen huumorintaju (muka) Nyt harvoin piipahdan täällä hetken ja muutama minuutti saa mut voimaan pahoin. Säälin näiden ihmisten lapsia, oikeasti. Ja miehiä myös. Moni mies varmaan hämmästyisi jos lukisi tätä palstaa, miten ilkeitä heidän kullannuppunsa voivat ollakaan toisia kohtaan. Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa ja yksi on tämä palsta ja paskan jauhaminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi