Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tehyläisten keskipalkka uudellamaalla 2700e? Ja siihenlisää 400-600? Kopsasin tuosta toisesta keskustelusta.

Vierailija
16.10.2007 |

Mitä huonoa tuossa palkassa on? Monihan joutuu tulemaan toimeen alle sillä palkalla. Ja hoitajien vastuu .... eikö se ole niin, että lääkäri on juridisesti vastuussa potilaista?

Käsitykseni mukaan esim. synnytyksissä kätilö hoitaa äitiä ja vauvaa, mutta on velvollinen kutsumaan lääkärin jos tulee ongelmia. Ja lääkäri on vastuussa, vaikka hänet olisi kutsuttu " liian myöhään" .

Et mikä se vastuu on, jos ei olekaan vastuussa itse?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa typerältä, tule katsomaan mitä on tämä työ vastasyntyneiden teholla. On pikkusen erilaista kun siellä pk:ssa.

sh

Vierailija
2/10 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vanhoilla hoitsuilla on 2 kuukauden kesälomat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuulostaa typerältä, tule katsomaan mitä on tämä työ vastasyntyneiden teholla. On pikkusen erilaista kun siellä pk:ssa.

sh

Vierailija
4/10 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta saataisiin sh:n peruspalkaksi 2190e, niin matematiikalla tuosta 2190:sta miinustaen 400-600e tekee 1590-1790e eli tämänhetkinen peruspalkka.

Jos laskee mukaan ylityölisät ja muut sellaiset, niin keskipalkaksi voi saada jotenkin yli 2000e, mutta ylitöistä saa lisää vain ylitöitä tekevä, ei se kuulu peruspalkkaan ilmaisena ekstrana.

Vierailija
5/10 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tehyläisten palkkoja ja huom. työvuodet, että repikää siitä sitten nuo huikeat ikälisänne:

http: //www. tehy. fi/viestinta/tehy-lehti/14_2007/palkat_julki/

PDF-muodossa olevasta näkyy tarkemmin.

Vierailija
6/10 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä hoitajana en kutsu lääkäriä tarpeeksi ajoissa, minä olen silloin tehnyt virheen, ja minua siitä myös voidaan syyttää. Jos annan väärän lääkkeen potilaalle, silloin syytetään siitä minua, hoitajaa. Mistä olet tuon käsityksen saanut, että lääkäri vastaa kaikesta??*ihmettelee*

Ja tiedoksi, että Tehy vaatii sh:n peruspalkaksi 2190¿.

Vierailija
7/10 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotain 2400, ja se sisältää lomarahat ja vuorolisät

Vierailija
8/10 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saanut syytteen kuolemantuottamuksesta. Että sellanen vastuu hoitajilla on.

Vierailija
9/10 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat seuraavat potilaiden vointia. Jos suuri hätä tulee niin lääkäri kutsutaan paikalle. En voi käsittää miten tämä mielestäsi tarkoittaa, että he eivät oikeasti ole vastuussa? Muutenhan ei olisi edes väliä seuraako sitä tilannetta kukaan. Silloinhan olisi aivan sama onko vastassa tyhjä huone vai hoitaja.

Vierailija
10/10 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilahdessa 2000 sain käteen 6400mk, siitä junamatkat keskiuudellemalle ja ölapsen hoitomaksu sekä vuokra, yh:na silloinkin.

Ei paljon tämä palkka naurata ja tosiaan rankkaa on. Silti rakastan työtäni, kuolevat potilaat ja heidän omaiset antavat kauneimmat kiitokset kukin tavallaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän