Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

topatut imetysliivit

16.10.2007 |

mistä tarpeeksi " topatut" h-y-v-ä-t imetysliivit ettei liivinsuojat näy läpi!!!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen etsinyt myös edes vähän topattuja imetysliivejä, mielellään kaarituellisia, mutta en ole löytänyt. Onko niitä edes olemassa???

Vierailija
2/6 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Lindexiltä tosiaan löytyy topatut liivit, eivätkä ole hinnalla pilalla (n. 17e muistaakseni ja useinhan siellä on tarjouksia). Kun painotit sanaa HYVÄT, niin nämä ei kuitenkaan ole erityisen hyvät. Eivät juurikaan tue (ei kaaritukea ainakaan minun tietämässäni mallissa), mutta eipä näy liivinsuojat läpi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä kaupungista lindexiltä??? mahtaako olla kokoja? kun viimeksi katselin hämeenlinnassa niin suurimmat olivat kupiltaan c-kuppia eikä ollut topattuja. :(

Vierailija
4/6 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös käyttänyt Lindexiltä ostettuja topattuja imetysliivejä (ei kaaritukea) ja niitä on myynnissä ainakin Itäkeskuksen myymälässä. Itselläni toppaus on mennyt liivin sisällä kylläkin ryttyyn, joka puolestaan näkyy ikävästi ohuen paidan läpi. Mutta mukavat päällä ja rypyistä saan syyttää itseäni, kun olen liivit pesukoneessa lingonnut...

Vierailija
5/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin toisenlaiset topatut liivit justiinsa, mut aiemmatkin topatut on lindexiltä:)

Suojat ei niissä ryttäänny ja pysyy suht hyvin paikallaan sen tarran kanssa:) Ne aikaisemmat oli vähän enemmän sellaste urheilumalliset, leveämmät olkaimet jne mut nää uudet on ihan normaalirintsikoiden oloset. Mun liivit kokoa b ja c joten pienirintaselle käy hyvin ainakin!

Vierailija
6/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Lindexiltä ostetut topatut, mutta kaarituettomat imetysliivit. Hinta oli muistaakseni 29e ja ovat olleet todella hyvät. Kuppikoko on d.