etsin ystäviä/muita äitejä/odottajia karhula/kotka alueelta
hei, etsin ystäviä mieluiten karhulan alueelta ja kotkasta, itselläni ei ole ajokorttia, etsin sydänystävää jolla olisi todella aikaa minulle/lapselleni yhteisille harrastuksille, ulkoiluun kahvitteluun, shoppailuun,juhlimiseen kaikkeen.
minulla on 1- vuotias tyttö olen 25 -vuotias asumme karhulassa mieheni kanssa.
olemme asuneet kotkassa pari vuotta, olemme muuttaneet muualta. olen iloinen, sosiaalinen,rehellinen,avoin luonteeltani.
olisi ihanaa saada myös leikkikavereita lapselleni, mutta sinulla ei tartte olla lasta, voit odottaa tai riittää että muuten vaan tykkäät lapsista.
olen vielä tällä hetkellä täysin kotona lapseni kanssa, mutta olen hakenut opiskelemaan lähihoitajaksi.
ota yhteyttä vaihetaan kuvia, tutustutaan jne.
sinä voit olla iältäsi 20-35:), otathan pikaisesti yhteyttä jos viestini kiinnostaa sinua, olisi aivan ihania löytää ikäisiä naisia ystävikseni ja haluisin kovin löytää läheisen ystävän, jolla on aikaa minulle ja joka on aktiivinen pitämään yhteyttä ja näkemään.
jos tunnet olevasi yhtään samanlainen kuin minä tai ajattelet samoin kirjoita rohkeasti anskusjoblom@jippii.fi.
ps. ethän kirjoita turhaan hetken mielijohteesta, minulla on ennenkin ollut ilmoitus ja jotkut kirjoittavat vain pari kertaa ja yhteyden pito jää siihen.