Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä verran teidän lapset on sairastelleet päivähoidon aloittaessaan?

Vierailija
16.10.2007 |

Meillä menivät elokuun puolivälissä päiväkotiin. Iät oli silloin 3v4kk sekä 2v tasan.

Montaa kokonaista työviikkoa en ole töissä ollut kun vähän väliä on joko toinen tai molemmat lapsista kipeitä. Lapset on tärkeintä mutta voin myöntää että kyllä vähän työntekijänä hävettää tämä tilanne.

Heti ensimmäisen viikon lopussa sairastui ensin kuopus, seuraavan viikon alussa oli esikoinen kipeä. Molemmilla oli flunssa. Meni reilu viikkoa ja molemmille iski vatsatauti joka tarttui sillä kertaa vielä minuunkin. Reilu viikko ja kuopus oli nuhan lisäksi korvatulehduksessa. Muutama viikko sitten lapsilla oli molemmilla kuumetauti: päätä särki ja kova kuume, meni nopsaan onneksi ohi. Ja nyt on molemmilla ollut flunssaa. Tänään olen kotona kun kuopuksella oli eilen lämpöä.

Tuntuu ihan mahdottomalta " työssäkäynniltä" tämä. Onneksi sentään työpaikka on vanha tuttu niin hävetys ei ole ihan niin suurta kuin jos olisin uudessa työpaikassa vaikka koeajalla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kyllä, miten vähän lapsi sairasteli. Mutta lapsethan on erilaisia, sehän me kaikki tiedetään=)

Vierailija
2/5 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran olen toisen takia ollut 2 päivää ja toisen 4 päivää poissa töistä. Mielestäni aika hyvin mennyt. Tosin eivät ennenkään ole sairastelleet juurikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen joulua oli elämänsä eka korvatulehdus ja keuhkokuume, vesirokko oli heti joulun jälkeen.

Vierailija
4/5 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2,5-vuotiaalla alkoi korvatulehduskierre kun meni päiväkotiin. Joka ikisen pienen nuhan myötä iski korvatulehdus. Meni itsestään ohi alta puolessa vuodessa tuo ongelma eikä flunssatkaan sitten enää juuri tarttuneet. Ensimmäiset sanoisinko 3-4kk oli kyllä todella usein sairaspoissaoloja. Mulla oli vielä uusi työpaikka mutta pomo onneksi ymmärtäväinen ja ihana!

Vierailija
5/5 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua miksi aina väitetään että päiväkodissa käyvät lapset olis jatkuvasti kipeinä.