Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rv 8:lla. Oksensin pari päivää sitten kaupanpihalle, kun

Vierailija
16.10.2007 |

yritin kävellä hengittämättä ovesta sisälle. Oven edessä oli tupakoitsijoita. En sitten vaan sietänytkään tuota lemua. Oksennus tuli niin yllättäen, että kun käänsin päätäni, niin roiskui yhden sauhuttelijan kengille. Sanoin " sori, minulla on raskauspahoinvointia ja sitä ei todellakaan helpota tämä savupilvi oven edessä" . (Toisen tupakointiketjun innoittamana kerron teille.) Enpä ollut oikeasti pahoillani tapahtuneesta, mutta kohteliaana sanoin toki sori ja liukenin vilkkaasti pois paikalta.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoijien itsensä hajuaisti on vain niin pilaantunut, etteivät enää tajua löyhkäävänsä.

Vierailija
2/35 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, minä en polta ja olen jopa raskaana :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän minunkin voida käydä ruokakaupassa. Jospa edes jokunen tupakoitsija ymmärtäisi, että ei kannata polttaa oven edessä. Seuratkaa vaikka ohikulkevia ihmisiä. He pidättävät hengitystään!

En minä tartkoituksella kengille oksentanut. Käänsin päätäni, ettei olisi mennyt päin kaupasta poistuvan näköä. Osui sitten tupakoitsijan kengille. Hyvä niin.

Täältä tullaan. Muistakaa varoa raskaana olevia naisia!

Ap

Vierailija
4/35 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, joka on oksennellut sinne tänne ympäriinsä. Itselläni oksennus lensi ekat 15 viikkoa ihan minne sattuu ja ennalta ilmoittamatta. Oli joku yököttävä haju tai ei. Kotonakaan (50 neliötä silloin) en ehtinyt vessaan.

Vierailija
5/35 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja ei, minä en polta ja olen jopa raskaana :)

Vierailija
6/35 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muuten olen niin herkkänokkainen, että haistan jos jossain edellä menevässä autossa tupakoidaan. Siis ihan liikenteessä kun ollaan.

Minä olen se toinen kaupan pihalla yökkijä.

Vierailija
7/35 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme juttu et teidän (lue:savuttomien) mielsetä saa vaikka yrjötä päälle jos polttaa

Vierailija
8/35 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihme juttu et teidän (lue:savuttomien) mielsetä saa vaikka yrjötä päälle jos polttaa

Vierailija
9/35 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitäähän minunkin voida käydä ruokakaupassa. Jospa edes jokunen tupakoitsija ymmärtäisi, että ei kannata polttaa oven edessä. Seuratkaa vaikka ohikulkevia ihmisiä. He pidättävät hengitystään!

En minä tartkoituksella kengille oksentanut. Käänsin päätäni, ettei olisi mennyt päin kaupasta poistuvan näköä. Osui sitten tupakoitsijan kengille. Hyvä niin.

Ap

Vierailija
10/35 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monessa kaupassa on tuhkakupit oven edessä, joten on hyvin todennäköistä, että siinä silloin myös poltetaan

Vierailija
11/35 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Ap

Vierailija
12/35 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni loppui tupakointi kuin seinään heti alkuraskaudessa, kun alkoi kuvottaa koko tupakka. En tiennyt vielä tuolloin olevani raskaana, mutta laittoihan se epäilyttämään, kun aamutupakan ollessa puolessa välissä lensi yrjö kaaressa.. ;)

Itse olen iloinen, että tupakoinnin lopetus raskaana ollessa sujui noin kätevästi. Varmasti olisin ollut stressaantuneempi odottaja, jos olisi tehnyt tupakkaa mieli raskausaikana.

Vierailija
13/35 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

9: ei se jokapuolella olekaan sallittua. Mutta jos tyyppi polttaa ovella, kieltomerkin alla niin taatusti

vastaa itse jos joku voi pahoin ja laattaa päälle. Niitä piittaamatomia löytyy valitettavan paljon. Täälläpäin on useimmissa kaupoissa siirretty tupakkapaikka kauemmas, mutta se on niiiiin vaikeaa siirtää ne luunsa sinne sallitulle paikalle.

Vierailija
14/35 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daiju mikä daiju!

Vierailija
15/35 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne tajua, että kiusaavat ohikulkijoita sauhuillaan. Kerrankin osui omaan nilkkaan.

Vierailija
16/35 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtee kotoaan ulos niin yhä huvin voi joutua haistelemaan tupakan savua kuin saada yrjöt niskaansa, ikävää kumpikin.

Ja en ymmärrä miksi tätä pitää nyt syytellä, joka oksensi, ei sille mitään voi jos oksennus tulee. Jos nyt vähän kengille roiskui, niin mitäs pienestä. Oksut voi pestä aina pois.

Vierailija
17/35 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos lähtee kotoaan ulos niin yhä huvin voi joutua haistelemaan tupakan savua kuin saada yrjöt niskaansa, ikävää kumpikin.

Ja en ymmärrä miksi tätä pitää nyt syytellä, joka oksensi, ei sille mitään voi jos oksennus tulee. Jos nyt vähän kengille roiskui, niin mitäs pienestä. Oksut voi pestä aina pois.

Vierailija
18/35 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta niin ajattelematonta tupakoitsijoilta.

Itsellänikin lähellä ollut ekassa raskaudessa.

Oksensin keskimäärin 15 kertaa päivässä. Kaikki pahat hajut sai refleksi-ilmiön. Välillä hajuvedetkin

Vierailija
19/35 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeutettuna koska olen raskaana. Lakituvassa sinä saisit sakot ap.

Enkä todellakaan ymmärrä miksi sanot että se oli oikein tupakoitsialle. Hän ei ole tehnyt mitään rikosta.

Vierailija
20/35 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmasti saanut paniikkikohtauksen, jos joku olisi yllättäen oksentanut liki päälleni! Kauheeta, voiko yrjö tosiaan tulla niin yllättäen? Terv. Emetofoobikko (oon oksentanut viimeks joskus lapsena, en edes muista millasta se oli)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän