Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on tyhmiä ihmisiä olemassa:/

Vierailija
15.10.2007 |

Ette usko, mitä tolloja maa päällään kantaa...

Olin kävelyllä kahden lapseni kera (3v. ja 4kk), kun yllättäen alkoi satamaan. Lähimailla oli tasan yks suojapaikka. Sellasen saunamökin katettu kuisti yleisellä uimarannall. Sinne siis nostin rattaat...

No hetken päästä paikalle porhaalta mummo n. 60-70v. ja aloittaa lauseensa:" Haittaako teitä, jos tuun tähän suojaan..." Ja mä heti, et ei tietenkään! Sit se lopettaa lauseensa:" ...polttamaan tupakan?"

No mä että, itse asiassa haittaa, kun mulla tässä nämä lapset. No mamma siihen, et, no puhaltelen toiseen suuntaan ja tupakka oli jo suussa.

Aivan törkeetä käytöstä. Olin jotenkin niin tuupertunut tilanteesta, etten saanut sanottua enää mitään. Siinä sitten haisteltiin lasten kanssa tupakankäryä, kun vaihtoehtona lähteä kylmään sateeseen kahden pienen kanssa ilman sateensuojia ja kotiin 1,5 km...

Että pistää vihaks!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt saattaa olla provo, mutta voihan kyseessä olla oikea mielenterveysongelma?

Vierailija
22/23 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin kastumaan kylmään sateseen, olin tyhmä joo...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin haitat (ihan sen ällöttävän hajunkin lisäksi) on yleisesti tiedossa. Tässäkin tapauksessa sen joka aiheuttaa toiselle (terveys-!) haittaa, tulisi ehdottomasti poistua, varsinkin jos pyydetään. Vai olisiko teillekin ok jos joku räkisi kengillenne seistessänne esim. bussipysäkillä? Räkäähän se vain on, eikä edes mitenkään haitallista (kuten esim. passiivinen tupakointi on). Pesette sitten kotona vain kengät.

Ihan sairasta touhua, tässäkin ketjussa puolustellaan omaa pahettaan niin kovasti, että. Kai sen on itselleen pakko jotenkin puolustella omaa itsetuhoista käytöstään, joka on vaaraksi myös ympäristölle. Halveksin tupakoijia ja teidän itsekurittomuuttanne, mutta ehkä vielä jopa enemmän käytöstänne. Yksi (tai kaksi) sentään löytyi jotka itsekin myöntävät että on tyhmää polttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä