Voi jestas mitä potaskaa, sanon minä! Lukekaa ja kertokaa mielipiteenne!
Jos puhumme naisista ja seksuaalisuudesta, niin eräs asia, mihin erityisesti he syyllistyvät, on seksin käyttäminen aseena. Sillä jos mies ei ole täyttänyt naisen ehtoja - unohtanut jonkin asian, ei ole peseytynyt kunnolla tai ei ole täyttänyt osuuttaan suhteessa - niin voi vaimo kostaa miehensä laiminlyönnin kylmyydellään eli kieltäytymällä seksistä. Hän saattaa kääntää selkänsä miehensä seksuaalisille tarpeille ja kieltäytyä täyttämästä niitä.
Jos sinä naisena olet käyttäytynyt edelläolevalla tavalla, on sinun hyvä kuitenkin huomata, että sinä teet väärin ja olet tottelematon Jumalalle. Sillä Raamatun selvä opetus on, että kumpikin puolisoista on velvollinen täyttämään toisen seksuaaliset tarpeet kuten 1 Kor 7 :3-5 osoittaa. Itseasiassa sinä vaimona naimisiin mennessäsi menetät hallintavallan omaan ruumiiseesi, ja siksi sinun tulee myös käytännössä antaa se kokonaan miehellesi. Tämä sama on tietysti totta myös miehen kohdalla:
- (1 Kor 7 :3-5) Täyttäköön mies velvollisuutensa vaimoansa kohtaan, ja samoin vaimo miestänsä kohtaan.
4. Vaimon ruumis ei ole hänen omassa, vaan hänen miehensä vallassa; samoin ei miehenkään ruumis ole hänen omassa, vaan vaimon vallassa.
5. Älkää vetäytykö pois toisistanne, paitsi ehkä keskinäisestä sopimuksesta joksikin ajaksi, niin että olisitte vapaat rukoukseen ja sitten taas tulisitte yhteen, ettei saatana teitä kiusaisi teidän hillittömyytenne tähden.
Tämä on ote Jani Iivanaisen kotisivuilta.
Itse en hyväksy tällaista paskaa.
Kommentit (9)
Naiset taitaa saada tässä teoriassa vähän takkiinsa.
Se, mikä tekee asiasta potaskaa on asian tarkastelu vain naisten osalta. Miehet mainitaan näissä jutuissa aina lopussa, vähän niin kuin sivulauseena, ikään kuin miesten osalta asiassa ei olisi koskaan mitään ongelmia.
Näiden juttujen suurin ongelma mun mielestä on se, että korostetaan sitä, että pitäisi antautua toiselle, vaikkei huvittaisi. Vaikka voitaisiin korostaa sitä, että kun molemmat ottavat toisen huomioon ja elävät kauniisti, harmonia säilyy, eikä huvittamisongelmaa ehkä edes synny.
http: //www. koti. phnet. fi/elohim/harvest. html
Naimisiin mennessä menettää oikeuden omaan kehoon.
Eikö tuo kirjoittaja todellakaan huomaa pientä epäkohtaa kirjoituksessaan??
Vierailija:
Jos puhumme naisista ja seksuaalisuudesta, niin eräs asia, mihin erityisesti he syyllistyvät, on seksin käyttäminen aseena. Sillä jos mies ei ole täyttänyt naisen ehtoja - unohtanut jonkin asian, ei ole peseytynyt kunnolla tai ei ole täyttänyt osuuttaan suhteessa - niin voi vaimo kostaa miehensä laiminlyönnin kylmyydellään eli kieltäytymällä seksistä. Hän saattaa kääntää selkänsä miehensä seksuaalisille tarpeille ja kieltäytyä täyttämästä niitä.[b]Eikös se ollut mies, joka ensin jätti peseytymättä, osallistumatta kotitöihin ja huomioimatta naisen tarpeet..? Vai ovatko nämä ihan normaaleja ja hyväksyttäviä asioita, ja ainoastaan miehen hyvinvoinnin varmistamisen laiminlyöminen on väärin..? Pitäisikö jokaisen naisen siis hyväksyä se tosiasia, että naimisiin mentyä pitää pimppaa tarjota aina kun likainen, laiska, sovinistinen, puhumaton, hellimätön ja töykeä mies tahtoo? Mitkä ovat miehen velvollisuudet suhteessa?
Huomioitavaa on myös, että jotta nainen voi jotain KOSTAA on miehen ensin kohdeltava häntä väärin. Miksi kostaminen nähdään pahempana rikoksena kuin se varsinainen alkuperäinen rikos? [/b]Jos sinä naisena olet käyttäytynyt edelläolevalla tavalla, on sinun hyvä kuitenkin huomata, että sinä teet väärin ja olet tottelematon Jumalalle. Sillä Raamatun selvä opetus on, että kumpikin puolisoista on velvollinen täyttämään toisen seksuaaliset tarpeet kuten 1 Kor 7 :3-5 osoittaa. Itseasiassa sinä vaimona naimisiin mennessäsi menetät hallintavallan omaan ruumiiseesi, ja siksi sinun tulee myös käytännössä antaa se kokonaan miehellesi. Tämä sama on tietysti totta myös miehen kohdalla:
[b] Ja aivan samoin on miehen huomattava että se itse asiassa oli hän itse joka aloitti tämän väärinkohtelun ketjun, eikä nainen. Toista ei voi muuttaa vaan muutoksen on lähdettävä itsestä. Millainen ihminen ei tajua, että jos hellälle, puhtaalle ja ystävälliselle miehelle olisi pimppaa tarjolla niin kannattaisi ehkä käydä useammin pesulla, helliä useammin ja olla useammin ystävällinen ja avulias eikä vain istua sohvalla ja kiroilla omien oikeuksien perään..? Kuinka paljon tuokin mies olisi ehtinyt siivota ja ostaa kukkia vaimolle, sen sijaan että kirjoittaa sovinistipaskaa nettiin??? [/b]
- (1 Kor 7 :3-5) Täyttäköön mies velvollisuutensa vaimoansa kohtaan, ja samoin vaimo miestänsä kohtaan.
[b] Ja koska mies ei täyttänyt velvollisuuksiaan, ei vaimoltakaan sitä voi odottaa. [/b]
4. Vaimon ruumis ei ole hänen omassa, vaan hänen miehensä vallassa; samoin ei miehenkään ruumis ole hänen omassa, vaan vaimon vallassa.
[b] Joten jos vaimo sanoo miehelleen että tämän on peseydyttävä, ei miehellä pitäisi olla mitään vastaansanomista. [/b]
5. Älkää vetäytykö pois toisistanne, paitsi ehkä keskinäisestä sopimuksesta joksikin ajaksi, niin että olisitte vapaat rukoukseen ja sitten taas tulisitte yhteen, ettei saatana teitä kiusaisi teidän hillittömyytenne tähden.
T: En ikinä mene naimisiin kun miehet on tällaisia
Koska mieheni keho on minun vallassani, voin milloin tahansa pyytää häntä peseytymään. Kuten ihan hyvin saatan tehdäkin. Tässä ei ole mitään ongelmaa onnellisessa avioliitossa, jossa molempien tarpeet otetaan huomioon. Olen samaa mieltä myös siinä, että molempien tulee huolehtia toistensa tarpeista, vaikka ei alunperin niin paljon tekisi mielikään. Meilä tämäkin pätee, ja molemmin puolin. Meillä minä olen se, joka haluaa useammin, mieheni siis palvelee minua kehollaan useinkin eikä aina saa omaa tyydytystä.
Raamattua voi tulkita niin monella tavalla.
Tulee antaa aina ilolla ja riemulla...Pitäisiköhän oikeasti lukea raamattu kannesta kanteen, mitähän muuta noin ahdistavaa sieltä voi löytyä.
Itse teen kolmivuorotyötä ja olen välillä todella väsynyt, niin henkisesti kuin fyysisesti, joten toimin väärin, Jumalaa vastaan kun en kerta kaikkiaan JAKSA. Kivittäkööt minut kirkon pihalle!
haluisinpa nähdä kun joku nynfo muija menis tollasen miehen kanssa naimisiin ja vonkuis seksiä 24/h niin jaksaisko tuo ukko sit tyydyttää sen muijansa koko loppu elämänsä :) I don´t think so :)