Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin sairauteen voi liittyä yksikseen kovaan ääneen nauraminen?

Vierailija
28.12.2022 |

Onko vaarallista?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muut seurassa nauraa hiljaa. Isäni kertoi aina suvussa olleesta kovaäänisestä naisesta/tädistään, jolla mahtava ääni. Oli hyvä laulamaan.

Vierailija
2/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

häntä

lahjaksi vaimolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla sairas. Näkee komiikkaa jokapäiväisessä elämässä. Onnekas ihminen siis peruspessimistien seassa.

Vierailija
4/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nauran välillä itsekseni. Muistan tai näen hauskan asian. Eihän se fiksulta näytä tai kuullosta. Mutta ei se vaarallista ole. 

Vierailija
5/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopimaton kova nauru jota ei pysty hillitsemään voi liittyä ns bulbaariseen (pään alueelta) alkavaan ALS-muotoon.

Vierailija
6/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään. Varsinkin ujommat voi. naureskella yksinään vapautuneemmin ja siis kovempaa kuin silloin jos tiedostavat että ihmiset katsoo.

Vierailija
7/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ihminen nauraa yksin yhtäkkiä kovaa julkisella paikalla niin eikö joku ole pielessä?

Vierailija
8/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos ihminen nauraa yksin yhtäkkiä kovaa julkisella paikalla niin eikö joku ole pielessä?

Kyllä. Yleensä joku mt-ongelma tai henkinen kehitysvamma kyseessä. Ei vaarallista kuitenkaan

Vierailija
9/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö saattaa kuulla ääniä tai nähdä harhoja. Tai sit se vaan muistaa jonkun hervottoman jutun ja on ihan pakko nauraa.

Vierailija
10/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki. Sinun herkkä mielenrauhasi on mennyttä.

Vierailija
11/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteeseen sopimaton nauraminen (esim. hautajaisissa nauraminen) ennakoi psykoottisen manian tuloa. 

Vierailija
12/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanteeseen sopimaton nauraminen (esim. hautajaisissa nauraminen) ennakoi psykoottisen manian tuloa. 

Joo ei. Joillakin suru eli itkeminen tuleekin ulos nauruna. Siinä häkeltyy itsekin kun pitäisi itkeä surullista juttua, mutta alkaakin nauraa vaikka on surullilnen.

Vierailija
13/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai psykoosin tuloa.

Vierailija
14/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatteri esityksen harjoitus.

Vierailija
15/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit nauravat omille vitseilleen ja luulevat olevansa hauskoja. Kukaan muu ei yhdy nauruun.

16/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen nauraa käkättänyt itsekseni jos olen samalla esim. lukenut Facebookin Ei menny niinku Strömsössä-ryhmää. Ei ole ainakaan minulla kyse mistään sairaudesta, olen vain hyvin huumorintajuinen. :)

Vierailija
17/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuuntelee nappikuulokkeilla radiota.

Vierailija
18/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tollanen yksikseen naurava naapuri. Mietin vain, mitäköhän kivaa siellä puuhastelee, kun niin hekotuttaa...

Vierailija
19/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulokkeet korvilla. Julkinen paikka. Yksin kävelen. Uusi Arttu Wiskarin biisi. Näppärät sanat, yllättävä käänne lyriikassa. Nauru repesi.....

Ei sen kummempaa syytä.

Vierailija
20/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että hän lukee AV:tä, Ylistä tai Minfoa ja nauraa niille trollauksille. Ehkä trollaa itsekin ja nauraa omille jutuilleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän