Mihin sairauteen voi liittyä yksikseen kovaan ääneen nauraminen?
Kommentit (55)
Ei tarvi olla sairas. Näkee komiikkaa jokapäiväisessä elämässä. Onnekas ihminen siis peruspessimistien seassa.
Minäkin nauran välillä itsekseni. Muistan tai näen hauskan asian. Eihän se fiksulta näytä tai kuullosta. Mutta ei se vaarallista ole.
sopimaton kova nauru jota ei pysty hillitsemään voi liittyä ns bulbaariseen (pään alueelta) alkavaan ALS-muotoon.
Ei mihinkään. Varsinkin ujommat voi. naureskella yksinään vapautuneemmin ja siis kovempaa kuin silloin jos tiedostavat että ihmiset katsoo.
Mutta jos ihminen nauraa yksin yhtäkkiä kovaa julkisella paikalla niin eikö joku ole pielessä?
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos ihminen nauraa yksin yhtäkkiä kovaa julkisella paikalla niin eikö joku ole pielessä?
Kyllä. Yleensä joku mt-ongelma tai henkinen kehitysvamma kyseessä. Ei vaarallista kuitenkaan
Henkilö saattaa kuulla ääniä tai nähdä harhoja. Tai sit se vaan muistaa jonkun hervottoman jutun ja on ihan pakko nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Toki. Sinun herkkä mielenrauhasi on mennyttä.
Tilanteeseen sopimaton nauraminen (esim. hautajaisissa nauraminen) ennakoi psykoottisen manian tuloa.
Vierailija kirjoitti:
Tilanteeseen sopimaton nauraminen (esim. hautajaisissa nauraminen) ennakoi psykoottisen manian tuloa.
Joo ei. Joillakin suru eli itkeminen tuleekin ulos nauruna. Siinä häkeltyy itsekin kun pitäisi itkeä surullista juttua, mutta alkaakin nauraa vaikka on surullilnen.
Vierailija kirjoitti:
Tai psykoosin tuloa.
Narsistit nauravat omille vitseilleen ja luulevat olevansa hauskoja. Kukaan muu ei yhdy nauruun.
Kyllä minä olen nauraa käkättänyt itsekseni jos olen samalla esim. lukenut Facebookin Ei menny niinku Strömsössä-ryhmää. Ei ole ainakaan minulla kyse mistään sairaudesta, olen vain hyvin huumorintajuinen. :)
Ehkä kuuntelee nappikuulokkeilla radiota.
Mulla on tollanen yksikseen naurava naapuri. Mietin vain, mitäköhän kivaa siellä puuhastelee, kun niin hekotuttaa...
Vierailija kirjoitti:
Kuulokkeet korvilla. Julkinen paikka. Yksin kävelen. Uusi Arttu Wiskarin biisi. Näppärät sanat, yllättävä käänne lyriikassa. Nauru repesi.....
Ei sen kummempaa syytä.
Luulen että hän lukee AV:tä, Ylistä tai Minfoa ja nauraa niille trollauksille. Ehkä trollaa itsekin ja nauraa omille jutuilleen?
ja muut seurassa nauraa hiljaa. Isäni kertoi aina suvussa olleesta kovaäänisestä naisesta/tädistään, jolla mahtava ääni. Oli hyvä laulamaan.