Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saamarin sahkofirma. Sahkomies teki toita 1h 40 min. Sain laskun kolmesta tunnista. Kuulin vasta nyt, etta laskuttavat myos pakatessaan tyopaikalla tavaroitaan ja ajoon menevasta

Vierailija
15.10.2007 |

ajasta. Normaali laskutus ajotunneiltakin. Aina alkavalta tunnilta täysi veloitus. Lisäksi laskuttavat kilometrit. Siis itse sähkömiehen autolla ajaminen maksaa enemmän kuin itse sähkömiehen tekemä työ.

Lisäksi sähkömiehille jää yrityksessä luppoaikaa, josta yritys lkuitenkin laskuttaa.

Sähkömies saattaa olla perillä kotofirmassaan esim. klo 10.15 tästä jää seuraavaan täyteen tuntiin 45 min, jonka yritys kuitenkin laskuttaa edelliseltä asiakkaalta. Sähkömies todennäköisesti alkaa taas pakata kassiaan ja niin käynnistyy uuden asiakkaan laskutus. Tuplalaskutusta siis.

Tästä minä maksan tyhmyyksissäni kun en ymmärtänyt kysyä erikseen mitä maksaa ajaminen. Kysyin vain työn tuntiveloituksen.

Eikä sitä ajoveloitusta minulle erikseen kerrottu.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on urakka, niin kyllä nämä ajot on huomioitu urakkahinnassa. Yleensä kyllä asiakkaat ovat tyytyväisiä olleet, vaikkei tuntitaksa miehelläni varmasti halvin ole ollutkaan. Kaikille ei ole tärkeintä hinta vaan luotettavuus, työn jälki ja nopeus.

Vierailija
22/22 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet, että ne " ammattilaiset" käyvät miellään tekemässä pikkukeikkoja? Eli sinulla olisi vaikka 8 tunnin työ, niin tekevät sen 4-8 osassa ja joudut suoritettuun työhön nähden maksamaan tajuttomasti matkoista ja matka-ajoista. Miksei sitä työtä voi sitten tehdä kerralla, kun kerran tulee paikalle? Siksi, että mielummin istuvat autossa ja laiskottelevat, kun pitkään samassa kohteessa alkaisi varmaan tuntua työltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla