Olen huomannut, että kuuluun selvästi muutaman kauneimman ja tyylikkäimmän päiväkodilla pyörivän äidin joukkoon.
Toivottavasti muut eivät pidä kauneuttani esteenä tutustumiselle.
Kommentit (20)
että mun lapseni on ylivoimaisesti kaunein ja hyvinkäyttäytynein lapsi, ja selvästi päiväkotien tätien suosikki.
Ja näin vaikka laskisin yhteen päiväkodin kaikkien kolmen ryhmän lasten vanhemmat ja vielä hoitajatkin.
Onhan tämä tietysti rankkaa. Kateus ja muu. Sekin on rasittavaa että muiden lasten isät olisivat valmiita tekemään mitä tahansa jos vain saisivat minut.
samaa kuin 9 , mutta sen lisäksi lapseni on vielä kaikista fiksuin.
purjehditte paikalle korkkareissa ja jakkupuvussa?
onkin maailman parhaat pakaralihakset, siinä te ette mua voita;) lällälläää...
Ja viereen pyrähtää iloinen, huoliteltu, erittäin tyylikäs äiti-ihminen. Kateus todella pistää minua silloin. Olen vaan kovasti toivonut ettei sitä oltaisi huomattu!
En ole edes ruma. Laitettuna olen nätti mutta työni vuoksi ei tarvitse laittautua enkä muuten vaan viitsi sitä tehdä.
Erityisesti kadehdin sitä aurinkoisen energistä mielialaa jota itseltäni ei todellakaan noin vaan löydy. Siihen vielä kaunis ja huoliteltu ulkoasu niin *auts outs* kun pistää.
se iloisuus ja aurinkoisuus taitaa useimmille olla aika suuri kirosana.
Minä nimittäin olen paitsi kaunis, myös aurinkoinen! :S
ap
Mä olen kuitenkin koko kaupungin kaunein, piirikunnan rikkain, euroopan ystävällisin ja muutenkin ihana, ilonen ja mahtava tyyppi. Isit ja pojat kuolaa mun perään ja tytöt ja äidit muuttuu vihreiks. Onneks mun lapsetkin on samanlaisia kun mä. Ai niin olen tietty myös akateeminen ja muutenkin tosi fiksu. Ja vaatimaton. Ja kaikki tykkää musta paitsi kateelliset tuulipuku äidit. Mut ei se mitää, mä tykkään niistäki.
Muuten olen samanlainen kuin kaikki edelliset potenssiin kuuskymmentä.
T: kaunis, älykäs, aurinkoinen kuudenkymmenen lapsen äippä, josta myös lepsut tykkää
mä olenkin sellainen jumalatar, että te kaikki näytätte ihan kuolleilta lahnoilta mun vieressä. Vedet seisahtuu ja aurinko ja kuu tippuu taivaalta kun mä tulen näkyviin...
Arvatkaa lämmittikö vanhan (32 v) mieltä, kun menin opiskelijaporukan illanviettoon laittautuneena, ja 10 v nuoremmat miehet kuolasivat perään! Useimmilta sain lähinnä ihailevaa tuijottelua, mutta eräältä pojalta kirjaimellisesti loksahti leuka ja poskella ollut käsi putosi hervonneena pöytään! :DDDDDD
siksi lapseni saakin parempaa hoitoa kuin muut. Valitan
mikroateriako lapselle lämmitettiin että näin pian on tänne ehditty
No ei, ihanaa, jos joku saa ihailua osakseen!
Mutta aiempaan keskusteluun palatakseni - olen rähjäisissä vaatteissa kulkeva, laittamaton, tavallisen näköinen mamma, mutta hymyni on sanottu lämmittävän syvällä sydämessä. Minua myös tervehditään.
On kivempaa olla ruma ja ihailtu kuin kaunis ja kadehdittu ;-)
Vierailija:
siksi lapseni saakin parempaa hoitoa kuin muut. Valitan
Tai jos olet, niin ole hyvä.