Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksi punaista viivaa...

Vierailija
15.10.2007 |

...raskaustestissä. Tulivat ihan puskista :O Kierto heitti viime kuussa jo viikolla ja menkat kesti 3vrk mutta ajattelin kaiken johtuvan hirveästä stressistä ja ehkäisyn vaihtamisesta ja muista ympäristön vaikutuksista. Nyt sitten tein testin kun menkat taas myöhässä ja kamala väsy kokoajan. Ja avot! Nyt en oikein tiedä mitä ajatella, tuli todella yllätyksenä. Lapsia on ennestään kaksi ja tämä olisi alku uudelle uusioperheelle. Lapset varmaan innostuisivat, ja mieskin kuulosti iloiselta, mutta silti mietityttää kovin.

Nyt jäin myös miettimään kuinka vaikuttaa että olen viikonloppuna ekaa kertaa ollut ulkona juhlimassa alkoholia juoden. Edellinen kerta olikin 7kk sitten... :/ Onkohan tämä kuinka paljon tehnyt pienelle haittaa. :(

Voi apua, mitä tässä kuuluu nyt tehdä... :O

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuossa nyt pitäisi tehdä? Lapsi on teille tulossa - onneksi olkoon! :) Kaikkeen ei voi varautua, siksi elämä onkin niin ihanaa, kun aina jonkun kulman takana väijyy yllätys - tällainen sattui nyt teidän kohdalle. Paniikki pois ja nauttimaan siitä, mitä on! :)

Vierailija
2/4 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut vaan elämä melko myllerrystä, eikä tämä varmaan osaltaan eloa tule heti ainakaan helpottamaan. Raskauksista on allekirjoittaneen osalta nautinto melko kaukana, 9kk vatsatauti tiedossa :D

Mutta kiitos kauniista ja tsemppaavista sanoista :)

T:AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten itsekin paria viivaa toivoin, vaan eipä osunut kohdalle. Meillä yritystä kohta 4 v takana. Olen iloinen puolestasi!

Vierailija
4/4 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuokin on asia mitä olen tässä miettinyt. Itse tulen näemmä todella helposti raskaaksi, ja vielä ihan yllätyksenä, ehkäisystä huolimatta. Sitten on ihmisiä jotka yrittämällä yrittävät ja toivomalla toivovat lasta. :/ Tiedä aina miten pitäisi suhtautua... :(

Toivottavasti sinullekin viivat osuvat kohdalle! :)