++ KULTAINEN 60-LUKU VIIKKOLLE 42 ++
Huomenta kultsut ja mukavaa alkavaa viikkoa kaikille !!
Täällä kotosalla oleskellaan,kun toinen kuopuksista oli eilen oksutaudissa ja jäi tänään vielä kotiin vaikka ihan " terveeltä" jo vaikuttaa..sanoin kyllä ettei sitten illalla pääse kokkikerhoonkaan mutta kommentoi mulle takas, että enään ei okseta mutta masu on vielä kipee...
Itsellä on tänään ihan veto veks vaikka pitkästä aikaa nukuin yöni tosi hyvin, sain nukuttua jopa 6-h pätkän putkeen ilman heräilyä :-) ja se on paljon se !!
Wemppa ottaa nyt tehokuurin rautaa ja lepää, ja mä olen samaa mieltä ettei kannata mennä töihin jos on väsy, stressaantuu ite ja vauvelikin vaan ihan turhaan kun on ihan raatona eikä jaksa mitään...
ja siellähän on se sun sijainen joten nou hätä :-)
jaahas nyt pitää mennä piirtämään... mä olen siinä touhussa aivan onneton :-(
Palaamisiin ja pinoutukaa siskot että saadaan pitkä ja mahtava pino !!
IsoTikru+tikrunpentu 34+4
Kommentit (37)
Aamusta heti kävin neuvolassa ja Tikrunpennulla kaikki ok.
Tämän viikkoa mulla on ollut epäsäännöllisesti kivuliaitakin suppareita pääasialla iltasella/yöllä niin viikkojen perusteella ei estellä jos päätttää alkaa tulemaan ja kokoarvioksi antoi n, 3,2 kg..
Eipä silti en usko että etuajassa tulisi kun ei ole muutkaan tulleet ??
Meillä koululaiset ovat syyslomalla ja se tietää mun hermoilleni venymistä kun pitäis mennä uimaan ja mäkkäriin jne ja mua ei vois vähempää kiinnostaa ja isukki on töissä...noh onneks pääsee töistään joka päivä klo 13 niin ehtii niiden kanssa jotain duunailla.
Pietu mulla tekemättömien töiden lista ei ole juurikaan pienentynyt,,jotain toki olen saanut tehdyksi, hitaasti mutta varmasti...perjantaina kasataan pinnasänky ja saan laitettua sen kondikseen ja äippäpakkauksen samalla puran kaappiin..
Toivotaan että se juominen on auttanut ja että Pulla on saanut lisää vettä altaaseensa...;-)
Senniinalle jaksuja oman äippänsä kansa, voisin hyvin kuvitella omastakin lähipiiristäni samanlaisia kommentteja/ajatuksia jos kulttuurierot kohtaisivat..
Wempalle mukavaa vikaa lomapäivää ja tosiaan otat ihan iisisti ja lähdet heti pois sieltä töistä jos vähääkään siltä tuntuu..Masukki on nyt tärkein,työasiat ovat VAAN TYÖASIOITA JA TOISARVOISIA !!
Emmi hui mitkä piinat menossa..!! Joskus ne plussat yllättää silloin kun niitä vähiten odottaa...
Tiinulle vilkutuksia !!
SonjaEmma oletko Petikossa kierrellyt lastentarvikeliikkeitä?Mä kävin eilen seillä hengailemassa ja bongasin ihan edullisiakin matkarattaita mutta en vielä ostanut valmiiksi kun ei taida olla ajankohtaista..keväällä sitten..
Nyt pitää lämmittää pikkupimuille sapuskaa ja lähteä viemään tuo rottelo pakoputkikorjaukseen, kun katsastusmies keksi että siinäkin on vikaa..ens viikollahan vien sen sitten ammattikoululle korjaukseen missä vaihdetaan jotain niveliä ym..
Mukavaa päivänjatkoa ja moikkelis moi !!
IsoTee+ Tikrunpentu rv 35
Pieni väli töissä ja heti tänne : )
Ankkiksella oli hyviä uutisia, kivakivakiva! Ja IsoTeelle onnea ompelutyöhön! Mä olen kans enemmän elementissäni puikkojen kans, mutta niinpä vain oon ommellut verhot ja pehmusteet hörhelöineen kehtoon ja pinnikseen, joten hienosti se menee, usko pois : )
Sonjaemma pääsee lomalle, ihanaa! Ehkä meidänkin katras vielä joskus.. Tuntuis tosi hienolta viedä lapset oikein kunnolla rantalomalle, mutta tämänkin kokoisessa poppoossa se on jo sijoitus, jota pitää alkaa miettiä jo tooodella hyvissä ajoin.
Ja Emmi piinaa! Jännät on paikat.. Pitääkin viikonloppuna seurailla tilannetta ahkeraan. Peukkuja!!!!
Wemppa; hyvältä kuulostaa tuo kun olet jo hiljalleen laskeutumassa kohti lomaa. Olkaahan sovussa suloisessa miehesi kanssa!
Pietu se jaksaa puunata paikkoja : ) Minäkin muistan masuja ja liikkeitä ikävöineeni aikoinani oikein urakalla; kyllä raskausaika on vaivoistaan huolimatta ihanaa!! Onnea polireissulle ja toivotaan parasta!
Senniina; kurjaa tosiaan tuo äitisi suhtautuminen, toivotaan että aika tekee tehtävänsä. Onhan Meral niin ihana ja sydämet sulattava pieni neiti, ettei sellaista kauaa voi vastustaa!
Oma olo on normaalin syysväsynyt. Koululaiset lomailevat ja ovat vuorotellen viettäneet aikaa äitini luona. Tosi hyvältä tuntuu kun saavat välillä nauttia ainokaisena olosta : ) Tosin itsellä koko ajan katse hakee joukosta puuttuvaa, vähän on orpoa olla.. Niin ja nyt siis kp 6. Eli kohti uusia seikkailuja.
walo
Emmi, mä asun Helsingissä ja kävin nyt yksityisellä ultrassa Helsingin lääkärikeskuksessa Mannerheimintiellä. Niiden nettisivuilla lukee, että käyttävät korkealuokkaisia ultraäänilaitteita, ei siis mitään 3D:stä, enkä tajunnut lääkäriltä varmistaa, että onko niillä moista laitetta käytössä.
Meidän syyslomalaisen piti lähteä partiovaellukselle Keski-Suomeen, mutta se jäikin aamulla makaamaan sohvalle nuhan ja yskän kourissa. Itsestäkin tuntuu vähän siltä, että tytön tauti yrittää pukata päälle.
Huomenna olis synttärit ja ajateltiin mennä miehen kanssa leffaan ja syömään. Pikkumies menee mummille hoitoon sunnuntaihin asti. Onneksi ukkeli on reipasta laatua, nuo kaksi eivät ole nähneet toisiaan varmaan puoleen vuoteen, kun mummi asuu niinkin kaukana kuin Sipoossa.
jälleen myötätunnosta! Onneksi meillä on miehen kanssa niin vahva suhde, että se kestää sukulaisten kommentit. Oli mulla uutisiakin! En suinkaan ole raskaana, vaan pikkuemäntä on tänä aamuna saanut alaleukaansa ensimmäisen hampaan:-) Ihmekös se, että on elo ollut vähän levotonta öisin..Ai niin. Lisää haastetta imetykselle. Neitokainen pitää joskus iltatissiltä irrottaa ja se on tehnyt teppoa ilman hampaitakin, auts.
Olipas omanapainen aloitus, mutta täällä edelleen piinataan, pelätään, ja kuitenkin salaa toivotaan. Mies ihan ihkuna, ainakin nyt, kun + on vasta ajatus, miten sitten käy, jos se tulee todeksi, itse enemmänkin pohdin kuinka selviän kahden vauvan kanssa, osaako tiinu vielä edes kävellä, kun toinen syntyy, ja jääkö tiinu vaille huomiota, kun vauva niin pian tulisi, no onhan meitä kaksi .. Masussa nippaa ja nappaa, mutta niinhän se tekee tädinkin tulon aikana, lämmöt olivat 37,0, kun aamulla mitailin ja oli eilisestä laskenut asteella .. Tietääkö tätyliä vai ei .. Ja turvottaa .. Eli kaikki oireet käy myös tätiin, mutta se normaali ' tuhruvuoto' puuttuu, eli se tekee tästä hiukka erikoisen/erilaisen tilanteen. Katsellaan ..
Senniina, kyllä mäkin aattelin juuri sitä, miten jaksan ja pärjään, mutta ihan oikeasti, olisi kiva saada se pikku-kakkonen NYT kuin vaikkapa 2v kuluttua. Ja jos halua ja intoa löytyy niin kolmosta voisi sitten alkaa haaveilemaan 40+ ikäisenä (42-43v) Kolmehan on se toive. . . OKurja tuo äitisi käytös yhä edelleen, aika herrasmies oma miehesi on, kun ei välitä, itse hyppisin seinille, jos mieheni vanhemmat kohtelisivat mua ja lastamme kuten äitisi :-// Onneksi teidän suhde on kunnossa !!! Ja meralikin vierastaa omaa mummoaan ..kurjaa.. Tässä se taas nähdään, että miehesi ' muslimi' vanhemmat ovat todennäköisesti paljon avarakatseisempia kuin äitisi tai eivät ainakaan halua puuttua tai vahingoittaa teidän elämää. Joten ei länsimaalainen aina ole niin sivistynyt kuin uskotaan :-)) Älä välitä, kyllä hän jonakin päivänä muistaa oman käytöksenä. Eikös se niin ollut, että sinä olit ainukainen lapsi, joten ei hänkään ikuisesti nuori ole. Kurja sanoa näin, mutta hyvin usein ihmiset unohtavat sen, että he vanhenevat ja tarvitsevat jonakin päivänä lapsiaan ja lastenlapsiaan. Onnittelut 4kk-1 hampun omaavalle meralille :-))) Niin se aika menee etiäpäin.
Ai ankkiskin asuu täällä treffialueen lähistöllä ! Paljonkohan tuo yksityinen veloitti ??
Palaan vielä iltasella kommenteeraamaan, mutta nyt on pakko lähteä ulos ja mummua ja ukkia visiteeraamaan. t. emmi
Senniina,ihana lukea hampiuutisia. Ja mikä parasta,löytyy syy yöjorinoille.
Emmi,peukkuja sulle! Ihan jännittää sun puolesta...
Walo,ei muuta kuin pölyyttämään peittoja...
Oma käynti polilla sai taas sydämen läpättämään;ei ollut vesi lisääntynyt,enkä älynnyt kysyä oliko edes vähentynyt. Oli eri lääkäri kuin viimeksi ja jännitti ihan hirveesti. Tai en tiedä on pelko parempi/oikeampi sana. Ensi torstaina uudelleen ja jos pullan potkuja ei tunnu niin voi mennä suoraan polille tai synnärille jolloin ottavat ultraa. Ja jos supistuksia alkaa tulemaan vähäänkään tiuhempaan niin heti on mentävä. Lääkäri sanoi koska vettä on vähä niin synnytyksen alkaessa napanuora voi jäädä esim olan ja seinämän väliin jolloin napanuora puristuu lyttyyn koska ei ole pehmikettä välissä. Ihan järkeenkäypää tekstiä... No nyt sitten tutkitaan liikkeitä ja juodaan edelleen. Aamulla onkin neuvolakäynti. Sitä minä vaan ihmettelen että miten pullalla on vähänväliä hikka jos sillä ressukalla ei ole vettä paljoa...??
Nyt tekemään iltaruokaa,taitaa olla puuroilta...
-pietu ja pulla
olin lääkärissä noiden suppareiden takia. Kaikki ihan ok, mutta laittoi mut saikulle äippälomaan asti. Enkä suinkaan pyristellyt vastaan.
Vaavi on puolitoistakiloinen.. tk:ssa tosi epäselvän näköinen ultrakuva, mutta siellä se iloisesti heilutteli kinttujaan. En kehdannut kysyä näkeekö lääkäri jalkoväliin. Pääasia, että kaikki kunnossa, ettei supparit ole saaneet aikaan mitään. Mutta pitää silti ottaa iisisti.
wemppa
Paljon juttua tullut tällä viikolla... yritän nyt muistaa kommentoida kaikkea, mitä pitikin.
Meralille ja äidille onnittelut ensimmäisestä hampaasta! =) Hyvä, että löytyi syy levottomille öille. Olen pahoillani äitisi käytöksestä. Täytyy sanoa, että miehelläsi on aika pitkä pinna ja teillä suhde kunnossa, kun tuollaisenkin kestää. Toivottavasti äitisi jossain vaiheessa tajuaa, miten - anteeksi kun sanon suoraan - hölmösti käyttäytyy. Meillä on perheessä itse asiassa vähän samanlainen tilanne, uskonnon takia lastemme isoisä ei pidä meihin mitään yhteyttä, tai siis sen takia, että emme kuulu kirkkoon eikä lapsiamme ole kastettu. Isoisä itse ei ole mitenkään uskonnollinen, joten on vaikea (lue: mahdoton) ymmärtää... =(
Pietun Pullalla ei ole sitten vesimäärä lisääntynyt. Nyt vaan yrität olla stressaamatta liikoja (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty) ja tarkkailet liikkeitä. Tsemppiä!
Ankkiksella oli hyviä ultrakuulumisia; niin ne viikot vierii. Meilläkin on lapsoset mummolassa syyslomailemassa, joten tänään ehkä pääsen ravintolaan illalla. Helsingissä muuten asustelen myös. Toivottavasti et saa syysflunssaa... on nimittäin tänä vuonna erityisen sitkeää lajia - nimimerkillä viisi viikkoa jo kipeänä.
Tikrunpentu on jo kohta valmis tulemaan tähän maailmaan, hyvänkokoinen 3,2 kg! Toivottavasti nyt kuitenkin vielä muutaman viikon pysyy tiiviisti masussa. Älä stressaa niistä tekemättömistä töistä, vaan lepäilet tarpeen mukaan, niin kuin varmasti teetkin. Uteliaana heti kysyn, että minkälaisia matkarattaita bongailit? Minä täällä nimittäin myös jo suunnittelen ensi kesää, hätähousu kun olen, ja olen katsellut eri valmistajien rattaita. Nyt kun olen hyvin todnäk viimeistä kertaa raskaana, tuntuu, että olen entistä innostuneempana tutkimassa ja hankkimassa kaikkea...
Emmillä piinapäivät menossa. Hui, jännää! Koska aiot testata? +++++
Walolle tsemppiä tähän kiertoon, olisi se niin mukavaa, kun tulisi lisää plussia.
Wemppa, nyt sitten vaan lepäät hyvällä omallatunnolla! Täytyy myöntää, että hieman kade olen. Itsellä vielä neljä viikkoa töitä pitäisi jaksaa pakertaa. Pitkä flunssakierre on vienyt kyllä kaikki voimat ja nyt on lisäksi paikallaan istumisesta alkanut kivuttomat supistukset vaivata. Varsinkin alkuviikosta, kun istuin pari päivää kokouksissa, tuntui illalla, että maha on koko ajan kivikova ja raskas. =(
Sonjaemma... vähänkö kuulostaa ihanalta reissuun lähtö. Olen ehkä ylioptimistinen, kun olen jopa ajatellut, että ehkä mekin loppukeväästä voisimme reissuun lähteä, sillä edellytyksellä tietenkin, että vauvalla kaikki ok.
Mukavaa viikonloppua kaikille kultaisille! Toivottavasti on hyvät ulkoiluilmat.
Peltis rv 31
Soitin torstaina ultran- ja veriseerumikokeen loppuarvon, joka olikin sitten vaan 1:320 kun suurentuneen riskin rajana on 1:250, toivottava olis jotain 1:1000. Hoitsu kuullosti huolestuttavan epämääräiseltä ja sanoi pyytävänsä lääkäriä heti soittamaan. Eihän tuo soittanut, ite piti tänään soittaa perään. Lääkäri oli sitä mieltä, että istukkabiobsia tai lapsivesitutkimus voidaan tehdä, jos mä haluan, mutta kromosomihäiriön mahdollisuus on kuitenkin todella pieni vaikka arvo onkin aika rajamailla. Onneksi mä en ole erityisen huolestunut, varsinkin kun ultraus oli niin perusteellinen ja näin omin silmin, että kaikki on hyvin.
Emmi, edellämainitusta yhdistelmätutkimuksesta jäi kelan korvausten jälkeen maksettavaksi n.150 euroa ja lääkäriaseman nettisivuja tarkemmin selattuani löysin myös 4D ultran.
Pietu, ehkä se pulla juo kaiken, kun hikottaa koko ajan. Hyvä, että tilannetta seurataan aktiivisesti ja heti vaan polille, jos vähänkin huolestuttaa. Jos nyt vielä pari viikkoa menis, niin sithän Pullan sopii jo tullakin tähän maailmaan.
Wemppa hyvä, ettei sun tarvitse enää miettiä jaksatko töissä vai et, nyt van rauhallista eloa omaan tahtiin.
Tikrulle mukavaa äippälomaa.
Meilläkin on annettu lakkovaroitus, saa nähdä kuinka käy. Huono olo taas nostaa päätään, tänään vointi onkin ollut synttärin kunniaksi harvinaisen hyvä tähän asti. Mut nyt mies tulee hakemaan ja lähdetään viemään pikkumiestä mummilaan.
Kiitos kaikille saikkuun liittyvistä kommenteista. Kyllä se henkisesti helpotti kummasti, kun tietää ettei tartte lähtee joka aamu huonosti nukutun yön jälkeen pimeeseen ajelemaan. Ja en olisi töihin pystynyt kyllä keskittymäänkään, kun koko ajan supistelee. Mutta helpotti myös tieto siitä, että supparit ei ole saaneet mitään muutoksia alakerrassa, että voin edelleen ripustaa niitä pyykkejä narulle.
Pietun Pulla alkaa olla jo valmis, ja Isotikrun Pikkutikru tulee hyvää vauhtia perässä. On tää aika kuitenkin mennyt ihan hurjaa vauhtia.
Pietu: Varmaan ikävää kun tähän loppuaikaan tulee tuommoista ylimääräistä huolta, mutta onneksi viikkoja on jo niin paljon, että sinänsä ei huolta. Tsemppiä!!
Isotikru: Eikö katsastusmiehet voi ollakin ikäviä, keksivät kaiken maailman vikoja meidän pirsseistämme..?
Ankkis: Siis sulla juhlapäivä tänään..? Paljon paljon onnea!! Toivottavasti paha olo pysyy poissa.
Walo: Riemukkaita ja menestyksekkäitä seikkailuja sulle ja miehellesi tähän kiertoon.
Peltis: Ei muuta kuin saikulle itsekin jos siltä tuntuu. Jaksamista ja voimia flunssan uuvuttamaan kroppaasi.
Mitäs Emmin piinaan kuuluu?? Kyllä olisikin kivaa saada plussa pinoon. Jospa siitä aukeaisi putki sitten muillekin kultaisille..
Senniina: Onnea sinne hampaan johdosta! Mun esikoiselle tuli eka hammas vasta 11 kk ikäisenä ja eka lapsi kun oli, ajattelin jo, että saako raukka hampaita ollenkaan..
Lapsilla alkoi tänään viikon syysloma. (tai maanantainahan se virallisesti kai alkaa) Esikoinen lähtee anopin luokse junalla tiistaina, kaksi pienintä jää kotiin auttelemaan meitä raihnaisia vanhempia. Kyllä tää normaali arkikin voi olla vaikeaa, kun molemmat ollaan puolikuntoisia...
Oikein rattoisaa viikonloppua kaikille. On jo nyt pakko hehkuttaa, että HUOMENNA PAUKKUU VIIKKO 30.
wemppa
Että Kp1 alkoi tänään :-// Pitäsikö huokaista helpotuksesta vai harmituksesta(?) Olin ihan oikeasti helpottunut, vaikka salaa toivoinkin plussaa, mutta kauhulla ajattelin miten selviän kahden vauvan kanssa, vaikka tiedän, että olisin selvinnyt. Haikea mieli. Mies oli pettynyt, ja ehdotti yrityksen aloittamista jo heti ensi kierrosta ovis tikkujen kera, mutta en mää tiedä .. Olisi se vissiin parempi odottaa ensi kesäkuuhun ... Päästäis kaikki sinne Lankallekin jos en olisi raskaana.
Huomenna ja sunnuntaina olen ilta vuorossa. Nyt jo olen ihan väsynnyt, miten sitten viikonlopun työputken jälkeen, ja olen luvannut tehdä 4 iltaa ensi viikolla :-(( Hullu mikä hullu !!!
Ankkis ' ei hätää' aivan varmasti kaikki on hyvin !!! Olikos se niin, että meinaat mennä punktioon ?? Missä meinaat muuten synnyttää, oletko jo miettinyt sitä ?? Kyllä nuo ultrat yksityisillä on aika arvokkaita ...
Wempulle hyvää saikkua !!! Hienoa, että marssit lekuriin. Nyt vain jalat kohden kattoa, aina kun siihen on mahdollisuus.
Ja Tikrulle piti lähettää HYVÄÄ alkunutta Ä-lomaa !!!!
Noista hampaista. Ei meilläkään ole hampaita, tyhjä suu .. Mä luulin jo muutama viikko sitten, että hampu on tulossa, mutta se olikin sellainen helmi mikä oli ikenessä. Nyt vain odotellaan tuleeko tiinulle hampaita ollenkaan, toivottavasti .. Tyttö on ihana, sellainen naureskelija ja hytkyjä, oikea energia pakkaus.
Mä kävin tänään ihan yksin ostoksilla :-)) Mies hoiti tiinua. En paljon mitään ostanut, mutta koriin tuli musta pipo lipalla .. Talvitakki pitäisi löytää ja vaikka mitä muuta .. Ja sitä ulkoilupukua en tietenkään löytänyt-huoh
Ja oli vaikka mitä muutakin kommentoitavaa, mutta nyt on niin väsy, että pakko laittaa sohvalle vaakatasoon. Hyvää viikonloppua kaikille !!! Palataan ensi viikolla asiaan. t. emmi
Olen aivan varma, että sielläkin on kaikki hyvin, ja jos jotain traagista nyt tapahtuisi niin pulla on jo valmis muuttamaan masusta isoon maailmaan. Älä huoli, tarkkaile vain, että vauva liikkuu .. Muuten tiinulla oli myös jatkuva hikka n. 4vkoa ennen syntymää, ihan koko ajan hikotteli. Ja uskon, että sulla vettä on kuitenkin ihan hyvin, koska eivät sen ihmeellisempiin toimenpiteisiin ryhtyneet. Kyllä pullalla on kaikki hyvin !!!!!! t. emmi
... vitsit sentään Emmi!! Vaikka toisaalta huokaisit helpotuksesta, niin kuitenkin - olisihan se toinenkin vaihtoehto ollut ihan ihanaa...
Lauantai-iltaa kaikille!
wemppa
Kaikki varmaan jo nukkuu kotosuomessa!
Valitettavasti luin pinon nopeasti ja nyt vaikee kommentoida monen viikon poissaolon jälkeen. Mutta odotuksen onnea edelleen kaikille masunkasvattajille ja Ankkikselle ihanista ultrauutisista.
Kaikille muille voimia työn ja perheen ajankäytön kanssa painiville! On se vaikeeta, pitäisi ehtiä kymmenen asiaa ja miljoona kotityötä samaan aikaan!
Omasta elämästä sen verran että, töitä löytyi ja aika nopeasti. Itse vielä vähän pihalla koko prosessista. Nyt odottaa työt ensiviikosta alkaen ja mukava määrä alaisia, joten haasteista riittää.
Yritän palstailla minkä työltä kerkiän ja muuten tämä hirveeeee vauvakuume vain jatkuu.....
vilkutus kaikille ja kerätkää sieniä ja nauttikaa suomen syksystä!
Pippuri
P.s Missä Ani? vertaistuki töihinpaluulle olis kova sana!
Mä jo mietin, että kuka meistä valvoo tällä kertaa, kun näin viestin kirjoitusajankohdan. Mutta Pippurihan se siellä....
Onnea työpaikasta kovasti tsemppiä sen kuumeen kourissa!!
Meillä on 8 astetta pakkasta ja tämän mamman on lähdettävä hakemaan halkoja lisää sisälle. Takkatuli lämmittää niin ihanasti. Jospa joku tytöistä malttaisi lopettaa hetkeksi lastenohjelmien tuijottamisen ja tulisi mukaan.
Ihanaa sunnuntaita kaikille.
wemppa 30+1
Minäkin jännitän emmin piinaa,olisi ihan mahtavaa saada pinoon taas plussia. Ja kun näin loppuvuodesta kultaiset vauvat alkavat olemaan jo melkoisen isoja vauvoja niin mikä sen ihanampaa kuin plussasadetusta pinoon...
Wemppa,sitten varovasti kurkkaat sinne työpuolelle ja heti kotiin jos siltä tuntuu. Sinulla on siellä kotona varmasti nyt mukavat oltavat kun mieskin on siellä. Saatte nauttia kahden keskisistä hetkistä ennen vauvan tuloa...
Senniina,harmittaa tuo äitisi käytös. Se saa henkisesti " pahaa" aikaiseksi. Pääasia että te voitte hyvin ja olette yhdessä onnellisia. Ei voi kun toivoa että käytös muuttuu kun huomaa että tyttö ei kamalan mielissään mummon sylissä ole.
Isotikrulle onnea äippäloman alkamisesta. Jokos sullakin se tekemättömien töiden lista on purkamisvaiheessa? Minä olen koittanut sitä joka päivä pikkasen purkaa mutta tuntuu että lista on loputon ja niinpä esim. nuo valokuvat odottavat laittajaansa tuossa pöydällä. No sentään albumit sain ostettua ja ifille laitoin kesän kuvista muistitikun menemään,jospa ne sieltä joskus takaisin kuvina tulisi.
Koko viikko on kyllä ollut hulinaa,lähinnä lasten koulun ja harrastusten parissa. On ollut myyjäisiä,talkoita ja huomenillalla olisi vielä yksi talkoo reissu ja sitten alkaisi koko perheellä ansaittu syysloma. Tänäänhän minulla on äpkl käynti joten sen jälkeen ollaan viisaampia pystytäänkö/kannattaako mökille enää lähteä. Toivotaan että pullalla olisi vesimäärä lisääntynyt ja malttaisi pari viikkoa vielä mukana olla. Vaikka liikkuminen alkaa olla melko hiljaista ja hidasta niin kyllä minä tästä masusta nautin. Se on niin ihana! Sitä tulee ihan oikeasti ikävä ja noita liikkeitä...sniif. Mies ei voi ymmärtää,hän sanoo että ei voi käsittää kuka voi tykätä isosta masustaan noin,eikö olisi mukavampi jos raskaus olisi sormianapsauttamalla loppuvaiheessa.... ne miehet. Tai voihan se olla meikäläinenkin on ihan seko tässä asiassa...
Pulla liikkuu ajoittain paljon ja sitten on pitkiä hiljaisia hetkiä,jotka saa minut huolesta sykkyrälle. Juoda olen yrittänyt ja katsotaan olisiko vesi lisääntynyt. Harmittaa kun en kysynyt mikä sen veden voi kadottaa ja mihin se häviää? Minä kun en ole mikään lääketieteen ihmelapsi....
Nyt imuri käteen ja pesurättiäkin lattioille pitäisi näyttää,huoh. Mutta palailen kertomaan polikuulumisia myöhemmin.
-pietu ja pulla 36+2/37+1