Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän tämä on, kertokaapa...

30.05.2006 |

jos tiedätte. Elikkä olen tätä jankannut täällä joskus aiemminkin. Menkat tosi epäsäännölliset, 3kk:ttakin väliä. Viimeset menkat ollu 19.12.05. Noh, kävin gynellä sen takia, munasarjat ja kohtu oli ok. Tämä tapahtui helmikuussa, ja muutama päivä gynen jälkeen tuli veristä vuotoa 1-2 päivää ja sit 3 päivää vaan ruskeeta. (Oliskohan ollu jonku sortin menkkoja?) Elikkä kun kerroin gynelle et yritämme vauvaa, niin ei sitten määrännyt mitään sen kummempaa tuohon menkkajuttuun, sanoi vaan et jos ei vuoden päästä kuulu raskautta, ni ottaa sit uudestaan yhteyttä.

Noh ollaan sit yritelty kyllä...vähän vaikeeta vaan ajottaa touhut sinne minne pitäs ku menkoista ei tiedä.

No nyt täs muutama päivä takaperin mulla tuli vatsa menkkamaisesti kipeeksi, siis oikein kunnolla. Mut meni sit ohi ku otin särkylääkettä. Ajattelinki et nytkö menkat alkaa, mut eipä oo kuulunu.

Että en tosissaan tiiä missä nyt mennään. Raskaustestejä oon tehny muutamia, negaa on näyttäny. Viimeks tein joskus kuukausi sitten.

Kertokaa jos samanmoisia kokemuksia tai tietoa tai neuvoja asian suhteen

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole ollut vastaavaa, mutta voisin kuvitella, että esim.Teroluteista olisi apua. Eli tasoittaisi kierron. Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä uudelleen lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla