~~JOULUTAAPEROT ja MAMMAT HILIPASEE ALKUVIIKON UUSIIN KUJEISIIN TAITOIHIN~~
Kommentit (35)
Hyvinhän teillä onnistu nuo väritykset ym!
[b]Miilukalle[/b] sen verran että noille otsikoille ei voikaan tehdä mitään... Ne on tylsän mustia vaikka mitä tekis :(
Oli muuten aika hurjaa yrittää lukea aamulla silmät ristissä sitä keltaista tekstiä =) Tuntu siltä että alkaa valot välkkymään silmissä ku yritti siristellä =D
[b]Nefilille[/b] laittelen taas jaksamisia! Kyllä teillä nukutaan vielä joku yö. Se on ihan varma juttu, mutta siitä en tiedä että kuinka kauan menee =/ Jospa se unikoulu tehoais tällä kertaa!
[b]Tintti[/b] oli saanu nukkua koko yön heräämättä =) Meillä mennään vielä 2 päikkäreillä ja silti uni kelpaa yölläkin, mutta Lassi nukkuukin vain ½-1 tunnin päikkäreitä... Jospa teillä nyt sitten jatkossa nukuttais ihan aamuun asti =)
Lassi on nyt kolhinu itteensä viime päivinä ihan kunnolla ku touhottaa niin vauhdilla joka paikassa että pää on saanu aika monta kuhmua ja mustelmaa =/ Tuossa pari päivää sitten poltti näppinsäkin ku minä jätin teekupin liian lähelle pöydässä ja ylsi laittamaan kätensä sinne. Kauhee parku, mutta ei onneksi tullu rakkoja tms ja jatkoi leikkejä jo vähän ajan päästä. Kylmää vettä laitettiin pitkän aikaa ja sehän se vasta tympäski...
No mutta nyt herättiinki jo ekoilta päikkäreiltä...
Pimmi ja Lassi
PS. Ens viikolla onkin jo rakenneultra :O Miten tämä aika juoksee näin vauhdilla...
Taitaa pidellä kaikilla kiirettä nuiden täystuholaisten perässä juostessa:) Meillä oli oikein kiva kyläilypäivä, ja huomenna taas kaupungille äiti-vauva-porukalla, oikein kivaa=) Terkkuja vaan Nesselialle+Venlalle, liekkö ootte vielä nettipimennossa?
Pimmiltä piti kysymäni, että koskas teillä olikaan laskettu päivä, kun rakenneultra on jo ajankohtainen? Mä taisin tulla kuvioihin niin myöhään, että nää asiat on jo käsitelty täällä:)
Huomiseen joulumukelot+mammat!
t.jkv+t
Mä taas täällä koulussa kirjoittelen kun ei uuteen kotiin oo vielä nettiä hankittu. Alakerta on nyt suunnilleen laitettu, tänään pitäis siirtyä yläkertaan... Huhhuh mikä homma vaikka huoneita on vaan kolme!
Tinnis & Nemo
Itselläkään ei mitään uutta, enkä kehtaa enään öistäkään marista.
Joten pistetään yksi Galluppi:
Mitäs tekisit jos sinulla olisi 100e tuhlattavana itseesi?
Huom. ei mitään lapsille, vaik niin siinä usein käy.
nefili ja Trio rämä
Se isännän mahatauti sitten tarttui esikoiseen, viime yö meni sankoa tytön eteen ettiessä.No, osashan tuo ite sen löytää,jotain hyvää kun lapset kasvavat. Tässä ootellaan kenelle se seuraavaksi tulee, vai tuleeko.. harvoinpa on jättäny ketään välistä! no,Johannan ei tarttis sitä saada! Sitten kun meillä on vielä ylihuomenna mun isän 50v. juhlat,niin ois hyvä homma,jos enää kukaan ei sairastuis,niin päästäis sinne,muuten jää ne juhlat kaiketi väliin.
Gallub: 100e voisin tuhlata kampaajaan ja kosmetologiin,riittäisköhän? Mä en oo koskaan käyny kosmetologilla ja kampaajalla käynnistä on ihan liikaa aikaa.
Ei meillä vielä pärjätä yksillä päikkäreillä. kahdet nukutaan ja oon alkanu nukuttaa kummatki sisällä,aamupäivästä 10-11 ekat ja nyt laitoin toisille varmaan tunnin nämä toisetkin. Viime yöki meni tytön unen kannalta hyvin, nukku 19.45-7.15!tosin joi pullollisen maitoa,mutta sen sitä saa kun nukuttaa maitopullosuuhun. Oli tyttö niin väsynyt,ettei muuten rauhottunu unille... saapa nähdä mitä ens yö tuo tullessaan!
tintti ja nukkuva Johanna
100¿ vois laittaa vaikka
A) johonki ihanaan alusasusettiin + loput muihin vaatteisiin. Kivat alusvaatteet piristää minua aina:)
B) uuteen kivan väriseen ulkoilutakkiin
tai
C) uusiin nätteihin lakanoihin + pyyhkeisiin
Nyt iltamaidot poijalle ja sit mää lähen saunaan=)
t.jkv ja t
Perjantaita kaikki!
Kovin on hiljaista, meilläkin on ollut puuhakas aamu sisältäen kyläyiyä yms. Eikä täs muutenkaa mitään uutta.
Mukavaa viikoloppua kaikki.
nefili ja lapset
SE ON SIT PERJANTAI :)
tää mamma lähtee rilluttelemaan laivalle huomenna. tallinassa käydään mutka .... jos nyt maihin asti kopeutuu ;)
sunnuntaina aivan salettiin taas sellanen kankkunen ett oksat pois.taitaa viel maanantainakin soida humpat korvissa ;)
ja uuden tukankin sain aikaiseksi toissapäivänä,vaaleet rastat.heh...tukka takana ja elämä eessä. tai sanotaanko että tukka silmillä paremminkin,ainakin huomenna ;)
mutta nyt viikonlopun viettoon...palataan maanantaina.jos olen selvinny siihen mennessä :)
Miilukalle hauskaa reissua!!! Etpäs sitten ujostele hiustenkaan kanssa;)
Meillä oli aika alavireinen päivä tänään. Poika kieltäytyi syömästä mitään soseita, maitoa meni vähäsen. Jännittää aina nää syömälakkopäivien jälkeiset yöt, että iskeekö se nälkä, kun on tosiaan jo unikoulu pidetty. Kai sitä joskus voi antaa tilkan yölläkin ilman et siitä tapa enää muodostuis..? Toivotaan et menee hyvin!
Päivä meni myös sikäli pyllylleen, että nukku vaan yhdet päikkärit, ja meni ylikierroksille, ja nukkumaanmeno oli nyt illalla aika vaikeeta.
Mut huomenna on uusi (ja miehelläkin vapaa!) päivä, ja suunnataan ilmeisesti kaupungille=) Tuntuu et meni taas viikko niin äkkiä, vastahan me viime la oltiin shoppailemassa:)
Viikonloppuja toivotteleepi jkv+tänään peppuun ammuttu karhu tomas=)
Miilukka täällä täpinöissään jo..... ;D
pikaista nostoa tälle päivälle. kaikki pakkaamatta vielä...penskoille tavarat ja ruuat hoitoon ja itselle myöskin kaikki kamppeet kahtomata. siivotakin pitäisi ennen lähtöä kun ärsyttää tulla sekaiseen kämppään sunnuntaina :/
saa nähä miten kaikken kerkee tehä tässä kun ukko jo lähti hesaan kun sillä eka pelit siellä ja penskat pyörii tässä aivan salettiin viime tippaan asti ennen kuin anoppi tulee hakemaan niitä.
meillä meni nyt tää hoito juttu niin että lennin kummi ottaa lennukan ja muut ménee anopille. (eipä aijo kuulemma kaikkia ottaa hoitoon...HÖH!)
mutta nyt kiireesti hommiin että saa jotain aikaiseksi tälle päivälle,käy vielä niin että jään rannalle ruikuttamaan!
Onkos täällä muuten joku sääntö, milloin alotetaan uus pino, kun joskus kai on kaksi aloitusta viikolle, ja nyt on menty koko viikko tällä alkuviikon ketjulla?
Asiaan. Meillä meni yö hyvin, toissayönä puolestaan oltiin taas 2h pirteenä hereillä!? Tänään kyllä herättiin taas jo 5.30, mutta hyvällä tuulella=) Ja klo 8 alkokin poikaa väsyttää, joten mentiin tuonne hämärään pakkasaamuun katsomaan auringonnousua ja vaunuihin ukko sit nukahti. Taivas oli ihanan punainen, ja kylä ihan hiljanen, ah mikä tunnelma! Toppavaatteetkin kun sai vetää molempien päälle niin tuli jotenkin ihanan talvinen olo...
Nyt t nukkuu tuolla partsilla ja mä sain rauhassa juoda toiset kahvit ja lukea lehdenkin. Ja tännekin ehdin hehkuttamaan meidän ihanaa aamua<3 Äitin kanssa pohdittiin pitkään tehyn lakkoasioita puhelimessa. Kylläpä sitä on kaikkea kerennyt jo.
Missäs kaikki oikein on? Tulkeehan turisemaan muutkin=)
t.jkv hempeissä tunnelmissa
Omaperäiset otsikot jatkuvat...
Nyt on viimeinen palkallinen päivä, huomenna alkaakin sitten hoitovapaa, jolla olen joulukuun puolivälin tienoille asti. Sen jälkeen alan pitää vanhoja lomia ja palaan töihin 1.2. Perjantaina oli sitten tuon kolmiviikkoisen työurani viimeinen päivä. Esimiehen kanssa kävimme läpi tulevaa työnkuvaa. Aika lailla tulee laajennuksia työtehtäviin organisaatiouudistuksen myötä. On kuulema luvassa työntäyteinen kevät. Onneksi lasku työarkeen on pehmeä, sillä mies on hoitovapaalla kaksi ensimmäistä minun työkuukauttani silloin helmi-maaliskuussa.
Juttelin vähän alustavasti jo osittaisesta hoitovapaasta, jota olen miettinyt pitäväni ensi syksynä. Vähän tuntui ynseältä se vastaanotto. Toivottavasti esimiehen mieli muuttuu, kun on hakemuksen jättämisen aika.
En muista, koska viimeksi runoilin. Meillä ei ole tapahtunut mitään merkillistä. Tyttö on alkanut ottaa vähän haparoivia askeleita ilman tukea.
Työelämäkokeilu oli kokonaisuutena oikein mukava. Toisaalta hirvittää taas kotona oleminen, toisaalta olo tuntuu haikealta, kun ajattelee, että tyttö lähtee jos huhtikuun alussa hoitoon - jos vain saamme hoitopaikan.
Ai niin, äitini eli lasten mummo oli hoitamassa lapsia tällä viikolla, kun olimme miehen kanssa molemmat töissä. Hyvin oli sujunut! Kyllä tuli taas haikea olo, kun kaikki isovanhemmat asuvat yli 700 km:n päässä. Olisi aivan ihanaa, kun he olisivat lähellä - etenkin seuran takia ja vähän ehkä hoitoavunkin merkeissä.
Jaaha, nyt esikoinen kaipailee apua!
Oikein ihanaa sunnuntaipäivää!
Iituli + S 10 kk 2 pv
PS. Tinuri, toivottavasti dieettisi sujuu hyvin ja sillä on toivotut vaikutukset. Tsemppiä ja onnea!
Lassi ja ukko sammui ensimmäisille päikkäreille jo nyt ja minä juon tässä aamukahvia... Sämpylöitä pitäis pyöräyttää kun ei ollu eilen kaupassa oikein mieluista leipää niin teenpä sitten itse...
Painui jo unholaan mistä oli ollu juttua edellisellä sivulla, mutta tältä sivulta muistan jopa sen että ainakin Miilukka on laivalla pitämässä hauskaa =) ...tai no, ainakin eilen oli hauskaa - tästä päivästä en oo sitten niinkään varma ;))
Joulukuunvauvan aamu kuulosti kyllä ihanalta =) Meillä vedeltiin vielä tuohon aikaan sikeitä kun täällä katsellaan mielummin sitä auringonlaskua kuin -nousua ;)
Mulla oli muuten eilen aivan iiiiiiiihana päivä =)))))
Sain mieheltä lahjakortin paikalliseen kylpylään ja kävin sitten eilen siellä kuntosalilla, saunomassa ja vielä 50 minuutin ylävartalon hieronnassa! Uimaan en menny kun nuo syyslomalaiset oli kansoittanu altaat aika tehokkaasti, mutta viihdyin sitten turkkilaisessa saunassa aika kiitettävän kauan =) Se hieronta oli kyllä aivan ihana kokemus kun oli mulle elämäni ensimmäinen kerta - eikä taatusti viimeinen =) Tuon koko homman jälkeen kävin vielä kylpylän ravintolassa syömässä pizzan
aivan kaikessa rauhassa
. Voih, haluaa uudestaan *haaveilee*
Lassi porskuttaa menemään vanhaan malliin. Ylös noustaan koko ajan ja tukea vasten liikkuu ihan helposti. Ilman tukea ei yrittäkkään seistä, mutta eipä sillä vielä kiirettä :) Ruoka ja uni maistuu ja uusia tihutöitä keksitään koko ajan :) Tietokoneelle ei sais mennä jos poika ei pääse hakkaamaan näppistä ja syöminenkin on jo aika hankalaa kun toinen tulee heti mankumaan makupaloja - ihan sama mitä syöt. Säästöpossun pisti osiksi eilen ja tänä aamuna lensi äidin karkit pitkin olkkarin lattiaa kun oli pöljä unohtanut ne pöydälle eilen illalla :)
Huomenna alkaakin mielenkiintoinen viikko meillä kun mies lähtee Kemiin työreissulle eikä ole tietoa milloin tulee takaisin. Koko loppuvuodeksi olis siellä hommia ja pomo olikin sanonut että varaudu pitkään reissuun, mutta heillä on kyllä niin että vähintään 3 viikon välein pitää päästä käymään kotona ainakin parin päivän ajan... Toivottavasti ei tarvi ihan sitä kolmea viikkoa odottaa että nähdään seuraavan kerran =/ Aika tympeeseen ajankohtaan tuli tää reissu kun tiistaina on tämän raskauden ainoa ultra, se rakenneultra, ja mies olis tosissaan halunnut tulla mukaan =(
Ai niin! Joulukuunvauva kyseli tuosta pinon aloituksesta ja ei siinä mitään " sääntöä" ole :) Normaalisti ollaan laitettu joka viikko uusi pino ja joskus kun joku laittaa alkuviikolle aloituksen niin loppuviikolle tulee sitten toinen... Nyt kun aloituksessa ei mainittu alkuviikkoa niin ollaan näköjään menty samalla pinolla koko viikko :) Enimmäkseen sen takia on laitettu useampaa pinoa ettei kertyis kovin montaa sivua tekstiä kun joitakin se häiritsee...
No mutta pitäis kait tässä saada jotain hyödyllistäkin aikaiseksi... En kyllä aio siivota tänään kun ens viikolla tulee kuitenkin tylsää kun ollaan vaan kahdestaan kotona - pitää säästää sinne näitä tahroja =))
Äh, ne sämpyläthän mulla oli...
Pimmi ja Lassi (ja pieni 17+4)
Ollaan toipumassa mahataudista hyvää vauhtia, Johanna ainut joka ei oo siihen sairastunu ja toivottavasti ei enää sairastukkaan. Itteä meinaa väsyttää ja kovasti! jospa tässä rupeais palaamaan taas ruotuun ja jaksais kiinnostuu muustaki kun pakollisista ja makoilusta!!
Meille ei kyllä sen kummempia kuulu. Johanna kävelee tukia vasten ja on joka paikassa tekemässä tihutöitänsä. Aamulla ensimmäiseksi levitteli isosiskojen palapelit pöydältä. Saa kaikki tavarat nostella melko korkeelle,jos haluaa ettei pieni tuholainen saa niitä otettua. Ruokailut meillä on melkoista sirkusta,ellei syödä sormiruokaa.. Saa viihdyttää tyttöä kunnolla,että saa ruoan syötettyä ja silti on osa poskilla ja lattiallakin.
juu,mutta väsy iskee...
tintti ja Johanna 9.5kk
Päiväunista sen verran piti kertomani että nukkuu yhdet päikkärit noin klo 14 aikaan, joskus parikin tuntia, joka tarkoittaa ettei nuku kuin ne ja sitte ajoissa yöunille.