Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai kukaan teistä vain sääli ja taivastele ääneen perheitä, joissa kaikki lapset ovat samaa sukupuolta?

Vierailija
14.10.2007 |

Kun jatkuvasti kuulee, kuinka ihmiset säälivät ja sitä sun tätä. KETKÄ säälivät? Onko niin idiootteja ihmisiä oikeasti olemassa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(mummoni suusta kun kaikki lapsenlapset vain tyttöjä)

Vierailija
2/15 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, miten vähän nämä naiset arvostavat itseään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikilla ei ole samanlainen perhe kuin ITSELLÄ on...täytyyhän silloin olla todella todella todella SÄÄLI...just joo...

Vierailija
4/15 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat vaan niin kivoja. T 5

Vierailija
5/15 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden pojan äitinä mua kauhisteltiin. Sitten syntyi tyttö niin vielä ärsyttävämmäks meni kommentit. " Tulihan se tyttökin sieltä viimein" jne...

Vierailija
6/15 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos näihin provoihin..

Vierailija
7/15 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttölapsi on kiva, jos hänellä on veli. Mutta jos veljeä ei ole, hän ei enää ole kiva.

Ps. toivon totisesti, että jos sinulla on tyttö, hänellä on se kivaksi tekevä veli. :(

Vierailija
8/15 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks ei kolmea tyttöä

Vierailija
9/15 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttei ole, eikä enempää tule.

Vierailija
10/15 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä sääli sellaisia, joilla ei molempia sukupuolia löydy. Miksi pitäisi? Rakkaita ovat varmaan kaikki lapset vanhemmilleen, sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
11/15 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minulla ei kuulemma ole yhtään todella omaa lasta.

Vierailija
12/15 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan sitten tosi onnekas kun meillä on 2 tyttöä, neljästä vaihtoehdosta mulle siis osui se paras ja miehelleni huonoin?

Vierailija
13/15 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka älähtää...

Vierailija
14/15 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei oikein tainnut kalikka kalahtaa, vaikka tämä tyttö nyt älähtää ;) Ennemminkin moinen asennevammaisuus särähti korvaan, siis onko oikeasti olemassa sellaisia äitejä, joiden mielestä on kammottava kohtalo olla pelkkien tyttöjen äiti? :O Tottahan sekin varmasti on, että moni mielellään toivoisi perheeseensä sekä tyttöjä että poikia. Mutta yhtä totta on sekin, ettei se ole sentään elämää suurempi kysymys saati surkuttelun/säälin aihe! Jokainen lapsi on lahja. Joka sitä ei edes äitinä/isänä ole vieläkään tajunnut, hävetköön ja sääliköön ennemmin itseään ja omaa kypsymättömyyttään.

Vierailija
15/15 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin olen yrittänyt takoa järkeä ystävienikin päähän. Heistä kun kaksi ihan vakavissaan on olleet katkeria siitä, ettei heillä ollut tyttöä (nyt molemmilla on) ja yksi siitä, että heille syntynyt kolmaskin lapsi oli tyttö :-/ Ja he ovat ihan vakavissaan. Itse en ole koskaan tajunnut, mitä ihmeen merkitystä lapsen sukupuolella on. Ihan aidosti odotin toistakin lasta täysin neutraalein fiiliksin ja olin ihan ihmeissäni niistä kommenteista, että " no nyt teillä on sitten poika ja tyttö, hehheh" . Siis mitä hehheh?? :O Olin kiitollinen ennemminkin siitä, että toinenkin lapsemme syntyi ongelmitta ja terveenä, enkä osannut hetkeäkään etukäteen ihan oikeasti miettiä sitä, onko hän tyttö vai poika. Emme halunneet kuulla edes spekulaatioita siitä ultrassakaan.

Koittakaahan siis vääntää minulle rautalangasta, mitä merkitystä omien lasten sukupuolella voi olla? Itse en ole sitä tajunnut, vaikka kolme erilaista selitysversiota olenkin kuullut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä