Kuinka kiinnostunut miehesi on teidän lapsista?
Kommentit (12)
En tyytyisi vähempään huolimatta siitä, että mieheni ei ole lapseni biologinen isä.
Minun lapsia on kolme ja mieheni on yhtä kiinnostunut kuin minä.
Bio-isä ei ollut ollenkaan kiinnostunut.
Perhe-elämän kannalta minä ja lapsi olemme yhtenäinen paketti. Sisällöstä pitää olla kokonaisvaltaisesti kiinnostunut.
Vai kuinka hän yrittäisi muuttaa tuota puolisoaan, joka voisi vaikka kaikilla muilla tavoilla olla ihan napakymppi? Se ei nimittäin onnistu, se toisen muuttaminen.
5
Minä en " sekaantuisi" mieheen joka ei rakastaisi lapsiani. Eli minulle mies ei olisi millään tavalla täydellinen muutenkaan jos se puute näkyisi!
Vierailija:
Minä en " sekaantuisi" mieheen joka ei rakastaisi lapsiani. Eli minulle mies ei olisi millään tavalla täydellinen muutenkaan jos se puute näkyisi!
Vierailija:
moni mies kun niin sanoo tykkäävänsä lapsista mutta kun nainen tulee raskaaksi niin ei enääö olekaan kivaa..
Vaikka kyllähän kumppanin suhtautumisen lapsiin voi nähdä, jos lähipiirissä on lapsia. Vaikka eihän sekään mikään tae ole - mihinkään suuntaan.
Tietysti nyt jos mieheni alkaisi suhtautua lapseen välinpitämättömästi, en osoittaisi heti ovea. Uskoisin sen kielivän enemmän masennuksesta tai jostakin muusta ongelmasta.
Lapsen syntymän jälkeen ollut huomattavasti vähemmän kiinnostunut minusta, kuin lapsesta.
Lapsen kanssa voi kaikkea mukavaa tehdä yhdessä ja viettää " laatuaikaa" .
Sen sijaan meidän hääpäivän jälkeen, kun lapsi oli ollut hoidossa, mies huokasi, että onpa mukavaa huomata, ettei jää mistään paitsi, kun viettää kotielämää.
Kai sitä voisi riittää huomiota minullekin. Lapsettaa!
Hänestä lapset ovat kivoja. Mutta ei hän jaksa omistautua heille ja heidän asioilleen kuten minä. Ja lapset ovat olleet kiinnostavampia vähän isompina kuin aivan vauvoina.