Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hevosratsastajia paikalla?

Vierailija
13.10.2007 |

Kysymyksiä:



-minkä ikäinen olet?

-paino / pituus?

-kuinka kauan olet ratsastanut?

-käytkö ratsastuskoulun tunneilla / oletko aiemmin käynyt?

-vuokraatko ratsua / oletko aiemmin vuokrannut?

-omistatko oman hevosen / oletko omistanut?

-unelmahevosesi, kuvaile

-koulu- vai estepainotteinen?

-tasosi?

-mitä haavereita sattunut?

-oletko kisannut?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaa ja hyvää. Harvoin saa samassa paketissa molempia.

Vierailija
2/4 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vastaa:



-minkä ikäinen olet? = 28 v.



-paino / pituus? = 65KG, 175CM



-kuinka kauan olet ratsastanut? = 25 VUOTTA



-käytkö ratsastuskoulun tunneilla / oletko aiemmin käynyt? = OLEN PIENEMPÄNÄ KÄYNYT, ENÄÄ EN KÄY.



-vuokraatko ratsua / oletko aiemmin vuokrannut? = VUOKRAAN TÄLLÄ HETKELLÄ HEVOSTA. AIEMMIN MYÖS VUOKRANNUT YHTÄ.



-omistatko oman hevosen / oletko omistanut? = EN ENÄÄ. AIEMMIN OMISTANUT KAKSIKIN (EI YHTÄ AIKAA)



-unelmahevosesi, kuvaile = MUSTA, KEVYTRAKENTEINEN,LYHYEHKÖ RUNGOLTAAN, EI LIIAN PITKÄ KAULA, SÄKÄ 160-165CM, MAHDOLLISESTI ARABI TAI ARABIRISTEYTYS, KUULIAINEN, KILTTI, ENERGINEN, KOULUPAINOTTEINEN, OSAAVA, RUUNA, 6-8 VUOTIAS, TERVE, MAASTOVARMA JA LUOTTAVAINEN.



-koulu- vai estepainotteinen? = OLEN KOULUPAINOTEINEN



-tasosi? = NOIN HeA



-mitä haavereita sattunut? JALKA MURTUNUT, PIKKUSORMI MURTUNUT, KÄSIVARSI MURTUNUT, NILKKA NYRJÄHTÄNYT, PÄÄHÄN TULLUT ISO PISTOHAAVA NAULASTA...



-oletko kisannut? NUOREMPANA JOITAKIN KISOJA OMILLA HEVOSILLA. EN KUITENKAAN ENÄÄ MONEEN VUOTEEN. EHKÄ JOSKUS VIELÄ ;O)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-minkä ikäinen olet?

30

-paino / pituus?

57/170

-kuinka kauan olet ratsastanut?

Lapsena joitain vuosia, aikuisiällä kymmenisen vuotta

-käytkö ratsastuskoulun tunneilla / oletko aiemmin käynyt?

Olen käynyt ja aion myös tulevaisuudessa aloittaa taas tunnit

-vuokraatko ratsua / oletko aiemmin vuokrannut?

Olen vuokrannut

-omistatko oman hevosen / oletko omistanut?

En ole

-unelmahevosesi, kuvaile

Vanhempi, rauhallinen opetusmestari. Luotettava ja tasainen, koulukiemurat osaava. Voisi olla joku vähän tukevampitekoinen LV tai friisiläinen tai vastaava.

-koulu- vai estepainotteinen?

Koulu

-tasosi?

n. HeB

-mitä haavereita sattunut?

Pari mustaa silmää ja naama ruhjeilla, ehkä pieni hiusmurtuma otsassa, venähtänyt niska ja lukuisia mustelmia

-oletko kisannut?

En



Vierailija
4/4 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kysymyksiä:

-minkä ikäinen olet? 25v.

-paino / pituus? 170/60

-kuinka kauan olet ratsastanut? ala-asteelta asti

-käytkö ratsastuskoulun tunneilla / oletko aiemmin käynyt? olen käynyt ensin tunneilla, sitten alkanut kisaamaan, saanut leasing-kisahevosia, sitten ratsuttanut hevosia ja pitänyt itse tunteja.

-vuokraatko ratsua / oletko aiemmin vuokrannut? en vuokraa. en enää ratsasta kun opiskelen ja ratsastaminen maksaa NIIN PALJON!

-omistatko oman hevosen / oletko omistanut? en ole koskaan omistanut, mutta olen kisannut kalliilla hevosilla jotka joku muu omistanut.

-unelmahevosesi, kuvaile: nykyään kallis, energinen, isoliikkeinen hieno kouluhevonen

-koulu- vai estepainotteinen? nykyään koulu kiinnostaa enemmän

-tasosi? kansallista kenttää ja koulua olen kisannut. aluemestaruuksia koulusta ja mm tyyliesteistä;)

-mitä haavereita sattunut? kerran hampaat huulesta läpi, ei mitään muuta.

-oletko kisannut? olen joo.

Eli voisin aloittaa uudelleenkin jos löytyisi joku hyvä hevonen joka kaipaisi osaavaa ratsastajaa ja liikuttajaa. Jotenkin huvittaa kun pk-seudulla on kauhea buumi vuokrata hevosia. En ymmärrä sitä että maksaa siitä, että liikuttaa jotain kopukkaa. Minulle on aina maksettu siitä, että ratsastan jonkun hevosia.