Palkkani on 1830 €. 5 vuoden päästä saan ekan ikälisän. Muuta ei tule. On kaukana median valheista.
Ja kaikki kollegani vastaavissa paikoissa saa saman. EI LISIÄ!
Kommentit (8)
Tämä on ihan tavallinen liksa esim. monissa terveyskeskuksissa ja vanhainkodeissa. Hoitajien alinta peruspalkkaa pitäisi nostaa, niin että palkkaus olisi yhteneväisempi kuin nykyään. Muut korotukset sitten työn vaativuuden mukaan.
Mä olen näyttänyt palkkanauhani kaikille laukojille, ja on turvat menneet tukkoon. Ovat olleet pahoillaan. Ovat luulleet palkkani olevan yli 2000...
On naamat tosiaan venähtäny.
Peruspalkkaan pieni korotus ja lisiin sitten reilumpi!
Ei mistään muistakaan 8-16 töistä saa sen enempää liksaa, lisillä ne tehdään.
työtä niin kyllä 1800¿ on ihan naurettava korvaus niin raskaasta ja vaativasta hommasta.
Kysessä YKSITYINEN sektori. Vakasvasti olen alanvaihdosta miettinyt.
et varmaan ole laskenut mukaan lomakorvausta. sekin lasketaan palkkaan mukaan.
t. toinen hoitsu