Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ookay.. missä vika?

Vierailija
12.10.2007 |

Olen ollut sinkkuna jo vaikka kuinka kauan ja naista ei ole lakanoissa näkynyt yli viiteen vuoteen. Ikää on kertynyt jo 30; kropppa kunnossa, työssä käyvä nuorehko mies, jolla on myös arvot kohdallaan. Ovat haukkuneet herrasmieheksi ja ulkonäköäkin on jopa kehuttu. Olen mukana seura- ja järjestötoiminnassa, mutta aikaa jäisi silti vaikka perheen pyörittämiseen.. vaan kun ei ole kenen kanssa arkea pyörittäisi.

Jotenkin vain naisten kinnostus lopahtaa ennen alkujaan. Kavereina ja ystävinä naisia on vaikka kuinka, mutta mitään vakavampaa ei ole. Yhden yön juttujakaan ei ole tullut harrastettua - lähinnä siksi, että ketään ei ole tällainen " tavallinen" suomalainen mies kiinnostanut.

Eli missähän hitossa mahtaa olla sitten vika? Jos tietäisin, niin korjaisin - tai ainakin yrittäisi korjata...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai niitä kaverinaisia ole liikaa?

Vierailija
2/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät uskalla lähestyä sua, luulevat, että olet joku pelimies ja jättävät sinut jo ennen kuin sinä jätät heidät (kuvittelevat). Tai luulevat, etteivät riitä sulle omina itseinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaan olet katellut sitä vääristä piireistä. Kyllä se vielä sinunkin kohdalle kolahtaa :)

Vierailija
4/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus lopahtaa yleensä siinä vaiheessa kun on sanottu " terve" . En oikein kerkeä edes tutustua saati sitten mitään muutakaan kuten vaikka jutella mukavia..

Teen työkseni myös opettajan keikkaa ja olen saanut paljon kehuja tästä työstä - niin työkavereilta kuin oppilailtakin. Joten sosiaalisuus pitäisi olla kohdallaan.

Luonteeni ei ole ns. pelimies, vaan otan naiset tasavertaisina ihmisinä ja arvostan heitä oikeasti todella paljon. Lisäksi luonteeni ei salli tehdä toiselle mitään pahaa - ei henkisesti, eikä fyysisesti, vaikka taistelulajejakin on tullut melkoisesti harrastettuakin. Ehkä olen vain auttamattoman nössö, sillä jopa ns. kusipäillä riittää naisia vaikka joka sormelle. Itse saan kyllä istua rauhassa baarissa - ei tulla " häiritsemään" .

Auttaisikohan jos vain heittäytyisi jonkin asteiseksi torveloksi..?

Vierailija
5/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju, älykkyys ja hyvät tavat ovat ainakin minulle tärkei(n)tä. Ethän ole bessewisseri? En mä valitettavasti osaa auttaa, tsemppiä!

Vierailija
6/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joku nainen tuollaisen helmen vielä korjaa! Malta odottaa, älä ota " helpointa" , hienoa, että tuollaisia miehiä (omani lisäksi) on vielä olemassa!

Vierailija
7/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan keskustelen ihmisten kanssa aivan normaalisti. Otan myös heidän ajatuksensa oikeasti huomioon ja olen keskustelussa mukana täysillä.

Helmestä en tiedä, enkä siitä on minusta muutenkaan enää oikein parisuhteeseen - ei näytä ainakaan flaksi käyvän. Kai se on vain totuttauduttava tähän ja keskityttävän enemmän harrastuksiin ja työhön.

-ap-

Vierailija
8/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy siihen " naiset rakastuvat aina renttuihin" . Et kai ole liian epätoivoinen, se on luotaantyöntävää?

Vierailija
9/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos heti tervehdysten jälkeen homma kuihtuu, niin esim. itselleni on usein kolahtanut jossakin määrin (ei siis aina ole ollut kysymys mistään pariutumisaikeesta) hurtti huumori. Varsinkin jos tapaa ihmisen vaikkapa ravintolassa, niin ei kannata ehkä olla kovin vakavamielinen aluksi, se saattaa jopa pelästyttää, koska periaatteessahan ollaan pitämässä hauskaa.

Lisäksi monia naisia (myös minua) imartelee, jos mies osoittaa olevansa kiinnostunut minusta, eikä ala kertoilla kovin paljon itsestään heti. Vastaavasti jos nainen tekee aloitteen, tulisi naisen olla kiinnostunut kohteestaan, eikä alkaa puhua itsestään.

En siis tarkoita sanoa, että toimisit jotenkin väärin, nämä vain ovat asioita, joihin itse kiinnitän huomiota.

Vierailija
10/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen ihmisen huomioon, esimerkiksi olemassa (myös aivan oikeastikin) kiinnostunut hänen puheistaan. Lisäksi kuuntelen mieluummin kuin puhun, ja jos puhun niin enemmän toisen asioista kuin omistani. Ei minulta huumoriakaan puutu, enkä ole yrittänyt olla epätoivoinenkaan. Olen koettanut ottaa toisen ihmisen sellaisena kuin hän on.

Mutta keskustelu ei vain lähde etenemään, jos toiselle tulee vähänkin mieleen että saatan olla sinkku. Sitten kyllä homma luonnistuu, jos esitän olevani varattu tai seurassani on jokin naiskavereistani.

-ap-

Vierailija
11/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. " oikeasti olemalla" ...

Vierailija
12/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nimittäin juttelee tällaisista asioista keskenään, eli naiselle ei olisi mitenkään outoa käydä keskustelua aiheesta " miksi Petteri naiset ei tykkää susta" .

Vierailija
13/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopputulos on ollut, että jos heillä ei jo olisi ketään, niin kyllä jokainen kuulemma voisi oikein mielellään on minun kanssa. Olen kuulemma sen verran hyvä tyyppi sekä vielä kuulemma luotettavakin. Mutta nyt olisikin haussa (ollut jo monta vuotta) joku vapaa nainen, ei varattu, eikä taatusti yksikään ystävistäni. En aio vaarantaa ystävyyttä tällaisen asian takia.

Vierailija
14/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä liiankin korrekti, mukava ja kaikin puolin keskiverto tapaus. En tarkoita, että naisia miellyttääksesi sinun pitäisi olla joku kriminaali rappioalkoholisti, mutta tietty pahismaisuus ja radikaalius esim. mielipiteiden tasolla tuo usein ihmiseen jotain mielenkiintoista. Ethän ole liiankin pintasiloiteltu ja tasapaksu?

Vierailija
15/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ootko humalaspäissä kehunu jotain naista maasta taivaaseen, se auttais varmaan :)

Vierailija
16/30 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastukseni ovat enemmän tai vähemmän sellaisia, jotka eivät ole suuressa suosiossa naisten keskuudessa; tietokoneella istumista, matemaattisten kaavojen pyörittämistä..

En tarkoita etteikö naiset olisi fiksuja, vaan ei täällä neljän seinän sisällä vastakkaista sukupuolta ole jonoksi asti ollut.

Urheiluharrastuksetkin tulee harrastettua jo kaveriporukassa ja enempää ei viikossa jaksa harrastaa.

Sanonpahan vain, että ei tästä " fiksuudesta" ole paljoa hyötyä jos ei edes tyttökaveria pysty löytämään. Meinaan vain, että näin (taas) nyt viikonloppuna kun joku ns. ääliö iski itselleen nuorehkon naisen. Tiedän vain tämänkin kaverin taustasta, että ei aivan varmasti yhtä yötä pidempään juttu kestä. Jos kestää sitä viittä minuuttia pidempää...

Itse sain taas olla aivan rauhassa :(

Vierailija
17/30 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisten kuulu miehiä iskeä.

Vierailija
18/30 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittelet matemaattisia kaavoja ja levität äässiäs koneella istuen...

Mee hei muuttumisleikkiin: ota vähän solkkua, käy parturissa ajaan joku style malli, vaatekaupoille ja sit heität vähän tsoukkia... Ei ketään kiinnosta matemaattinen homepeppu...

Vierailija
19/30 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydätkö tyttöjä/naisia treffeille? Vai ovatko he vain kavereita. Jos käyttäydyt kuin kaveri, he pitävät sinua kavereina. Sinun täytyy osoittaa kiinnostus klassisin keinoin. Eli tyttöystävää kohdellaan eri tavoin kuin naispuolisia kavereita.

Vierailija
20/30 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaat naisen baarissa, niin kehutko häntä? En siis tarkoita ylenpalttista kehumista, vaan pieniä huomionosoituksia, esim. voit sanoa, että naisella on kauniit hiukset. Naiset tykkäävät kun heitä vähän kehutaan.

Olet fiksun ja huumorintajuisen oloinen kaveri, kyllä Se Oikea sinulle vielä jostain eteen tulee, usko vain!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän