Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ookay.. missä vika?

Vierailija
12.10.2007 |

Olen ollut sinkkuna jo vaikka kuinka kauan ja naista ei ole lakanoissa näkynyt yli viiteen vuoteen. Ikää on kertynyt jo 30; kropppa kunnossa, työssä käyvä nuorehko mies, jolla on myös arvot kohdallaan. Ovat haukkuneet herrasmieheksi ja ulkonäköäkin on jopa kehuttu. Olen mukana seura- ja järjestötoiminnassa, mutta aikaa jäisi silti vaikka perheen pyörittämiseen.. vaan kun ei ole kenen kanssa arkea pyörittäisi.

Jotenkin vain naisten kinnostus lopahtaa ennen alkujaan. Kavereina ja ystävinä naisia on vaikka kuinka, mutta mitään vakavampaa ei ole. Yhden yön juttujakaan ei ole tullut harrastettua - lähinnä siksi, että ketään ei ole tällainen " tavallinen" suomalainen mies kiinnostanut.

Eli missähän hitossa mahtaa olla sitten vika? Jos tietäisin, niin korjaisin - tai ainakin yrittäisi korjata...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kirjoitti että levittelen " äässiäni" koneen ääressä, mutta ei tainnut lukea alusta tekstiäni jossa kerroin kroppani olevan hyvässä kunnossa.

En keskustele naisten kanssa mistään matematiikasta tai mistään muustakaan ns. ei-niin-mielenkiintoisesta, vaan aivan tavallisista asioista. Olen myös aidosti kiinnostunut muiden ajatuksista ja tekemisistä, joten keskustelen mieluummin heidän tekemisistään kuin omistani.

Olen huomannut että naiset haluavat jutella kaikesta mukavasta kanssani, ja huumorikin lentää kukoistaa - en ole aivan onneton tosikko. Yleensä he keskustelevat erittäin vapautuneesti ja kertoilevat asioita, joita kummastellen kuuntelen - ovat hyvinkin henkilökohtaisia.

Jotenkin ei vain juttu lähde treffi-suuntaan ollenkaan, vaan jos siitä sitten jotain kehittyy niin kaveruus. Taidan vain olla sellainen mies, jolle ei ole treffi-mieltä suotu.

Mutta turhapa se on täällä tällaisista asioista murehtia, pitänee vain kasoa mitä elämä tuo tullessaan ja hyväksyä se sitten.

Vierailija
22/30 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kriteerejä sinulla on naiselle, saako olla lapsi(a) esim?

Ehkä tehdään sokkotreffit?? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sellanen juttu että älä etsi niin löydät. aina kun oikein hakemalla hakee jotain niin ei varmasti löydä mutta jos hellität hetkeksi niin se on siinä, sinun tuleva morsmaikku.:)

Vierailija
24/30 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on vähän samanlainen " kohtalo" kuin sinulla. Hyvännäköinen, älykäs, mukava. Mutta jostain syystä hän ei vain löydä Sitä Oikeaa Miestä...

Vierailija
25/30 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinulta todennäköisesti puuttuu se särmä joka saa vastakkaisen sukupuolen kiinnostumaan.

Tuo asia jonka mainitsit, että naiset juttelevat kanssasi henkilökohtaisimpiakin asioita helposti, vahvistaa tätä käsitystä sinusta, koska jos nainen on kiinnostunut jostain miehestä niin yrittää pitää " parasta julkisivua" yllä ja kysellä toisesta pikemminkin kuin kertoa itsestään.

Etsit väärästä paikasta, en usko että ne naiset jotka haluavat sinunlaistasi miestä, käyvät baareissa.

Kokeile netin deittipalstoja.

Vierailija
26/30 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarista et löydä oikeanlaista seuraa. Älä etsi liikaa äläkä ole " epätoivoinen" . Järjestä elämäsi niin, että voit hyvin ja olet onnellinen yksinäsi; tyytyväisyys heijastuu ulospäin!

Millainen lapsuudenperheesi oli?

Vierailija
27/30 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ihastuin juuri 36-vuotiaaseen, tavalliseen, särmättömään mieheen, joka ei siihen mennessä ollut löytänyt ketään itselleen. Voin kuvitella että monen naisen mielestä hän on tylsä tai ei-kiinnostava, mutta minuun upposi ja kerralla :)

Itsekin myönsi että aiemmat suhteet kariutuneet sen takia että naiset ovat halunneet jotakin " enemmän" , mutta minulle riittää ihan perusmies, joka on suht älykäs, mukavan näköinen, sopivasti harrastuksia ja on kohtelias. Ei tarvitse olla renttu, vaarallinen tai muutenkaan mikään erikoinen, pitää vain olla oma itsensä

Vierailija
28/30 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en kyllä keksi mikä voisi olla syynä, paitsi jos oot max 170cm pitkä..sellaiset pätkät ei mua ainakaaan innosta.

Vierailija
29/30 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:lyhyen miehen puoliso

Vierailija:

Muuten en kyllä keksi mikä voisi olla syynä, paitsi jos oot max 170cm pitkä..sellaiset pätkät ei mua ainakaaan innosta.

Vierailija
30/30 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan vastailuja:

Olen osa-aikainen opettaja. Lisäksi teen muutakin työtä.

Niin, en tiedä missä se vika on, mutta kyllä olo on baarissä lähinnä seinäohdakkeen tasoa. Täytyy myöntää, että työni on poistanut minusta jo suurimmat särmät mutta silti ihmettelen etten kelpaa kenellekään tällaisena kuin olen.

En ole humalassa käytännössä koskaan. En ole silti mikään absolutisti. Jotain tuolta väliltä.

Olisihan se kiva muuttaa tapojaan ja tottumuksiaan, jos vain tietäisi että mistä alkaisi. Eri ihmistä minusta ei saa tekemälläkään, mutta pieniä muutoksia voisi silti kokeilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan