Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarissa juttu naisten "kehoihanteista". Ihan pöljää!

Vierailija
04.04.2025 |

Jokaisella on oma kroppa. On ihan sairasta miettiä muiden kroppia ja vertailla ja yrittää muokata omaansa.

Kunhan nyt jonkin verran liikkuu, kaikki hyvin. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä tarkalleen ottaen sanotaan?

Vierailija
2/20 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan faktaa, että naiset katsoo toisen naisen rintoja enemmän kuin miehet. Vertailevat varmaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä tarkalleen ottaen sanotaan?

Puhutaan "tavoittelemisen arvoisista naiskehoista." Pöh ja pah! Ap

Vierailija
4/20 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka terveempää kaikki olisikaan jos sairaanloisen epärealistisen ulkonäön palvomisen sijaan ihmiset söisi ja liikkuisi terveyden mukaisesti eli ei liikaa, ei liian vähän, ei pakkomielteisesti yms.

Vierailija
5/20 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan faktaa, että naiset katsoo toisen naisen rintoja enemmän kuin miehet. Vertailevat varmaan. 

Ehei.

Miesten harhaluuloja.

Vierailija
6/20 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka terveempää kaikki olisikaan jos sairaanloisen epärealistisen ulkonäön palvomisen sijaan ihmiset söisi ja liikkuisi terveyden mukaisesti eli ei liikaa, ei liian vähän, ei pakkomielteisesti yms.

Mitä nämä sairaanloiset oikein ovat? Millä logiikalla se sana voisi olla tuo? Se on sairaalloinen!

Vierailija
7/20 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha. Palstamammat närkästyy kun oma suosikkimedia julkaisee naisten kauneusihanteesta jutun. Luulisi läskimmänkin feministin ymmärtävän että kansallissosialismista ja fasismista kumpuava aate lopulta ihailee nat si maisen laihoja naisvartaloita.

Vierailija
8/20 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä katso naisena naisen rintoja

Vierailija
9/20 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy yhyy minun keho ei istu kehoihanteisiin eikö minulla ole itse kuria että voiai  olla mässäilemättä että pääsisin niihin niin ne ihanteet on ihan tyhmiä ja ne on kiellettävä että minulle ei tule pahaa mieltä. Yhyy yhyy

Vierailija
10/20 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy yhyy minun keho ei istu kehoihanteisiin eikö minulla ole itse kuria että voiai  olla mässäilemättä että pääsisin niihin niin ne ihanteet on ihan tyhmiä ja ne on kiellettävä että minulle ei tule pahaa mieltä. Yhyy yhyy

En tiedä, mitä ne tavoittelemisen arvoiset kropat ovat, mutta minä olen ainakin aina ollut hoikka. Minua ei kiinnosta, millaista kroppaa Tiktok-kansa halajaa. Ap

Vierailija
11/20 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 20v sitten painoin saman verran kuin nyt, olin mielestäni hirveän paksu ja aloitin hirvittävän laihiksen. Nyt olen mielestäni ihan ok. Myönnän, että kauneuskäsitykset on muuttuneet (toki ikääkin tullut lisää). 90-luvulla ihanne oli todella hoikka ja vielä 20v sitten minun päässäni oli ajatus siitä. Nyt olen tottunut katselemaan pyöreämpiä ihmisiä ja kuvittelen olevani ihan hoikahko tällaisena.

Vierailija
12/20 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisitte lukeneet jutun, niin se oli vain referaatti, mitä somessa tulee vastaan. Onko parempi laiha pilatesvartalo vai lihaksikas salivartalo. Ihan diibadaabaa.

Vierailija
13/20 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä sairaanloiset oikein ovat? Millä logiikalla se sana voisi olla tuo? Se on sairaalloinen!

Esimerkiksi alipainoset AI kropat tai ylitreenatut nollarasva%. Miehien osalta kammoöljylihakset. Jos ne on sun mielestä normaalia ja tervettä niin huh huh...

Vierailija
14/20 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisitte lukeneet jutun, niin se oli vain referaatti, mitä somessa tulee vastaan. Onko parempi laiha pilatesvartalo vai lihaksikas salivartalo. Ihan diibadaabaa.

Juuri näin. Ihan pöljää. Ap

Vierailija
15/20 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katson ja kadehdin varsinkin niitä naisia, jotka ovat hoikkia ja silti isorintaisia. Itselläni on ihan litteä rintakehä ja painon noustessa kasvaa vain maha. Olo on epänaisellinen.

N42

Vierailija
16/20 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi alipainoset AI kropat tai ylitreenatut nollarasva%. Miehien osalta kammoöljylihakset. Jos ne on sun mielestä normaalia ja tervettä niin huh huh...

Sisälukutaito?

Vierailija
17/20 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näin? Yleensä olen vaan nähnyt, kuinka mies tuijottaa tökerösti naista. Kai naiset ovat hieman hienovaraisempia. 

Vierailija
18/20 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ainakin olen huomannut, että se lihaksikas salivartalo muuttuu läskiksi, kun viisi kertaa päivässä syöminen jatkuu ja jatkuva höpötys protskuista ja palkkareista.

Vierailija
19/20 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katson ja kadehdin varsinkin niitä naisia, jotka ovat hoikkia ja silti isorintaisia. Itselläni on ihan litteä rintakehä ja painon noustessa kasvaa vain maha. Olo on epänaisellinen.

N42

Kateus on sairaus.

Vierailija
20/20 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näin? Yleensä olen vaan nähnyt, kuinka mies tuijottaa tökerösti naista. Kai naiset ovat hieman hienovaraisempia. 

Jotkut naiset katsovat toisten rintoja happaman näköisinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi