Sillä koulutuksella hoitajalla on ihan hyvä palkka jo nyt.
Kommentit (147)
potilaan vääristä lääkkeistä, ei lääkäri...
" a katinkontit.
Jos hoitaja munaa lääkkeiden annostelussa niin lääkäri saa huomautuksen kun se ei valvonut."
tai sairastu syöpään...
Voi olla äiti-ihmisellä tekemistä hoidon kanssa välineiden ja lääkkeiden saannista sekä annostelusta puhumattakaan :-)
T. yksi joka antaa mielellään sh:n hoitaa lapsiaan kun tarve on, kiitos että hoiditte ja hoidatte.
" os lapseni sairastuu, häntä hoidan minä! Mulla ei ole sairaanhoidosta koulutus eli kuka tahansa maallikko pystyy saamillaan ohjeilla tekemään hoidon. Mulla koulutus, jonka eteen
on todella joutunut opiskelemaan vuosia, jota arvostetaan ja josta maksetaan! "
Mieti niitä vakavia sairastumisia; esimerkiksi syöpä tai mikä tahansa tehohoitoa vaativa tila. Olen itse ollut lasten syöpäosastolla joskus töissä ja tiedän, että siellä hoitajat toteuttavat todella vaativaa käytännön työtä.
MUTTA, vaikka olen sairaanhoitaja, olen sitä mieltä että se 13% korotus olisi ollut ihan riittävä ns. perussairaanhoitajille ja muille vastaaville. Tuon suuremman korotuksen ansaitsisivat mieluummin erittäin vaativilla osastoilla työskentelevät hoitajat, kuten teho-, syöpä-, palovamma- ja ensiapuosastoilla toimivat.
ja hoitajan lisäksi lääkäriä on huomautettu asiasta, vaikka lääkemääräys oli annettu oikein.
pelkkä koulutus ei voi määrätä palkkaa.
T. Lääkäri, joka ei kadehdi erikoislääkärien saamaa palkankorotusta ( 17%)
VIIDEN perheen ITSE kirjoittamiin kirjeisiin neuvolakokemuksistaan. Olipa todella laaja otos, tieteellinen objektiivinen näkökulma, hyvä yleistettävyys ja toistettavuus....tästä massiivisesta aineistosta sitten vedettiin jotain liirum laarum päätelmiä perheen kohtaamisesta neuvolatyössä....