Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähintaisia synttärilahjoja annatte lasten päiväkotikavereille?

Vierailija
11.10.2007 |

Lapsi on nyt ollut parin päiväkotikaverinsa synttäreillä ja ole ihmetellen kuunnellut kun päiväkotikaverit saattaa antaa esim barbeja lahjaksi. Nehän on kuitenkin ainakin parinkymmenen euron luokkaa. Minä olen ajatellut että päiväkotikaverille riittäisi pienempikin lahja. siis tollainen max 10 e. Niitä synttäreitä kuitenkin kertyy aika paljon eikä kaikkien kanssa olla niin läheisiäkään. Ja aletaanko lastani nyt syrjiä jos ei lähde mukaan lahjojen kilpavarusteluun?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii tosin sen, että vanhemmat tuntevat toisensa.

Vierailija
2/12 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 Euroa joka ikiseen lahjaan tekee todella pitkän pennin vuosien mittaan ja on minusta liian kallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5¿ on aika ehdoton maksimi 6-vuotiaiden lahjoista.

Vierailija
4/12 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun alennuksessa on kivoja leluja tms, ostan " varastoon" ja on kiva lahja valmiina, eikä ole maksanut varmasti 10 euroa, vaan halvemmalla lähtenyt.

Vierailija
5/12 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sopivaa mielestäni. Jokainen lahja on valittu saajalleen sopivaksi, en osta varastoon.

Vierailija
6/12 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita synttäreitä niin usein ole. Tykkään vähän panostaa kuitenkin.

Vierailija
7/12 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuon ikäiset lapset sanovat barbeiksi kaikkia nukkeja vaikkei aito olisikaan eli noita steffi yms juttuja, joita saa alle kympillä.

Bratzeja ostan tarjouksesta jos sattuu näkymää, kuten joku mainitsi br-lelut myy muutaman kerran vuodessa omilla " hulluilla päivillään" niitä ale hintaan. Muutama viikko sitten olivat tarjouksessa 7,90eur.

Vierailija
8/12 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kuukaudessa niin ei tosiaan ole rahaa edes enempään. Ja itse en ainakaan arvosta sen enempää niitä jotka tuovat meidän lapsille kalliita lahjoja. Pääasia että tulevat!

Vierailija
9/12 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se alle 10 e riittää, me vietiin viimeksi 4-vuotissynttäreille n. 7 euron paketti. Kyllä sinnekin niitä barbeja tuotiin, mutta myös tuota meidän hintaluokkaa (tiedän kun olin jotain samoja juttuja itsekin katsellut kaupassa)

Vierailija
10/12 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsille on tuotu 20 euron Bratzeja ym ja se on musta liikaa. En aio lähteä samalle linjalle.

Vierailija
11/12 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiva lahja irtoaa alle kympillä, kyllä sekin meille kelpaa.

Vierailija
12/12 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei se Bratz-nukke vielä kerro sitä, että siihen olisi laitettu kamalasti rahaa... No, joka tapauksessa, itse ostan yleensä 10-15e arvoisen lahjan. Usein, jos näen noita Bratzeja hyvässä alennuksessa, saatan ostaa niitä useampia, niin on lahja sit valmiina kun kutsu tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi