toi marttina on ihan kauhea
miten se on elämässä yleinsäkkään pärjännyt edes siedettävästi?
Ihan uskomaton ruikuttaja
Kommentit (37)
Ja ilmeisesti täälläkin on huomattu jotain erilaista kohtelua BB:n suunnalta. Eli ehkä kyseessä ei kuitenkaan olekaan tasa-arvoinen asukki, vaan joku muu rooli on varattu tälle " superjulkkikselle" . :DD
Saas nähdä. Huonokäytöksinen, suulas ja ylikärkäs tämä tyyppi kyllä on mielipiteineen. Ei siedä eriäviä mielipiteitä mistään, vaan on joka alan besserwisser. Ehkä se onkin hänen " tehtävänsä" talossa.
tämä järjestää sinne kuitenkin vähän " ohjelmaa" kärkkäine mielipiteineen ja ärsyttämällä muutenkin muita.
Martina on minusta nykyisen ihmisen ihanteen ruumiillistuma:
kaunis - mitä sitten vaikka se tarkoittaisi silikoneja ja kiloa meikkejä
itsenäinen - mitä sitten vaikka se tarkoittaisi että on itsekäs
rehellinen - mitä sitten vaikka se tarkoittaisi loukkausten sanelua toisille
Ja arvatkaapa ketä kaipaan taloon. Olisi ihanaa kun Heka ja Martina saisivat olla kilpaa maailman parhaita ;-) Hekassa oli vaan se ero, että hän oli maailman paras ilman, että muut oli maailman huonoimpia.
Siis ihan oikeasti mä en tajua mistä kulmasta katsottuna se Martti on hyvännäköinen. Ainoa mitä voin hänessä ihailla on vatsa. Varmasti epäonnistunein silikonileikkaus tehty ko. henkilölle mitä kuunaan olen nähnyt. Tissit melkein kainaloissa ja toinen näppi sojottaa ties mihin.
Mitä kasvoihin tulee, niin yäk, yäk ja yäk. Kuin kirveellä veistetty, eikä sitä edes meikki pelasta.
Ps. Itselläni ei itsetunto ongelmia, olen pieni ja hoikka. Jolla vielä kahden imetyksenkin jälkeen kauniit ja terhakat rinnat, ilman leikkauksia. Kasvoissakaan ei moittimista.
Joo, eritysluokalla/tarkkiksella millä halutaankaan kutsua. Oikea termi on tässä tapauksessa " Oma Ura-luokka" , koulupudokkaille tarkoitettu eritysluokka kuitenkin (yläasteella).
Martina oli jo silloin bitch ja TYHMÄ, mies sanoi, että ehkä paremman näköinen, kun ei ollut leikellut itseään.
Vierailija:
tämä järjestää sinne kuitenkin vähän " ohjelmaa" kärkkäine mielipiteineen ja ärsyttämällä muutenkin muita.
http: //aanestys. mtv3. fi/aanestys/vastaukset. shtml/569621
yläasteen rääväsuiset muijat, ne jotka kulki mustalaisten tai ulkomaalaisten kanssa ja poltti tupakkaa ja dokaili. Ja oli tarkkiksella.
Ei se sellanen nainen ku Martina, voi peitellä menneisyyttä, kyllä se rupusakin tavat pysyy ihmisessä tiukkaan, vaikka kuinka olis julkkikseksi " kohonnut" .
muistakaa nyt hyvät ihmiset että kauneus on makuasia. On varmasti paljon ihmisiä joiden mielestä ko henkilö on todella kaunis ja monet miehet varmasti pitävät hänen rinnoistaan vaikka kuinka vakuuttelisitte että hän on ruma!
Kumma kun aina noita kauniita julkimoita ollaan haukkumassa. Minusta se ei kerro muusta kuin kateudesta vaikka kuinka vakuttelette että kyse ei ole siitä ja olette itse miljoona kertaa kauniimpia ja hoikempia ja terveitsetuntoisia.
Ette te ollenkaan samalla aggresiivisuudella hauku naapurin tylsännäköistä Liisaa. Koska Liisa ei ärsytä teitä. Koska Liisa on ihan oikeasti tylsännäköinen (vaikka silti oman miehensä mielestä todennäköisesti viehättävämpi kuin sinä).
t. normaali-itsetuntoinen ihminen jolla on melko vaatimaton ulkokuori
Toki toki, ilman muuta me jo arvasimmekin tuon, pakkohan sun on olla vähän laihempi ja vähän kauniimpi kuin arvostelemasi henkilö :)))))))))
BUahhaaaaaahaaaaaaaaa
Kurkkaappa nyt vaan rehellisesti peiliin, ei ne 20 yli kiloa pue ketään, vaikka se osa onkin tullut myös riippuviin kärpäslätkiisi :))))))))
Mut kyl me uskotaan sua!!
Maailman kauneinkin nainen näyttää rumalta, jos käyttäytyy niin halvasti kuin Martina. Martina on suulas white trash nainen, ei siinä paljon julkkikisen ja mallin viitta todellisuutta peitä.
Siis oliko se oma makuasia se kauneus vai ei. Vai onko ainoa oikea mielipide sinun mielipide?
Olikos se nyt oikein hienosti " cajza" , tuolla subjectissa, mikä lie suomi24:lla ym....?
Hienoa kun ihmiset saa noi paljon sisältöä eläälleen näin netin avulla!
En ole edes kirjautunut koko foorumiin... Joku ilmeisesti kopsasi viestini sinne.
se oli kuin seinään juossut. Tarkennan se oli persialainen lyhytkarvainen niin kaikki tietää mistä puhun.
mitään mielenkiintoista tapahtunut. Pikkupojat vaan puhuu jostain panemisesta... Huhhuh. Mutta nyt on oikein kiva aina lueskella ja katsoa, että mitäs hauskaa se Martina on taas keksinyt ja laukonut ;). Itse olen inhonnut tuota timoa alusta lähtien, ja musta on ihanaa että joku sanoo sille suorat sanat. Raukka luulee olevansa hyvä tyyppi, kun kukaan ei ole uskaltanut sanoa mitään... Olkoon tuo martina ihmisenä millainen tahansa, niin se ei mua edes kiinnosta, mua kiinnostaa ainoastaan se, että toi ohjelma on saanut säpinää martinan tulon jälkeen. Ja jos martina olisi äänestyksessä, ehdottomasti antaisin plussaa!
makuja ulkonäön suhteen? Minä en vaannäe hänessä mitään kaunista, on makuuni liian miesmäisen ja kolkon näköinen,liian laiha, en pidä hänen hiuksistaan, kasvot ovat makuuni liian kulmikkaat ja otsa ihan lättänä. En pidä häntä kauniina, mutta varmasti moni pitää.
En vaihtaisi omaan vartaloani enkä kasvojani enkä hiuksiani hänen vastaaviin.