toi marttina on ihan kauhea
miten se on elämässä yleinsäkkään pärjännyt edes siedettävästi?
Ihan uskomaton ruikuttaja
Kommentit (37)
siihen nähden, että on tekotukka, tekotissit ja tekokynnet ja tekorusketus....ym ym. rumastakin saisi kauniin noilla feikkauksilla
Täällä ylipainoiset, riipputissiset rupsahtaneet ja rupiset kotimammat purkaa omaa pahaaoloaan ja saamattomuuttaan viattomaan ihmiseen.
Mitä Marttina on sulle ap tehnyt, että oikeasti jaksat tehdä tollasen alotuksen?????
Taidat vain nähdä sielusi silmillä miehesi ilmeen kun Marttiina tulisi tiellä vastaan? Vai onko ehkä ukko yllättäen ruvennut istumaan tv:n ääreen juuri bb:n aikaan? ;)
Koita nostaa sitä onnetonta itsetuntoasi, terveellä itsetunnolla varustetun ihmisen ei tarvitse tehdä mm. tollaisia haukkumis aloituksia.
Ei mitään tilannetajua tai kestävyyttä, vahvuutta tai syvyyttä.
Minulla ei ole yhtäkään syytä olla hänelle kateellinen.
T. nuorempi, hoikempi, fiksumpi ;P
kuin nämä muuta kakarat, jotka bb-taloon on raahattu! Minusta hän on virkistävä lisä taloon kaikkine laukomisineen.
Aivan järkky ihminen, tällä hetkellä taas haastaa riitaa ja puhua paasoaa julkisuudesta. Luulee olevansa muita parempi vaikka juuri päinvastoin on asia!!! Perkkle kun tekis mieli mennä vetää sitä suoraan lättyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Miksei talon asukkaat jo huuda sille, että ole jo ämmä hiljaa!!!!!!!!!!!??
asioissa jotka ovat talossa tulleet ilmi.
Martinan mielipiteet ja niiden esilletuonti on jotain todella typerää! Hänen ylevä katseensa varmaan hämää suurta osaa katsojista, mutta jos yhtään kuuntelee noita juttuja niin tajuaa niiden tyhjyyden.
Martina alistaa muita ja jankuttaa sitä, kuinka hän on kokenut paljon ja tietää enemmän kuin muut, ja että hän on oikea ihminen neuvomaan muita. Hän mm. sanoi, että " joskus tulevaisuudessa tuutte sellaiseen tilanteeseen, että muistatte mitä mä sanoin, ja silloin tajuutte ja teette niinkuin mä oon neuvonut" . Uskomatonta!
Ja olen edelleen Martinaa nuorempi, hoikempi ja fiksumpi ;P
Minusta sillä ei ole mitään oikeutta haukkua manselaisiksi, ym. Laukoo mitä ihmeellisempiä typeryyksiä. Huomaa et neitokainen tuijottaa omaan napaan ja KUVITTELEE olevansa muiden yläpuolella. Ei ymmärrä ryhmätyön tärkeyttä vaan napauttaa aina jotain " nasevaa" . Mut uskokaa vaan niin ensi viikolla häipyy talosta, ihan varmasti.
Mun mielestä Martina tuo hyvää säpinää taloon. Ihanaa kun se uskaltaa väittää vastaan. Juuri tuollaista me haluamme katsoa, emmekä sitä mitä tähän mennessä olemme nähneet. =)
Martina on ihan yliveto. =)
Mut rajansa kaikella.
ihan hyviä pointteja siltä varmaan tulis, jos avais juttunsa loppuun saakka. Mut en mäkään varmaa tulis sen kanssa toimeen, tai sit vois yllättyä kyllä positiivisesti..
Minusta Marttina vaan on kaunis. Mielellään ottaisin hänen kasvonsa ja vartalonsa (ehkä ne parjatut tissitkin, jos pääsisi eroon näistä kärpäslätkistä). Mutta oman mielen, tavat, elämä ja sydämen haluaisin pitää ;) Haluaisin kyllä tietää miten näistä kiloista pääsee eroon.
-3-
Siellä on ollut liian tasapaksua koko ajan.
Erittäin kaunis nainen ilman meikkiäkin. Hyviä mielipitetitä, mutta tuo ne aika kärkkäästi esille. Silti tykkään.
Puolet (tai kenties sama tyyppi) kirjottaa nimen koko ajan väärin. Ihme, ettei kukaan muu av:n kielipoliiseista ole vielä herännyt. :D
AP ei kylläkään ole ylipainoinen...lähellekkään (51kg), eikä riipputissinenkään, mutta hyvät luomutissit omistan ja rupiakaan ei ole :)
Martina ei ole oikeastaan tehnyt minulle mitään. Paitsi kerran ravintolassa (martina oli tarjoilemassa) katsoi minua kuin halpaa makkaraa kun teki minulle drinkkiä. Silloin en tiennyt kuka tuo tyttö oli, mutta kuulin sen sitten ystävältäni myöhemmin. Eli ei ainakaan kauhean hyvä asiakaspalvelija ollut, tai sitten ei kestänyt että ravintolassa oli kauniimpia naisia kuin hän :)
Eikä tuo aloituksen tekeminen nyt niin kauhea ponnistus ollut...hah
Ukko ei seuraa bb:tä mutta katsoo jos pakotan. Martinasta ei ollut muuta sanottavaa kuin että, " onpas rumat tissit" . Katsos...ei kaikki miehet tykkää silikooni/riippareista. Eli tervetuloa Martina vastaan vaan...
Itsetuntoni on ihan terve. Ainakin omasta mielestäni. Tällaiset keskustelupalstat on vain mukavia tapoja purkaa ajatuksia kun katselee yksin bb:tä ja menee hermot johonkin akkaan siellä. Hermot siihen menisi, olisi minkä näköinen tai kokoinen tahansa. Ärsyttävä on silti.
Mutta näinhän tää aina menee. Jos jostakusta sanoo rehellisen mielipiteensä niin on jollain tasolla kauhean kateellinen ja huonolla itsetunnolla varustettu. Eiköhän tuo martinakin mennyt taloon arvosteltavaksi. Olisi se tylsää jos kaikkia saisi vain kehua ja ylistää jotka talossa ovat. Eikö?
AP
Ootte te hupaisia :)
Täällä ylipainoiset, riipputissiset rupsahtaneet ja rupiset kotimammat purkaa omaa pahaaoloaan ja saamattomuuttaan viattomaan ihmiseen.
Mitä Marttina on sulle ap tehnyt, että oikeasti jaksat tehdä tollasen alotuksen?????
Taidat vain nähdä sielusi silmillä miehesi ilmeen kun Marttiina tulisi tiellä vastaan? Vai onko ehkä ukko yllättäen ruvennut istumaan tv:n ääreen juuri bb:n aikaan? ;)
Koita nostaa sitä onnetonta itsetuntoasi, terveellä itsetunnolla varustetun ihmisen ei tarvitse tehdä mm. tollaisia haukkumis aloituksia.
Häätöäänestyksessä on ihan varmasti ensi viikolla, mutta veikkaanpa että kansa pitää hänet kuitenkin talossa.
talossa kilpaillaan kuitenkin isosta rahasummasta ja minä en ainakaan koe, että tyttö jolla on rahaa pilkkoa itseään tarvitsisi enää yhtään enempää rahaa!
oikein tsemppaa sitä jäämään taloon! Ihme kohtelua.