Suosikkisi Muumimukeista?
Itse tykkään erityisesti Mymmelistä ja Tuutikista, kauniit värit :)
Kommentit (26)
Mäkin tykkään Mymmelistä. Kun sain ihanan miniän, olen pitänyt tuota meillä hänen nimikkomukinaan.
Myöskin Juhannus on yksi suosikkini
Niitä on niin paljon, että vaikea valita ja koko aika vaan tulee lisää. Näissä uusimmissa on jotain tosi hienoa, joten ehkä niistä jokin on lempparini. En edes tiedä kaikkia muumimukeja.
Näkymätön Ninni. Tykkään siitä tarinasta ja sen takia varmaan mukistakin.
Tykkään yhdestä
Taikuri ratsastaa taivaalla mustalla pantterilla etsimässä punaista rubiinia
taiteellisin muumimuki, upeat värit
Taikuri rubiinia etsimässä. Toinen lemppari on Muumiperhe juhlimassa majakanvartijan synttäreitä, kakku pöydällä, varjot majakan seinillä. Upea ja tunnelmallinen.
Joulumuki 2004, kuusen alla ja Juhannus.
Tykkään tiuhdista ja viuhdista sekä ninnistä.
Joulumuki 2013 ja muumitalo muki .
En tiedä niiden nimiä, mutta yksi suosikki on se, jossa muumi istuu kuunvalossa ja toinen on se, jossa ne nukkuu sängyissään.
Iltapurjehdus.
Sitten se yksi missä perhe istuu hämärässä huoneessa pitkän pöydän ääressä.
Minulla on yksi arvokas muki, jonka myisin pois. Mikä sivusto olisi hyvä? En käytä ollenkaan kirppispalstoja ja siksi kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi arvokas muki, jonka myisin pois. Mikä sivusto olisi hyvä? En käytä ollenkaan kirppispalstoja ja siksi kysyn.
Facebookin Arabiakirppis ja keskustelu. Tosin siellä on vain tietyt päivät vuodessa, kun Muumeja saa myydä.
Vihreä sarjakuva, tumma keltainen ja Moominvalley Park Japan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä niiden nimiä, mutta yksi suosikki on se, jossa muumi istuu kuunvalossa ja toinen on se, jossa ne nukkuu sängyissään.
Yksi listaus mukeista:
Esi-isä.
Se on ainoa, jonka omistan ja tiedän nimeltä. Tykkään tuosta tummasta sävystä. Muutenkin rakastan Toven sarjakuvia enemmän nykyään, vaikka pentuna niitä pelkäsin.