Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin ja halveksin ihmisiä jotka jaksavat seurata tuota Big Brotheria!

19.09.2007 |

Ohjelmaa kuvaisi sana mental polution...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti jaksoi aloittaa tämän provosoivan keskustelun.



kerrotko nyt itse mitä katsot televisiosta?

Vierailija
2/12 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelman ideahan on se, että se tulee parhaaseen katseluaikaan, juuri kun lapset on saatu unille ja laitetaan aivot OFF-asentoon, näin unikin tulee paremmin.



Sitten niihin ihmisiin vaan tutustuu ja on pakko ruveta joka päivä seuraamaan mitä sille ja sille kuuluu...sitä kutsutaan riippuvuudeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AlaKörkön Ilona vain rauhassa säälii ja halveksii siellä. Ei haittaa. Se kirjoitetaan muuten pollution, kaksi ällää.

Vierailija
4/12 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaaa lösätää sohvalle, kun lpaset nukkuu ja nauttii hauskasta viihteestä sen tunnin verran ihan itekseen!!



Mä nautin siitä ohjelmasta!



Miksi se sinua haittaa??

Vierailija
5/12 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

bb seurannut. Hymyillään kun tavataan : o ) ) )

Vierailija
6/12 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB:tä voi kehoittaa hankkimaan elämän... ihan oman siis!

Ja että joku vielä maksaa siitä että saa tirkistellä sinne taloon?



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tämän paskan jauhamisen taas aloittanut sellainen joka ei BB: tä seuraa

Vierailija
8/12 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. jostain hemmetin välikausihaalareista.



Mutta Ilona-kiltti, aihe vapaa on sellainen palsta, jossa saa keskustella (lähes) kaikista aiheista.



Ja hanki itselles elämä, sinäkin varmaan bb:n sijaan tirkistelet verhon raosta naapureiden toimia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe vapaalla saa keskustella myös siitä miten halveksii ihmisiä jotka seuraa BB:tä!

Vierailija
10/12 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan addiktoituneet bb-katselijat ovat sitten ihan oma juttunsa...heillä ei jää aikaa elää omaa elämäänsä.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen enempää alas vajota kun katsomalla jotakin h...vetin big brotheria. Tavan tallukat vahtaa silmät pitkällä mitä tollot tallukat tekee kun ne suljetaan samaan häkkiin. Eikös siinä siitä ole kysymys?Tirkistelijäsielut ainakin saavat tyydytystä sitä vahdatessaan illat pitkät... Siinä ohjelma on hyvä, että se paljastaa tylsän ja tyhjän sielun siitä ihmisestä joka sitä vahtaa. Onneksi vaimoni ei siitä perusta... Muuten avioero olisi lähellä.

Vierailija
12/12 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkeivät osaa niitä kunnolla!



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi