Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johtuuko koulutuksesta vai mistä, että neuvolatädit puhuvat niin usei potaskaa????

Vierailija
10.10.2007 |

Voisin väittää, että moni av:lla saatu ohjekin parempi kuin neuvolan.. Tämä nyt kärjistäen, mutta silti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolasta saa NEUVOJA, ei KÄSKYJÄ.

Vierailija
2/9 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 50-60-vuotiaita...tietotaito ei ole ajantasalla ja toisaalta kuntatyönantaja ei tarjoa tarpeeksi lisäkoulutusta/tietojen päivittämistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väitän ettei tule paljoa potaskaa... jostain muusta täytyy johtua :)

Vierailija
4/9 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe on ainakin saanut loistavaa palvelua neuvolastamme, ihanat iloiset terkat ja muu henkilökunta!

Vierailija
5/9 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: minun terkalta tuo onnistuu kyllä ja silti varsin järkevä tyyppi ;) . Valmennuksessa taas oli sellainen täti selostamassa vauvanhoitoa etten häntä kyllä halua lapseni hoitajaksi (ja takuulla saadaan juuri se tyyppi...).

Vierailija
6/9 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasi antaa toimivia neuvoja, käytännössä ja ajan kanssa hyviksi todettuja.

Kun nuorilta olen saanut vain kirjatietoa enkä mitään uutta.

Vierailija
7/9 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just sanoin meidän kätilö-terkkarille, joka on opiskellut lukion jälkeen 6 vuotta, ettei kato tolla koulutuksella tartte tulla mua neuvomaan..

Vierailija
8/9 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi, että emlan saa laittaa ennen vesirokkorokotusta. Kun osti emlan ja luin ohjeen, niin ei saa laittaa elävää rokotetta varten. Kerroin tästä tädille, joka sanoi vaan, että ei hän voi kaikkea tietää.

Miksei sanonut, ettei tiedä.

Vierailija
9/9 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olen vieraillut tähän mennessä ainakin 15 eri terveydenhoitajan juttusilla lasten kanssa ynnä sitten äitiysneuvolan terkkareita olen tavannut yli 10.

En ole vielä kuullut yhtään varsinaista potaskaa eli siis virheellistä tietoa. Minusta heillä on hämmästyttävän hyvä yleistietämys lapsen ja äidin terveydestä ja hyvät verkostot selvittää nopeasti oudompiakin asioita.

Sen sijaan jokainen terkkari toimii omista lähtökohdistaan ja valitettavaa yksisilmäisyyttä tapaa usein. Lähinnä puhun siis kapeista näkemyksistä ja juuttumisesta tiettyyn oppikirjatietoon asioissa, joissa voisi käyttää ihan omaakin järkeä ja pohjata omiin kokemuksiin. Toisinsanoen tarvittaisiin opitun tiedon soveltamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan