Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä aikuiselle " unnuttajalle" ? Kyseessä minä itse :-(

Vierailija
09.10.2007 |

Olen kirjoittanut aiemminkin, kuinka puran ahdistustani pakonomaisella masturboinnilla, jos sitä voi nyt siksi edes sanoa...

Kuinka pääsen tästä eroon? Tää häiritsee jo mun muuta elämää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko ottaa yhteyttä mielenterveystoimistoon tai johonkin vastaavaan? Jos homma haittaa normaalielämää niin kyllä siihen pitää jotenkin puuttu...

Vierailija
2/6 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kannattaisiko ottaa yhteyttä mielenterveystoimistoon tai johonkin vastaavaan? Jos homma haittaa normaalielämää niin kyllä siihen pitää jotenkin puuttu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua

info

sieltä löytyy palvelevia puhelinnumeroita. Sun oikea osoite taitaa olla seksuaaliterapia ja tahona ehkä Sexpo.

Vierailija
4/6 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

apua

info

sieltä löytyy palvelevia puhelinnumeroita. Sun oikea osoite taitaa olla seksuaaliterapia ja tahona ehkä Sexpo.

En usko, että tartten seksuaaliterapiaa. Mua vaan ahdistaa, ja puran sen masturboimalla.

ap

Vierailija
5/6 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuo masturbointi vaikuttaa elämääsi, joudutko tekemään sitä kesken työpäivää, useamminn päivässä?

Vierailija
6/6 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten tuo masturbointi vaikuttaa elämääsi, joudutko tekemään sitä kesken työpäivää, useamminn päivässä?

En saa tehtyä kotitöitä, en saa mentyä nukkumaan, vaikka on aikainen herätys. Tästä seuraa lisää ahdistusta, jota taas puran masturboimalla, joka taas ahdistaa... En edes tiedä, kumpi on syytä ja kumpi seurausta.

:-(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi