mistä PIKKUasioista iloitset tänään?
Itse olen hyvällä tuulella, koska kaapissa on suklaata ja illalla saan katsoa Frendit : )
Kommentit (17)
Jaksoin silittää kaksi paitaa huomiseksi ja jaksoin laittaa lapsen farkut pesukoneeseen ja koneen päälle.
Lapset lukevat tyytyväisinä kirjoja. Huh, mikä päivä. Olen niin väsynyt, mutta kuitenkin tyytyväinen.
ja puoli tuntia siitä puhelusta kun mulle tarjottiin sitä työtä, mua pyydettiin haastatteluun toiseenkin hakemaani paikkaan :)
Tuntuu tosi hyvältä, sillä oon vuoden alusta hakenu töitä ja päässy moniin haastatteluihinkin mutta ei oo tätä ennen tärpänny :)
Voi että on hyvä mieli nyt :)
Mä oon aika ajoin epävarma oonko mä edes oikealla alalla, mutta tollaset kommentit antaa uskoa omiin kykyihin!
Illalla vähän sipsiä ja dippiä, miehen kanssa vähän puuhailua peiton alla ;) Töissä koin olevani tehokas ja avulias. Siinähän niitä.
Leivottiin lasten kanssa sämpylöitä ja omenapiirakkaa.
Kävin pitkällä lenkillä.
Keskimmäinen lapsi oli toosi iloinen tullessaan kotiin telinevoimistelusta.
Siinäpä niitä... :)
sain vietyä hallituksessa talonyhtiön yhtä asiaa eteenpäin..
lapset nukkuu jo.. :)
Miehen kanssa käytettiin koko lapsen päiväuniaika (2h) seksiin :)
viimeinkin kaupasta itselleni sopivat rintsikat, tai peräti kahdet. Jo kuukauden olin etsinyt eikä yksiäkään edes vähän sopivia löytynyt. Toiset on arkeen, ja toiset sitten seksikkäämmät. Jos niillä en hurmaa miestä kun miestä niin sitten en millään :)
(en ole kyllä kuin omaa miestäni hurmaamassa, mutta kuitenkin, ovat aivan ihanat, ostin vielä yhteen kuuluvat alushousut, ja näytän hyvälle pitkästä aikaa)
otti reippaasti osaa hoidossa lauluhetkeen. Myös sai uudesta pojasta kaverin. Olivat kuulemma menneet käsikädessä=) Tähän mennessä ollut omissa oloissaan ja yhteiset laulu ja leikkituokiot ollut tervassa tarpomista..
vahingossa silitin lapsen paljasta jalkaa, kun makasin hänen vieressään häntä nukuttamassa ja hän pyysi " äiti, silitä lisää" , kun lopetin.
olen hoitanut tänään monta vaikeaakin/inhottavaa asiaa vieraalla kielellä (asutaan ulkomailla)
mukava juttutuokio junassa viereisessä penkissä istuvan isän ja pikkupojan kanssa. minä sain aikuiskontaktia ja lapsi toisen lapsen seuraa pari kymmentä minuuttia.
vuoto ei ole alkanut -olen ehkä raskaana, jo 7. vko, mutta pelkään keskenmenoa, kun niitä on mulla ollut.
ainakin noita voisin pitää pikkuiloina tälläisenä arkipäivänä.
vaatteet ei kastu läpimäräksi, ilma on ihanan happirikasta=)
Siitä, että tein eilen niin paljon ruokaa, että riittää täksikin päiväksi.
Siitä, että siivosin eilen (tänään ei tarvitse) ja voin hyvällä omalla tunnolla lukea hyvää kirjaa illalla.
Sain vihdoin raivattua pihan syyskuntoon ja muutenkin vietetty ihanaa vapaapäivää muksun kanssa. Nukuttiinkin kymmeneen asti :)
Nyt iso kupillinen kahvia ja nettiä äitille, muksulle jätski ja yksi jakso Richard Scarryn touhukasta maailmaa. Leppoisaa ja kivaa. Illalla mennään uimaan.
Rentoutunut olo ja mukava, kiireetön arkipuuhastelu lapsen kanssa saa aikaan onnellisen olon!
Raskaus puolessa välissä menossa.
Suklaasta.
Ja siitä, että pieni lapseni oli tänään niin reipas ja hyvin käyttäytyvä neuvolassa.
Olin tänään työparini kanssa keskustelemassa opinnäytetyöstämme ohjaavan opettajamme kanssa. Saimme hyvää palautetta ja toki täydennettävääkin on ja kireä aikataulu, mutta jäi tosi hyvä fiilis:) En ole aiemmin oikein pitänyt ihmisestä, mutta nyt meni hyvin...Oli tosi kannustava keskustelu, ihanaa! Kyllä me se työ vielä kasaan puristetaan!
Itse opin tänään tekemään hyvää kahvikakkua mitä olen harjoitellut parin kuukauden aikana tiuhaan, mutta tänään se vihdoin onnistui täydellisesti :)