Helvetti, että ottaa päähän ainainen Itä-Helsingin mollaaminen!
Monesti ihmiset, jotka haukkuvat aluetta pahimmin, eivät ole koskaan edes itse käyneet koko alueella. Mutta kun ensimmäisen kerran pääsevät tutustumaan/asumaan/oleskelemaan alueella, muuttavat mieltään ja jälkeenpäin sanovat, että olipa väärä kuva ITÄ-HELSINGISTÄ! Maalaiset ovat ikävä kyllä pahimmasta päästä.
Itse paljon Suomessa reissanneena ole nähnyt paljon sisäsiittoisempia ja kamalampia paikkoja kuin Itä-Helsinki...
Kommentit (7)
ja niin ja näin ja aivan kamalaa. En ole pääkaupunkiseudulta olevien, jotka tuntee paikat, tällaista sanoneen. Olen pahoillani sanavalinnastani edell. viestiin :(
Mutta pointti oli se, että aina haukutaan ennen kuin edes tiedetään, mitä haukutaan....Alkaa kyllästyttää!
ja itä-helsingissä kyllä todellakin on aivan hirveitä paikkoja. Toki siellä on kivojakin paikkoja, kuten esim. Tammisalo, mutta noin kokonaisuudessaan on kamalaa aluetta. Ja joku itäkeskus on ihan hirveä.
Kuvaava on, että kun missä tahansa pk-seudulla nuoret tekee jotain, tv ryntää jonnekin Myllypuron kouluun hastattelmaan " ongelmanuoria" .
Mulle on joskus maalla asuvat sukulaiset sanoneet et niin sähän asut siellä vankilan takana. Hei haloo, minkä vankilan?
Kun alueella on tietty maine, niin pysyypähän asuntojen hinnat kohtuullisella tasolla. Tärkeintä on se, että itse viihdyt!
aina puolustanut Itä-Helsinkiä (olen ollut siellä töissä ja tunnen paljon ihmisiä sieltä), mutta alkaanko nyt haukkumaan. Olen nimittäin maalainen ja sinä mollasit minua.