Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetti, että ottaa päähän ainainen Itä-Helsingin mollaaminen!

Vierailija
09.10.2007 |

Monesti ihmiset, jotka haukkuvat aluetta pahimmin, eivät ole koskaan edes itse käyneet koko alueella. Mutta kun ensimmäisen kerran pääsevät tutustumaan/asumaan/oleskelemaan alueella, muuttavat mieltään ja jälkeenpäin sanovat, että olipa väärä kuva ITÄ-HELSINGISTÄ! Maalaiset ovat ikävä kyllä pahimmasta päästä.

Itse paljon Suomessa reissanneena ole nähnyt paljon sisäsiittoisempia ja kamalampia paikkoja kuin Itä-Helsinki...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina puolustanut Itä-Helsinkiä (olen ollut siellä töissä ja tunnen paljon ihmisiä sieltä), mutta alkaanko nyt haukkumaan. Olen nimittäin maalainen ja sinä mollasit minua.

Vierailija
2/7 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin ja näin ja aivan kamalaa. En ole pääkaupunkiseudulta olevien, jotka tuntee paikat, tällaista sanoneen. Olen pahoillani sanavalinnastani edell. viestiin :(

Mutta pointti oli se, että aina haukutaan ennen kuin edes tiedetään, mitä haukutaan....Alkaa kyllästyttää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itä-helsingissä kyllä todellakin on aivan hirveitä paikkoja. Toki siellä on kivojakin paikkoja, kuten esim. Tammisalo, mutta noin kokonaisuudessaan on kamalaa aluetta. Ja joku itäkeskus on ihan hirveä.

Vierailija
4/7 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaava on, että kun missä tahansa pk-seudulla nuoret tekee jotain, tv ryntää jonnekin Myllypuron kouluun hastattelmaan " ongelmanuoria" .

Vierailija
5/7 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis matkalla sinnepäin

Vierailija
6/7 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on joskus maalla asuvat sukulaiset sanoneet et niin sähän asut siellä vankilan takana. Hei haloo, minkä vankilan?

Vierailija
7/7 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alueella on tietty maine, niin pysyypähän asuntojen hinnat kohtuullisella tasolla. Tärkeintä on se, että itse viihdyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme