Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töihin plaamassa marraskuussa.

09.10.2007 |

Olen aikonut palata työelämään, mutta imetän vielä poika on 1v3kk:ta ja imetän aamulla, puolilta päivin ja illalla ja jopa iltapäivällä eli neljästi päivässä. Miten olette te jotka olette menneet töihin niin imettäneet?lopettaneet? Työ on aamu ja iltavuoroja. Olisi kiva kuulla miten olette tehneet? Haluaisin vielä jatkaa mutta pikku hiljaa sitten luopu rinnasta tai jos vaikka poika itse luopuisi siitä pikku hiljaa.

-Riitu-

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja imetin häntä tuolloin aamulla, illalla töistä tultua ja illalla. Päiväimetyksestä luovuttiin hyvissä ajoin ettei poika kaipaisi sitä hoidossa ollessaan. Meillä meni hienosti, jossain vaiheessa luovuttiin ensin siitä töistätuloimetyksestä, sitten iltaimetyksestä. Aamuimetystä jatkettiin hiukan yli 2-vuotiaaksi.

Nyt kuopus on 1 v 6 kk kohta ja olen myöskin luultavasti palaamassa loppuvuodesta töihin. Imetän kuopusta vielä aamulla ja illalla ja näin aiotaan jatkaa sinne parivuotiaaksi, jos poika ei itse itseään sitä ennen vieroita.

Mulla ei ainakaan koskaan ollut tukala olo enkä joutunut mitään pumppailemaan tms, maidontulo sopeutui nopeasti imetysten määrään. Vuorotyötä tekevänä sullekin saattaisi olla parasta luopua pikkuhiljaa niistä päiväimetyksistä, mutta toisaalta mun mielestä lapset aika helposti kuitenkin hokaa, että maitoa saa kun äiti on paikalla, eivätkä kaipaa päiväimetystä silloin kun se ei mahdollista ole.

Lopettaminen töihinmenon takia ei siis kuitenkaan ole pakollista, sen olen jo itse kerran kokenut! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla