Onko mies oikeasti kiinnostunut minusta?
Toki kukaan muu ei voi tietää kuin mies, mutta haluan jotain mielipiteitä.
Eli aloimme juttelemaan miehen kanssa ensi kerran n. 6kk sitten. Silloin pelkästään kaveripohjalla. Välissä oli taukoa yhteydenpidossa n. 4kk. Aloimme uudelleen juttelemaan aloitteestani.
No nyt tunteet ovat todella tulleet peliin. Ensin ihastuminen ja nyt rakastuminen
Sanoin ensimmäisenä miehelle ihastumisestani, johon hän vastasi tuntevansa samoin. Juttelun jatkuttua, olemme rakastuneet. Ainakin minä. Tästäkin minä siis ensin kerroin miehelle. Sanoin, että rakastan häntä ja hän vastasi samoin. Olemme jatkaneet juttelua, mutta joka ikinen kerta minä aloitan keskustelun. Mies on sanonut, että hänellä on jopa kolme työtä ja on todella kiireinen. Kun laitan hänelle viestiä, vastauksessa saattaa kestää pitkäänkin.
Olen myös kysynyt mieheltä onko hän oikeasti kiinnostunut juttelemaan kanssani ja hän on vastannut että kyllä on.
Kysyin häneltä kuinka voimakkaat hänen tunteensa ovat ja hän vastasi, että todella voimakkaat. Silti hän ei koskaan aloita keskustelua, syyksi vastaa kiireen. Emme ole vielä koskaan tavanneet, mutta tarkoitus olisi. Asumme siis kaukana toisistamme.
Mielipiteitä?
Kommentit (10)
Älä pety kovasti, kun huomaat sen olevankin varattu, tai muuten vaan pyörittää sua varanumerona ringissä.
Kyllä miehen kiinnostuksen tajuaa kun se kohdalle osuu. Ei se yritä silloin vältellä tapaamisia. Päin vastoin saat töniä kauemmas.
Suurella todennäköisyydellä ole kiinnostunut. Toki, kun kerran olette asioista jo (sun aloitteesta) puhuneet, minä ottaisin tämänkin puheeksi. Kysyisin, miksi kaikki tapahtuu aina sinun aloitteestasi ja johdollasi ja mitä se sinulle viestittää. Ettekö siis ole tavanneet?
Olet ihastunut mielikuvituksen tuottamaan ihmiseen. Voi olla katu herätys, kun enempi olette yhteydessä ja todella tutustutte.
Mun kaverille kävi aivan samalla tavalla. Mies oli koko ajan töissä kunnes kävi ilmi hänen ÄIDIN kautta, että miehellä on toinen tyttö ystävä. Kannattaa oikeasti varoa . Jotkut miehet valehtelee mitä vaan.
Ja aina jos mies vastaa "samoin" se on kyllä iso redflag ja merkki ettei halua suoraan valehdella
Oikeastaan tässä on kaksi huonoa vaihtoehtoa. Joko hän valehtelee ja ei siis ole luotettava. Tai hän on rehellinen ja hänellä ei vaan ole aikaa parisuhteelle edes viestittelyyn verran. Lopputulos molemmissa vaihtoehdoissa sama.
Omakohtainen kokemus kertoo, että jos (kun) moista pitää arvuutella niin ei se ole. Eikä varsinkaan jos kaikkea miehen tekemisiä / sanomisia pitää selitellä parhain päin lukemalla rivien välejä.
AP:n tekstistä ei ilmene onko hän itse mies.
Etäsuhteet ei toimi.