En ole koskaan -ketju
Eli päinvastoin kuin tuossa toisessa ketjussa, kerro asia mitä et ole koskaan tehnyt, mutta oletat että kaikki muut palstalaiset ovat tehneet!
Mä alotan:
- en ole koskaan rakastellut olematta naimisissa
Kommentit (10)
Vierailija:
ottanut suihin (ehkä muitakin, mutta tuntuu että ei montaa semmosta ole)
En ole myöskään rakastellut kuin ikioman aviomieheni kanssa, mutta orgasmeja onneksi olen saanut ja suihin ottanut monta kertaa :D Ehkä yllättävin veto voisi multa olla muu kuin seksiin liittyvä juttu, esim. että
en ole koskaan juonut pisaraakaan alkoholia, kahvia tai teetä enkä maistanutkaan tupakkaa.
- ollut festareilla
- rakastellut muiden kuin aviomieheni kanssa
- ostanut Tallinnasta mitään
Karkkia olen kyllä joskus syönyt, vaikka en enää vuosiin. Ja sitä teetäkin olen itse asiassa kyllä
maistanut
pari kertaa. Ja olen todellakin sekstaillut montakin kertaa saman miehen kanssa, kun tuo rakas ukkoni on ainoani ;) Mutta en ole koskaan edes ajatellut eroa, sekunnin murto-osaakaan!
Mulla olisi hukassa sanatkin, mitä nimitystä käyttäisin mistäkin kehon osasta, tuntemuksesta, asennosta. Siis itselleni luonnollisesti.
lasketellut, yöpynyt ulkomailla hotellissa..
miltä tuntuu kun mies rakastaa minua tai rakastanut terveellä tavalla ketään miestä (surullista, mutta totta) olen 3-kymppinen
luulee useimpien tai kaikkien muiden av-palstalaisten tehneen? En mäkään ole koskaan käyttänyt huumeita mutta en kyllä kuvittele että kaikki muut olisi.
ottanut suihin (ehkä muitakin, mutta tuntuu että ei montaa semmosta ole)