varsinkin läskitissit laitetaan lähes aina tyrkylle!! eli rinnat jotka ovat lihomisen takia suurentuneet, hyi hitto
Kommentit (43)
Upeat, isot rinnat omaavat ja bmi 20,5
oli valtavan isot hyllyvät tissit ja kyllä sitä tuijotettiinkin. Harmi vaan että sen vartalo oli muuten huono ja naama kuin petolinnun perse, niin että enempi se herätti huvitusta kuin ihastusta mutta tietysti katseet saa tulkita niin kuin tahtoo. Mä kuolisin jos joku osa minusta herättäisi yletöntä huomiota, tai en jos olisi valtavan paksu ja pitkä, upea tukka.
Nyt 80 c ja olen todella tyytyväinen.
30
no ei todellakaan. Pääasia että on isot. Siis jos isoista tykkää, ja ap:n harmiksi aika iso osa tykkää.
biologiaa, että isot rinnat ovat miehistä eroottiset.
Mun puolesta saavat korostaa rintojaan, koska se voi olla heidän mielestään heidän paras puolensa miesten silmissä.
Nämä isoilla tisseillä hehkuvat voisivat yrittää kuitenkin muistaa, että vain osa miehistä pitää suurista rinnoista ja vain osa naisista pitää suurista rinnoista. Jos ei pidä jostain, se ei ole aina kateutta, vaan ihan makuasia.
Etenkään lihavista naisista kovin moni mies ei pidä. Muistakaa se kun yritätte tehdä normaalivartaloisista kateellisia.
Minusta on ylipäätään hyvä, että nainen pukeutuu naisellisesti. Joskus se voi olla halvan näköistä, mutta parempi sekin kuin sukupuoleton pukeutuminen johon itsekin joskus sorrun.
Silti hän on myöntänyt kolmen lapsemme syntymän jälkeen pitävänsä vartalostani enemmän muodokkaampana.
Rintani eivät ole pystyt, mutta minulla on RINNAT :-D
Muutama lisäkilokin on tullut.
30
Rinnat ovat eroottiset, joten mitä isommat, sen paremmat. Loogista.
Itsellä b-kuppi, siskolla D-kuppi(on hoikka) ja ei kukaan mies ole koskaan ällötellyt, päinvastoin.
Vierailija:
Todella halvan näköistä! Itselläkin on isot rinnat (70DD) mutta en todellakaan aseta niitä " tyrkylle" avonaisissa paidoissa, koska näytän silloin ihan lehmältä.
Riippuu paljolti myös pituudesta. Itselläni ihan normaalit tissit. koko 75D ja pituus 177 cm.
On muuten fiksu ihminen, mutta tässä kohti tyylitaju pettää. Ollaan samanmittaiset, mutta painoeroa meillä on n. 30 kg. Minulla on normaalit rinnat, 75D ja tällä " läskillä" varmaan 90-100 D (en osaa arvioida). Hän hilaa ne aina hirmu ylös ja istuu vielä rinta työnnettynä eteenpäin, ihan älyttömän naurettavan näköisesti. En tiedä, onko kehonkaava häiriintynyt tässä kohdin vai mikä lie.
Avoin kaula-aukko jossain gebardi-leobardi kuvioisessa piukassa topissa..
a. kaunista paksua pitkää tukkaa
b. kaunista naamaa ja tähtisimmuja tai jole huulia ;)
Hoikka b-kuppi, mutta joka hyväksyy kaiken kokoiset naiset ja miehet, suosittelen samaa sinulle
En käsitä mitä se meiltä muilta on pois, jos joku haluaa avoimempaa kaula-aukkoa käyttää. Kyllä minäkin nautin täysin " rínnoin" suuremmasta rintavarustuksesta raskauden ja imetyksen aikana. Nyt ehkä käytän sitten yhtä lailla mielelläni tyköistuvia ja muuten paljastavampia vaatteita, kun siltä tuntuu. Eiköhän anneta kaikkien kukkien kukkia...
Vierailija:
Niin jotkut pitävätkin, kiinteistä sellaisista. Mutta ei sellaisista, josta rinnasta on rintarauhasen sijaan 50% LÄSKIÄ!
Vai mitä tarkoitetaan läskitissillä...rasvakudostahan se rintakin suureksi osaksi on eli kellä kertyy mihinkin.
Muuten, tiesitkö, että sulla on samankokoinen kuppi kuin 80 C kokoisella?
Ja jos kokosi olisi 80 DD (tai E) niin sinulla olisi paljon suurempi povi kuin nyt.
170/57 ja D-kuppi ja kiinteät ja katseita satelee :)