Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallinen mies, miksi et kiinnostu kauniista naisesta?

Vierailija
17.05.2024 |

Olen kaunis nainen ja lopen kyllästynyt komeisiin itseriittoisiin, pettäviin casanoviin joita olen tapaillut.

Olen alkanut tykkäämään Tinderissä tavallisennäköisistä, ei-komeista miehistä koska en itsekään ole pinnallinen. Mutta hieman ihmetyttää kun kukaan ei kiinnostu minusta!

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä ajattelet tavallinen mies tässä tilanteessa? Mulle useat on sanoneet että taisi tulla vahinko-match, yhden kanssa juteltiin puhelimessakin mutta sanoi että on miettinyt päänsä puhki miksi olen hänestä kiinnostunut ja ei halunnut jatkaa.

Tuntuu pahalta.

-ap

Vierailija
2/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan pettäisi kaunista naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies keksii syitä, miksi ei tarvitse seurustella ja itkee sitten, että ulkomaalaiset miehet vievät naiset.

Vierailija
4/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: Olin kaunis. Nyt olen 100+ kg yh.

Vierailija
5/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan jotkin todella ulkonäölle persot miehet ovat sitten kaikkien kauniiden perään.

Oli mullakin 2 hyvää miestä jotka ei olisi ikinä pettäneet. Mutta ei kaikki sellaisia ole.

-ap

Vierailija
6/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vähemmän kauniit naiset ovat sexympiä.

Vierailija
7/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita ja vaivalloisia pitää ne prinsessat

Vierailija
8/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin todella nättiin naiseen mutta hänessä on niin iso turn off ettei taida tulla mitään.

Vierailija
9/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostun kyllä, mutta lapseni alkavat olla jo täysi-ikäisiä, ja on tullut pilua saatua riittämiin elämän varrella. Enää ei jaksaisi naista ja sen mielialan ailahteluja yms. Olen alkanut kiinnostumaan sellaisista latino transnaisista nykyään. Eivät tule raskaaksi, ei menkkoja, ja osaavat ottaa suihin paremmin. Ja ovat hemmetin hyvännäköisiä ja ymmärtävät miestä.

Vierailija
10/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama kuluu parisuhteessa ja lopulta jäljelle jää vain persoona. Vain sillä on lopulta merkitystä.

Vierailija
11/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli puoli elämää mies, joka oli ulkonäöllisesti varmaan monen unelma. Pituutta reilusti yli 190, pähkinän ruskeat silmät, tummat todella paksut hiukset ja silmäripset. Mutta sisältä oli täysin mätä. Makasi varmaan joka toisen naisen kanssa ja tiedä vaikka miehienkin. Haluaisin hänen jälkeen jotain muuta. Kaunis hymykin olisi jo lottovoitto, kunhan miehen sydän olisi edes jotenki paikallaan ja kunnollinen. Kummallista kyllä, mutta näihin "tavis" miehiin minun resurssit ei sitten riitäkkään. En tiedä miksei. 

Vierailija
12/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin keksitason miehenä en tykkäile tasokkaista naisista eli kauniista naisista koska ne kauniit naiset etsii miestä joka on rikas,komea ja status kohdillaan. Eli siis tasoni ei riitä niihin. 

Vierailija
13/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostun kyllä, mutta lapseni alkavat olla jo täysi-ikäisiä, ja on tullut pilua saatua riittämiin elämän varrella. Enää ei jaksaisi naista ja sen mielialan ailahteluja yms. Olen alkanut kiinnostumaan sellaisista latino transnaisista nykyään. Eivät tule raskaaksi, ei menkkoja, ja osaavat ottaa suihin paremmin. Ja ovat hemmetin hyvännäköisiä ja ymmärtävät miestä.

Tämä!

Vierailija
14/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis vai äärimmilleen pyntåtty irtolisäkkeinen poseerauksen ammattilainen? 

Kokemukseni mikaan kauniista naisesta ovat kiinnostuneita kaikenlaiset miehet. Keinotekoisen ja muovisen näköisestä meikkipytystä vain osa.

Vierailija
15/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Yksikään kaunis nainen ei kiinnostu tavis miehestä tässä maassa. Olen kauniita naisia yrittänyt 10 vuotta iskeä ja ovat vaan rumaksi haukkuneet.

Vierailija
16/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan erehdy kertomaan, että kokeilet välillä tavallisen näköisiä miehiä. En usko, että se ainakaan rohkaisee ketään. :D

Vierailija
17/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ei jaksa sitä, kun kaikki toiset miehet on koko aika sen naisen kimpussa. Toi menee myös toistepäin. Kaveri stressaa koko aika sen miehestä, kun se saa katseita. Se oikein rypee siinä epävarmuudessaan ja odottaa koko aika, koska se lähtee toisen matkaan. Se menee jotenkin hulluuden puolelle. Kaveri on itse tosi kaunis ja saa katseita ja on ehdoteltu baareissa jne. Sen miestä ei haittaa yhtään se. JA kun sitä miestä ei haittaa toolaset asiat, niin se luo kaverille lisää epävarmuutta onko mies ees kiinnostunut enää, vaikka minun mielestä mies on sinut asioiden kanssa eikä tartte ajatella tollasia asioita ja luottaa siihen naiseensa.

Tunnen kolme miestä ketkä ei ottaisi tietynnäkösiä naisia, koska ne ns pettää kuitenkin, kun kaikki on kimpussa. Toi on aika surullista.

Vierailija
18/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ongelmat.. en usko sanaakaan 

Vierailija
19/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostun nuorista miehistå.

Vierailija
20/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis vai äärimmilleen pyntåtty irtolisäkkeinen poseerauksen ammattilainen? 

Kokemukseni mikaan kauniista naisesta ovat kiinnostuneita kaikenlaiset miehet. Keinotekoisen ja muovisen näköisestä meikkipytystä vain osa.

Haluaisin todella tietää millainen ap on tyyliltään, koska luonnollisen kauniista ja fresistä naisesta on pitkä matka nykyajan nuorten aikuisten kilon teatterimeikkeihin ja tyyliin, joka heijastelee koko elämän pyörivän peilin ympärillä. Kaunis voi olla nykyään kuka tahansa, koska käytetään niin raskasta meikkiä, ettei ilman meikkiä pysty tunnistamaan henkilöä samaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän