Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varsinkin läskitissit laitetaan lähes aina tyrkylle!! eli rinnat jotka ovat lihomisen takia suurentuneet, hyi hitto

Vierailija
08.10.2007 |

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaiset esittelijät ovat usein lihavia muutenkin.

Vierailija
2/43 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella halvan näköistä! Itselläkin on isot rinnat (70DD) mutta en todellakaan aseta niitä " tyrkylle" avonaisissa paidoissa, koska näytän silloin ihan lehmältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Todella halvan näköistä! Itselläkin on isot rinnat (70DD) mutta en todellakaan aseta niitä " tyrkylle" avonaisissa paidoissa, koska näytän silloin ihan lehmältä.

Korkeakauluksisissa paidoissa isot vasta isoilta näyttääkin! Avonaisissa paidoissa, siis jos on vähänkin avonainen kaula-aukko, jää helposti vähän tissiä näkyviin. Paitsi ehkä jos ne roikkuu jossain navan alapuolella...

Vierailija
4/43 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset luulevat muuten kuppikookseni C. :P

Onko läskitissit?

Vierailija
5/43 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jotkut pitävätkin, kiinteistä sellaisista. Mutta ei sellaisista, josta rinnasta on rintarauhasen sijaan 50% LÄSKIÄ!

Vierailija
6/43 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rinnattomilla on topatut tisuliivit?

Vierailija
7/43 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla sellaiset läskirinnat, toki ovat aina olleet isot. raskauden ja imetyksen myötä kasvavat aina 1-2 kuppikokoa ja mies tykkää:D

Vierailija
8/43 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joltain pois? jos siis joku haluaa olla avokaulaisissa paidoissa?

Itse en ikinä mütta ei tulisi mieleenkään ihan lähteä ylipainoisia haukkumaan jos niin itse tuntevat olonsa paremmaksi. Ihme katkeraa porukkaa täällä.

Vierailija
9/43 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouvat tietävät anatomiasta. Erot rintojen koossa johtuvat nimenomaan rasvan määrästä. Eli lähes kaikissa isoissa rinnoissa se läski on pääosassa, harvalla isorintaisella on tavallista enemmän rauhaskudosta. Lähes kaikilla naisilla itse rintarauhanen on suunnilleen samankokoinen.

Vierailija
10/43 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

14vuotiaana kuppikokoni oli c80 tällä hetkellä d95.

-kaislaliina-

Vierailija
11/43 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti miesten katseet menee rintamukseen ja miehenikin aina upottaa päänsä minun rintojeni väliin ja sanoo, että se on melkein yhtä ihana paikka kuin vähän alempana. Mihin ne läskitissit olisi sitten mahdollista piilottaan? En minä edes yritä piilottaa, vaan pistän kunnolla esille ja nautin katseista.

Vierailija
12/43 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti ne teidänkin miehet silti kehuu kuolaa perääni ja jutellessakin pitää joskus nauraen muistuttaa että kasvot löytyy sit n. 30 senttiä ylempää....Eipä niillä teidän ukoilla taida olla muuta vaihtoehtoa ku kehua niitä teidän aa- tissejänne, mikäli haluaa säilyttää sovun perheessä....

Vierailija
13/43 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin ennen sellainen, eli bmi 20 ja d-kuppi. Silloin puolitutut akat olivat niin kateellisia, että sain kuulla kaikenlaista piilov***uilua rinnoistani. Yksi tuttukin sanoi kerran miehelleen, että ei voi olla isot rinnat, jos ei ole läskiä ja katsoi merkitsevästi minua. Hänen miestään selvästi nauratti vaimonsa mustasukkaisuus ja oma miehenikin kommentoi jälkikäteen, että mistähän kohdin se susta ajatteli rasvaa löytyvän. Harrastin silloin päivittäistä liikuntaa (aerobic ja kuntosali).

Nyt BMI:ni on (valitettavasti) 29, ja rinnat jotain e-kupit. Pidän sen vuoksi rintojen kohdalta tiukkoja paitoja, että löysissä paidoissa näytän vain todella todella lihavalta. Ison ihmisen ei kannata pukea telttaa ylleen! Käytän avaria kaula-aukkoja, mutta tissivako ei sentään näy.

Vierailija
14/43 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on E-kuppi , ja rintaliivien kanssa eivät rinnat koske mistään kohtaan toisiinsa tai roiku muuten.

Muutenkin mullakin on kyllä ollut aina yhtä isot rinnat, painosta, raskauksista ja imetyksistä riippumatta. Ehkä siksi ne ei ole edes riipahtaneet imetyksistä, vaan vieläkin hyvin pystyt. Ja äijät kuolaa...

Vierailija
15/43 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän isoille tisseille. Tiedän monta miestä joille tulee maalaismamma mieleen isoista tisseistä. Turha niillä on kehua retostella ellei ole muuta. Ja en ole ollut ikinä kateellinen ystävien millekään osalle ellen sitten älylle.

Vierailija
16/43 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jos kerran et sellaisista tykkää?

Vierailija
17/43 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

teidän isoille tisseille. Tiedän monta miestä joille tulee maalaismamma mieleen isoista tisseistä. Turha niillä on kehua retostella ellei ole muuta. Ja en ole ollut ikinä kateellinen ystävien millekään osalle ellen sitten älylle.

Vierailija
18/43 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä mä korostan etumusta, toppi oli päällä just lauantaina paitapuseron alla, kamalaa mennä jonnekin tanssipaikalle hikoamaan. Ja olen kyllä saanut aina positiivista palautetta rinnoistani vaikka mulle ei merkitse kuin se, että mies niistä tykkää. Ja toisaalta rinnat ovat vain yksi osa mua...

Vierailija
19/43 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvii miellyttää, kun ukkoa. Hyvin näillä on läpsytelty jo monta vuotta ja ovat ajaneet asiansa imetyksissä (3kpl).

Tanssimaan lähtiessä laitan push upit ja avaraa kaula-aukkoa kehiin ;-)

Vierailija
20/43 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan