Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua niin huolettaa tuo alakerran lapsi =(

Vierailija
08.10.2007 |

Tai sen oltavat. Olemme vasta takaisin kotiin muuttaneet tai lauantaina ja se lapsi huusi yöllä klo 22-01 ainakin. Eilen illalla alkoi huutaa n 22-24.



Ja ei ole kyse vauvasta vaan 2.5v lapsesta.

Ja lapselle vaan huudetaan että ole hiljaa, mene pois, älä tule tänne jne.

Lapsi huutaa ovella kun äiti on tupakalla, huutaa äiti älä mene, älä jätä.



Ihan kauheeta kuunnella.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä omat lapset reagoi ja kyselee, että miksi se huutaa ja itkee.

Vierailija
2/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos sanatkin erottuvat... Porvoo haisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joka ilta samoihin aikoihin menty on se tuolla muistissa hyvin.



Ja ei se sitä uhmaa helpota jos lapselle aina HUUDETAAN takaisin. Eikö se vanhemman tehtävä ole koittaa kiinnittää huomiota muualle ja tehdä kiva asia nukkumaan menosta ei huutaa

Vierailija
4/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs 6 asuu jos ei tiedä että kerrostalossa voi hyvinkin kuulua karjunta ja huuto läpi? Niin kuului meilläkin entisessä ja 2001 rakennetussa naapurien

riitojen aiheet selvästi. Nykysessä ei niin helpolla kuulu.

Vierailija
5/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin huudan muksuille, ettei tuu just kun olen sauhuilla. Voivat kyllä odotella asiansa kanssa...

Ton ikäinen vielä roikkuu äitinsä helmoissa, niin ei ihme että sanotaan.

Vierailija
6/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkevat myös nimellä pahvitalot:)

Vierailija:


Siis jos sanatkin erottuvat... Porvoo haisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 1,5 v huutaa kroonista korvatulehdustaan ennen putkitusta lähes joka ilta tunnin ennen nukkumista. Viime yönä huusi myös tunnin. Odotan innolla, milloin naapurit keksivät tehdä meistä lastensuojeluilmoituksen! Putkitusta odotellessa

Vierailija
8/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joka tapauksessa säälittää oli kipee tai ei. Ja jos on kipee niin vielä kauheempaa että lapselle huudetaan.



En mä omilleni huuda kun ovat kipeenä, tuleehan joskus korotettua ääntä kun se sanominen ei enää enää riitä ja itse on jo monesti 100 laskenut.



Mutta ei onneksi joka ilta/päivä tarvitse huutaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se ihme ettei Suomessa aikuinen ihminen saa naapurin ovikelloa soitettua ja kysyttyä onko joku hätänä vai onko lapsi sairaana? Jos teillä on noin samamikäiset lapset niin eikö kannattaisi muutenkin tutustua naapuriin?

Ihme paikka jossa soitetaan lastensuojeluun muttei osata koputtaa naapurin oveen?

Vierailija
10/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita ovikelloa ja kysy. Jospa vaikka yrittävät saada lasta nukkumaan omassa sängyssään tms. Eikö se ole parempi, ettei äiti ota lastaan tupakalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nukuttamisongelmia niin ne pitäis selvittää muuten kuin karjumalla lapselle takaisin.

On meilläkin uhmaiät koettu enkä koskaan karjunut lapselle jos tuli esim. omasta sängystään pois.



Vierailija
12/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mäkin huudan muksuille, ettei tuu just kun olen sauhuilla. Voivat kyllä odotella asiansa kanssa...

Ton ikäinen vielä roikkuu äitinsä helmoissa, niin ei ihme että sanotaan.

ja sanoa että älä nyt pyöri siinä, mene pois.

Toki lapsenkin pitää oppia kärsivällisyyttä mutta ei ole normaalia jos lapselle huudetaan ja karjutaan päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3- vuotias tyttö. Vuoden verran sieltä on joka ilta kuulunut huutoa ja kirkunaa pari tuntia illassa. Ja just semmosta äiti, äiti älä ja äiti, tule tääännneee. Tunnen perheen hyvin ja olen siellä ollut joskus iltasella käymässäkin. Ja niinpä tiedän, että järkyttävä huuto tulee, kun a) pitää pestä hampaat b) pitää laittaa pyjama c) pitää mennä nukkumaan.



Ja joo perheellä on iltarutiinit, antavat paljon aikaa lapsilleen jne. Jotkut lapset vaan on haastavampia kun jotkut toiset. Äiti kertoi, että esim. toi nukkumaanmeno on ollut vuoden tollasta tahkoamista, vaikka koettavat olla johdonmukaisia. Ehkä sitten kuitenkin antavat kovapäiselle tytölleen liikaa periksi monissa jutuissa, koska just pelkäävät noita kirkumisia ja niinpä on sit toi kierre, että iltajutut, joissa ei oikein voi antaa periksi on aina vaan tollasta huutoa.



Mutta lapset on erilaisia. Jotkut lapset vaan tulee sängystä pois ja that s it. Toiset huutaa ja kirkuu kuin syötävät JA tulee sängystä pois.



Eli en tiedä, mistä ap: tapauksessa on kyse, mutta mahdollista on, että ihan vaan uhmaa. Ja vielä noista lasten huutamisista, mun keskimmäinen poika karjui aina hysteerisenä " äiti, älä satuta" , kun oli uhmaikäinen, jos esim. menin nostamaan hänet pois, kun tappeli fyysisesti siskonsa kanssa. Tai jos estin häntä vaikkapa juoksemasta autotielle. Ja en siis mitenkään riuhtonu enkä puristanu.

Vierailija
14/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikalla kuulemassa ja tekemässä arviota siitä, huutako uhmaansa

vai laiminlyönnin takia!), tee lastensuojeluilmoitus. Sen voit tehdä

nimettömänä. Voit pelastaa lapsen tulevaisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi turhaan kun ei ollenkaan! Soitat sosiaalitoimistoon, lastensuojeluvalvojalle ja kerrot miltä sinusta tuntuu. Hän neuvoo ja tekee mahd. päätöksen tarvitseeko asiaan puuttua. Voit soittaa nimettömänä! Hyvin yksikertaista eikä maksa mitään!

Vierailija
16/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

antavat neuvon käydä ensin itse vähän katsastamassa tilannetta kun jos joku nimettömänä soittelee vinkkejä kun uhmäikäinen kiukuttelee.



Miksi ei voi mennä kysymään ensin ja sitten ilmoitella?

Vierailija
17/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sillä on korvatulehdus.

Vierailija
18/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonlpppuna äiti ollu viihteellä ja lapsi jätetty yksin, kun iltayöstä huutanut ja nyt huutaa, että äiti älä jätä. sinuna minä tekisin ehdottomasti lastensuojeluilmoituksen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
19/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin hän menee kiltisti nukkumaan jo 20-21 eli sen jälkeen ei huutoa. Mutta jos joku naapuri tulisi soittamaan meidän ovikelloa ja kyselemään, niin saisi kyllä tosi ilkeän vastaanoton! Uhma on normaali asia!!!

Vierailija
20/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjui, huusi ja potki. Lopulta minäkin (hallitusti) huusin että NYT RIITTÄÄ ja siihen se kiukuttelu melkein loppuikin. Halaus ja pää tyynyyn ja lapsi nukahti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi