Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua niin huolettaa tuo alakerran lapsi =(

Vierailija
08.10.2007 |

Tai sen oltavat. Olemme vasta takaisin kotiin muuttaneet tai lauantaina ja se lapsi huusi yöllä klo 22-01 ainakin. Eilen illalla alkoi huutaa n 22-24.



Ja ei ole kyse vauvasta vaan 2.5v lapsesta.

Ja lapselle vaan huudetaan että ole hiljaa, mene pois, älä tule tänne jne.

Lapsi huutaa ovella kun äiti on tupakalla, huutaa äiti älä mene, älä jätä.



Ihan kauheeta kuunnella.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mitä kyttääjiä täällä on. Onneksi asutaan omakotitalossa.

Vierailija
22/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta kamala show (yleensä huuto nukkumaanmenemisestä vie pari tuntia). Huutoa ennen nukkumaanmenoa jatkuu siitä, kun tullaan päivähoidosta ;)

Puolisen vuotta on mennyt niinkin hyvin, ettei enää huuda öitä läpeensä - aiemmin huusi melkein aina 01-06 välisen ajan.

Hermo menee ja äkkiä - tätä tää yh:n elämä on.



Jos naapuri tulis soittamaan ovikelloa huolissaan, vetäisin kengät jalkaan ja lähtisin vaikka Pohjoisnavalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin ilmoituksen vasta kun näkisin tai kuulisin itse, kuinka lasta lyödään. Muuten minusta tuollainen kyttäys on vastenmielistä. Toiset lapset ovat temperamenttisempia kuin toiset ja vaativat enemmän rajoja. Itsellänikin palaa pinna, tosin en kyllä sairaalle huuda itsekään. Meillä myös isompi uhmassa juoksi karkuun hampaiden pesua, pukemista, riisumista. Ja vaatteet nyt vain on yöksi riisuttava, periksi en uhmaiselle anna. t. Sen huutavan korvatulehdus lapsen äiti

Vierailija
24/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lapsi huutaa, että äiti älä jätä? se minua mietityttää. kyllä lapset itkevät, mutta miksi lapsi hädissään huutaa, että älä jätä???

Vierailija
25/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja munki poika huutanu esin just jotain että SATTTTUUUU vaikka pidän vaankädestä kiinni joka ei todellakaan voi sattua. ei sitä voi sanoo että välttämättä tarvii sossujen apua tossa tilanteessa.

Vierailija
26/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenikään jättää lapsia koskaan keskenään tai valvomatta. Joskus olen sanonut, että nyt mennään tai äiti lähtee. Hölmöyttäni. Ehkä olen aiheuttanut lapselleni suunnattoman trauman tällaisella puheella. Hävettää, kun ihmiset tuijottavat. Korjaan asian sanomalla, että äiti ei tietenkään jätä, eihän äiti ole koskaan teitä jättänytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä auttaako se välttämättä että itse menee soittamaan ovikelloa ja kysymään mikä lapsella on? Jos lasta oikeasti laiminlyödään tai tehdään jopa fyysistä väkivaltaa, tuskin oven avannut henkilö tätä millääntavalla julki toisi, ja toinen juttu mikä hirvittää, että LAPSI voi saada vihat päällensä siitä että naapuritkin tulee kyselemään hänen huutamisestaan.



Minä mieluummin soittaisin ja tekisin lastensuojelu ilmoituksen, he ovat ammattilaisia ja osaavat tehdä oikeat johtopäätökset lapsen elinolosuhteista. Ei naapuri kuitenkaan sinne sisälle pääse, saatika pysty tekemään kokonaisvaltaista arviota lapsen tilanteesta.



Vierailija
28/29 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yö yölliseen kauhukohtaukseen, sitä kesti ainakin puoli vuotta, huusi ja

kirkui, mikään ei auttanut. Huusi äiti tänne, sitten kun menin huusi pois, pois! Sitten saaattoi taas huutaa että äiti älä jätä. Ei auttanut puhe, ei tullut syliin, väkisin ei voinut pitää,kun siitä vastatulikin ihan hysteeriseksi.

Huusi aikansa ja sitten nukahti, aamulla ei tuntunut edes muistavan koko juttua ?!



Miehen kanssa kumma kyllä pysyttiin suht rauhallisina ja vauva veteli sikeitä :)



Asuttiin paritalossa, mutta tunnettiin onneksi naapuriperhe niin hyvin että he tiesivät mistä huuto johtuu, he siis myös heräsivät siihen, huoh.

Oudommat ihmiset olisivat varmaan kanssa kuvitelleet vaikka mitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5-vuotias poika huusi koko viime talven liki joka yö noin tunnin putkeen silkkaa uhmaansa. Onneksi naapureilla riitti ymmärrys, huuto kun kuului heillekin vaikka talossa on hyvä äänieristys. Poika huusi lähinnä äitiä ja vuoron perään " ei ei ei" ja " mene pois" ja " älä mene, tule tänne" . Sylissä pitäminen lähinnä pahensi tilannetta.



Ei noissa uhmaikäisen huudoissa aina ole mitään logiikkaa, mutta voithan silti seurata tilannetta muutenkin: miten lapsi käyttäytyy päivisin, ja miten häntä hoidetaan? kuinka vanhemmat reagoivat muissa tilanteissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän