Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti mua vanhan akan kanssa 3kk!

Vierailija
08.10.2007 |

35 jotain se muija.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se nuorimies jatkaa jopa 3v. Kuvitteli minun jättävän perheeni ja aloittavan uuden elämän hänen kanssaan. Onneksi hänen tyttöystävänsä ei saanut tietää. Kun kyllästyin niin saattoi jatkaa oppineena vanhaa suhdettaan.

Vierailija
2/51 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kyllä se nuorimies jatkaa jopa 3v. Kuvitteli minun jättävän perheeni ja aloittavan uuden elämän hänen kanssaan. Onneksi hänen tyttöystävänsä ei saanut tietää. Kun kyllästyin niin saattoi jatkaa oppineena vanhaa suhdettaan.

Camoon, kait nyt arvostat itsessäsi muitakin alueita?

Minä ainakin olen ihan kyllä henkiseltäkin puolelta sen verran iki-ihana, että itse sujuvasti kyllä laittaisin kolmen vuoden suhteen ihanuuteni piikkiin ;-), enkä olettaisi suhteen jatkumisen johtuvan siitä, että osaan esim. nuolla niin hyvin (vaikka tokin senkin hallitsen ;-D...).

Nimim. " kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvän näköinen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se poika mua olis 3v pelkän seksin takia odottanut. 25

Vierailija
4/51 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmastikin on paljastunut. Vaikka on nuori, se ei tarkoita, että on naiivi ja tyhmä. Ei kukaan pysty kolmea vuotta ylläpitämään sivusuhdetta ilman että jää kiinni, tai vähintään aiheuttaa epäilyksiä.

Vierailija
5/51 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme suhtautuminen ihmisillä on nykyyän seksiin? Ikäänkuin jokin " repertuaari" tai " temput" tai " taidot" olisi koko homman ydin. Minua moinen oksettaa. Minulle seksi on lähellä oloa, läheisyyttä, hellää intohimoa...ei mitään asentoja ja staminaa ja välineitä...

Miksi me olemme niin etääntyneet kaikesta luonnollisesta ja kaikesta on tullut suorittamista ja tekniikkaa?

Yäk.

Vierailija
6/51 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän esim. erään ystäväni, joka tietää miehensä pettävän, muttei ole ottanut asiaa esille kotona. On tiennyt pettämisestä jo 6kk -en itse ymmärrä, miten malttaa olla mitään miehelle sanomatta.

Vierailija
7/51 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsevarmuutta, jota nuoretkin miehet osaavat arvostaa.

Vierailija
8/51 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun se on niin kivaa ja sitä tekee kolmasti viikossa, miksei tehdä siitä herkkua? Sitäpaitsi mä ainakin nautin kaikesta miellyttämisestä ja siitä, että mua miellytetään.

Viimeksi häissä vessassa seisten... eipähän ukko katsellut pahemmin ympärilleen sen jälkeen kun oli saanut kaivella vähän kaason tyllipukua muiden hälistessä lähellä.

Vierailija
9/51 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Viimeksi häissä vessassa seisten... eipähän ukko katsellut pahemmin ympärilleen sen jälkeen kun oli saanut kaivella vähän kaason tyllipukua muiden hälistessä lähellä.

Kyllä mä luotan mieheeni, vaikken olisi juuri harrastanut seksiäkään...

Mitä muuten haittaisi, vaikka katselisi ympärilleen? Ei minua haittaa, vaikka mies huomioisi muitakin kauniita naisia lähiympäristössä. Itsekin huomioin kyllä kauniit/komeat ihmiset ohimennen.

Minulla auttaa muutenkin se, että _tiedän_ olevani miehelleni kaunein, ihanin ja seksikkäin. Vaikka maailmassa muita kauniita, ihania ja seksikkäitä olisikin. Sama vice versa.

Vierailija
10/51 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ne nuoret miehet ei itse ole kokeneita ja itsevarmoja.

kuka sellasii haluu

t. 30 vee

Vierailija
11/51 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko, että se tekee miehesi salasuhteen entistäkin käsittämättömämmäksi? Ei se ikä ole olennaista, jos siis puhutaan kuitenkin suht samasta ikäluokasta. Vetovoimassa vain pieni osa on sitä ulkonäköä.

Sinänsä tunnen sympatiaa: pitkään jatkunut sivusuhde on takuulla ollut kamala järkytys. Ja elämäntilanteenne on sellainen, että se nostaa eroamisen kynnystä huomattavasti.

Ei kai tuossa mikään muu auta kuin prosessointi ja puhuminen - jos siis haluat jatkaa. Jos et halua, ei talo ja lapsi ole sellaisia asioita, että ne tekisivät eroamisen mahdottomaksi - vaikeaksi toki, muttei mahdottomaksi.

Mieti mitä haluat ja ota selvää, mitä miehesi haluaa. Yksin ei kukaan voi parisuhdetta pelastaa, siihen vaaditaan molempien motivaatiota. Luottamuksen takaisinsaaminen on hiton vaikeaa pitkän salasuhteen jälkeen, mutta sitäkin on tiettävästi tapahtunut.

Vierailija
12/51 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain minäkin lapsen 25 v ja antoi sekin syvyyttä seksiin, mutta nyt siitä alkaa oikeasti vasta nauttimaan, kun 40 v alkaa olla mittarissa.

Ja kun itse nauttii, mies nauttii,

Joo siis toki, olen aina saanut orgasmeja, mutta ei sitä osaa sanoin kuvata mitä nyt tuntee ja mikä on eroa entiseen. Mieskin sanoi, että mulla taitaa olla 40-kriisi, kun koko ajan pitäis olla tekemässä sitä.

Ei sitä turhaan sanota, että nainen on tässä iässä parhaimmillaan =)

Vierailija
13/51 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeanlaisen ihmisen kanssa jokainen voi rentoutua seksin aikana ja antaa vain mennä. Ehkä ikäkin poistaa estoja, mutta ei kaikilla mitään estoja ole koskaan ollutkaan. Jos mies on sellainen, että naisen nautinto tulee aina ensin, niin silloin voi nauttia seksistä aivan missä iässä tahansa -oli synnyttänyt tahi ei.

Mulla ei ole ikinä ollut mitään estoja seksin suhteen, joskus jopa vähän tuntemattomamman kanssa uskaltaa rentoutua parhaiten. Parisuhde ei ole kovin aito muiltakaan osin, jos sängyssä tarvii feikata.

En tiedä olenko sitten ihan friikki, jos en tarvitse ikää 30+ siihen, että uskallan riehaantua ja antautua seksissä miehen ja tuntemuksieni armoille?

Vierailija
14/51 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomaan, että tuntoherkkyys on iän ja lasten myötä parantunut. Estoja ei ole ollut aiemminkaan, joten niiden poistumisesta ei tässä ole kysymys.

Mutta hei: ap:n miehen rakastajattaren ikä on tässä nyt kuitenkin sivuseikka. Ei kukaan petä aviopuolisoaan ja lapsensa/lastensa äitiä siksi, että joku nainen on " siinä iässä" ja nauttii seksistä enemmän. Se pettämispäätös on aina moraalinen valinta ja se tehdään aina ennen kuin sinne sänkyyn on edes päädytty ja jonkun toisen naisen seksitaidot päästään arvioimaankaan.

Vierailija
15/51 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika ilkeitä ovat kirjoitelleet sulle ikäiseni naiset, en ymmärrä heitä :(

Pettäminen ei ola koskaan mukavaa ilmitullessaan. Juttele miehesi kanssa ja kysy suoraan miksi teki niin, mieti hetki ja tunnustele miltä alkaa tuntumaan. Itse tunnet kyllä mikä on oikea ratkaisu !

Ja itse en ottaisi nuorempaa kundia sänkyyni, about itseni ikäinen ja kyllin kokenut ottaakseen naisen huomioon ja osatakseen antaa nautintoa ja vastaanottaa, on paras ;)

t. nainen nelikympppinen, petetty joskus, itsekkin pettänyt joskus, nykyisin omillaan ;)

Vierailija
16/51 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oikeanlaisen ihmisen kanssa jokainen voi rentoutua seksin aikana ja antaa vain mennä. Ehkä ikäkin poistaa estoja, mutta ei kaikilla mitään estoja ole koskaan ollutkaan. Jos mies on sellainen, että naisen nautinto tulee aina ensin, niin silloin voi nauttia seksistä aivan missä iässä tahansa -oli synnyttänyt tahi ei.

Mulla ei ole ikinä ollut mitään estoja seksin suhteen, joskus jopa vähän tuntemattomamman kanssa uskaltaa rentoutua parhaiten. Parisuhde ei ole kovin aito muiltakaan osin, jos sängyssä tarvii feikata.

En tiedä olenko sitten ihan friikki, jos en tarvitse ikää 30+ siihen, että uskallan riehaantua ja antautua seksissä miehen ja tuntemuksieni armoille?

Mut missä puhuin, että mulla olis estoja tai että miehet ei olisi ottanut mua huomioon? Puhumattakaan että olisin feikannut.

Mut luulen että tiedät 10-20 v päästä mistä puhun.... =)

Vierailija
17/51 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään jos asia on näin, oispahan vanhenemisessa edes yksi hyvä ja odotettavakin asia :)

Mutta pakko vielä kysyä, kun teitä vähän vanhempia kuitenkin on linjoilla: Te, jotka olette aina lauenneet helposti -millä tavoin ikä vaikuttaa tähän? Siis jos tuolla saralla ei ole " parannettavaa" , niin tulevatko orgasmit sitten voimakkaampina yleisesti, vai tuleeko ' sarjoista' pidempiä? Ihan uteliaisuus iski ;)

t. 38

Vierailija
18/51 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kyllä se on ihan totta, mitä seksuaalisuuden tutkijatkin sanovat, että naisella seksuaalisuus yleensä vain paranee iän myötä.

Olen muuten 10 vuotta vanhempi kuin mieheni ex. Ap:n tilanne on ikävä, mutta kyllä hänkin vuosi vuodelta vanhenee. Sitä kannattaa odottaa!

Vierailija
19/51 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kerta per 10 vuotta, enemmänkin.

Vierailija
20/51 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso itseäsi peiliin 35-vuotiaana ja sano vakavalla/happamalla naamalla, että " vanha muija" :-D Et usko itsekään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi