Mikä mussa vialla?
Piti vaihtaa vähän otsikkoa, kun tajusin ettei lukijoita muuten tule ja asia vaivaa tosissaan...
Eli meillä on toinen lapsi ollut " tilauksessa" jo jonkin aikaa. Tai enemmän tyyliin saa tulla kun on tullakseen. Viime viikolla minulla oli ihan normaalit kuukautiset, sitä ennen oli hyvä tärppimahdollisuus. Nyt kuitenkin olen yhtäkkiä aiva äärettömän väsynyt, siis niin väsynyt, ettei sitä voi järjellä kuvailla. Eilen tuli myös pahoinvointikohtaus, enkä keksi syytä. Siis juuri sellaisia oireita kuin itselläni kuului ekaan raskauteen. Mutta kun ne kuukautiset olivat täysin normaalit. Eli ekankin kanssa minulla oli jonkin verran vuotoja kolmen ekan kuukauden ajan, mutta normaalit runsaat vuotopäivät jäivät pois. Nyt oli siis nekin mukana.
Periaatteesta en siis usko, että voisin olla raskaana. Mutta siitä seuraakin kysymys, mikä ihme mussa voi olla vialla? Ja miten sitä lähden selvittelemään? Ekaks nyt ostan huomenna testin, mutta jos se on nega, niin varaanko ajan ihan yleislääkärille, vai mihin? Pelottaa jotenkin...