Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALIS' 05 vko 41

08.10.2007 |

Pitkästä aikaan pääsin aloittamaan pinoa =)

Hyvää syksyistä viikkoa koko poppoolle!!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen tänään autolla töihin, niin luksusta keretä koneelle.

Viikonloppu mennä hurahti lauantaina koulutuksessa ja illalla synttäreillä. Eilen sitten olimme mummolla ja mie uskaltauduin sen moottoripyörän kyytiin. Ensi panikoinnin jälkeen osasin jopa nauttia =). Häntäluu, mikä temppuilee aina, niin ei oikein tykännyt.

Nyt sitten olen tänään yhteen saakka töissä. Sitten sinne mammografiaa, verikokeisiin, sydänfilmiin..Huomenna sitten on suuri päivä. En edes osaa jännittää, niillä fiiliksillä kun synnyttämäänkin menin->otan vastaan sen mikä on tullakseen. Näihin kun ei voi oikein mitenkään itse vaikuttaa.

Lapset nukkuu, nyt hyvin. KOP KOP. Vielä nukahtaminen on Mimmillä hankalaa, mutta muuten ok. Meillä yöuni on n. 9½h ja päiväkodissa n.1½h päikkärit. =11h. Kotona Mimmi ei nuku päikkäreitä, mutta Moona nukkuu n. 45min.

Nyt pitää mennä katsomaan peiliin, tänään valokuvaus.

Mie palaan sitten loppuviikosta kertomaan kokemuksesta ja kuinka kipeä olen ;)

Tuulia ( vielä 70/dd-e)

Vierailija
2/28 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikein kunnolla!

Vein tytön aamulla tarhaan, heillä on tänään valokuvaus siellä. Tästä pääsenkin sitten heti taas kiinni näiden kerääntyneiden pyykki-, paperi- ja muiden pinojen järjestelyyn.

Lauantaina käytiin likan kanssa markkinoilla hakemassa sangollinen puolukkaa pakkaseen. Sitten vielä sunnuntaina käytiin siskoni kanssa katsastamassa alue läpi. Kotiintuomiksiksi tarttui leipää ja kukkoja.

Tuulialle onnea leikkaukseen. Kai saat jonkun kotiin auttamaan lastenhoidossa. Varmastikin joudut jonkinlaiseen nostelukieltoon toistaiseksi?

Pitemmittä tarinoitta hommiin, niin saan vielä otettua päikkäritkin. Viime yö meni aamutuimaan asti sängyssä pyöriessä, kun lipitin liikaa kahvia iltapäivällä.

Korvapuustit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein Henrin aamulla tarhaan ja nyt on hetki aikaa olla koneella ennen kuin Eeli herää syömään. Pitäisi tehdä kiitoskortit valmiiksi ja jumpata mutta en ole vielä saanut mitään aikaiseksi.

Ensiksi Tuulialle paljon tsemppiä huomiseen leikkaukseen! Hyvin se menee! Olen oikeastaan pikkuisen kateellinen sulle, mä haluaisin myös pienemmät rinnat. En tietty nyt kun imetän mutta sen jälkeen. Ei täää d- kuppi (nyt imetyksen aikana e-kuppi) ole enää ollenkaan kiva : ( Tule sitten kertomaan, miten meni ja miltä pienemmät rinnat tuntuu. Ajan kanssa sen sitten näkee jumpassa ym. Nyt taitaa tulla jumppataukoa?

Nukkumisesta on ollut galluppia. Kotona Henri nukkuu noin 12 tunnin unet eikä nuku päiväunia. Hoitopäivinä taas nukkuu yöllä noin 10,5h ja tarhassa 1-1,5h. Unimäärä sinänsä on ihan sama mutta mä tykkäisin et nukkuis aina nuo päiväunet kun niitä selvästi tarvitsee. Nukahtaa meinaan tosi helposti autoon tai rattaisiin jos ei ole päikkäreitä nukkunut.

Viikonloppuna meni Henrin kanssa tosi kivasti. Oli kiva puuhastella yhdessä. Hiukan lauantaina kiukutteli mutta muuten oli tosi kiltti ja reipas. Vetää kyllä tosi herkästi herneet nenään jos ei saa tahtoaan läpi. Uhmaa löytyy. Tänä aamuna oli myös oikein kiltti ja reipas poika. Oli niin innoissaan menossa tarhaan : ) Mulla kun on välillä niin huono omatunto siitä kun vien hänet tarhaan mutta hän kyllä selvästi nauttii siitä. Toivottavasti saa meidän uudesta asuinpaikasta myös jollain aikataululla kivan tarhapaikan!

Meillä oli eilen asuntoesittely. Laitettiin lehteen ilmoitus ja siivottiin koko aamupäivä hullun tavalla. Henri kyllästyi katselemaan meiän siivousta ja meni mamman ja pappan luo leikkimään. Peräti yksi katsoja kävi, joku äiti tyttärensä kanssa. Kyllä hieman harmitti kun niin paljon nähtiin vaivaa mutta toisaalta olihan se yksikin parempi kuin ei yhtään. Kai meiän viimeistään tammikuussa pitää tää laittaa välittäjälle myyntiin jos sit menis paremmin kaupaksi... Vielä on onneksi aikaa. Joskus helmikuussa tai viimeistään 1.3 päästään uuteen kotiin.

Olipas kiva kuulla Solandrasta pitkästä aikaa! Kurja juttu, että olette päätyneet eroon mutta toisaalta kuullostit niin tyytyväiseltä ratkaisuun, että se varmasti oli oikea ratkaisu!

Nyt Eeli taisi herätä joten maitobaari auki vaan.

Onko Nasulina vielä yhtenä kappaleena? Onko kaikki ok?

Kalamami, Henri ja Eeli

Vierailija
4/28 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneelle ehdin minäkin, sillä olen tämän päivän kotona. Pojat sairastuivat viikonloppuna, eilen oli vielä lämpöä, joten tänään kotona. Toivottavasti tämä päivä olisi jo kuumeeton, jotta huomenna arki lähtisi rullaamaan. Ainakin tähän mennessä mittari on näyttänyt pelkästään riemastuttavia tuloksia ;)), joskin isommalla alkaa jo hivutella kuumeen lukuja...

Aamusella pelasimme ja leikimme heppatallia. Sitten rakensivat majan olohuoneen lattialle kaikesta siitä irtaimistosta, mitä omasta huoneestaan löysivät. Siinä vaiheessa mie vetäydyin keittiöhommiin ja koneelle maksamaan laskuja. Se " maja" eli läjä leluja on lattialla yhä, vaikka leikki on taas vaihtunut tiikerinpentuleikkiin. Kukahan siivoaa?

Tuulialle tsemppiä leikkaukseen! Hyvin se menee!

Solandra! Tulehan kirjoittelemaan taas. Minunkin hyvä ystäväni päätyi avioeroon jokunen aika sitten. Rankkaa oli heillä pitkään ja toivottavasti nyt helpottaa, vaikka ratkaisun tekeminen olikin vaikeaa.

Viikonloppu meni lentopallon merkeissä. Olen ihan kipeä, kun itsekin pelasin monta peliä pitkästä aikaa. Samalla vanha polvivamma tiedotti olemassaolostaan, joten pitää hieman kuulostella ja miettiä uusiksi tämän viikon jumppasuunnitelmat.

Juhlimme esikoisen 5v-synttäreitä perjantaina ja tänään on varmaankin leivottava jo pullat ja hankittava kaupasta kaikkea kamalasti... Huominen ilta menee töissä, keskiviikkona voisi keskittyä siivoamiseen. Mulla on ollut ihan veto poissa. Onneksi ensi viikko on syyslomaa ja saa hetken huokaista!

Terkut kaikille! Kirjoitelkaa kuulumisianne

Pippandii

Vierailija
5/28 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja olen vielä yhtenä kappaleena =) Onneksi!

Meillä on ollut tässä kotosalla remonttia ja miulla oli viikonloppuna nettipimento. Laitetaan joka huoneeseen uudet lattiat + tietysti listat ja otetaan kynnykset pois yms..Viikonloppuna saatiin vauvan tuleva huone melkein valmiiksi, ihana päästä taas sisustamaan! Ensi viikonloppuna on Noora neidin huone vuorossa. Tilasin remontin kunniaksi hopparista tytölle pöydän+2 tuoliakin.

Paljon tsempityksiä täältäkin Tuulialle huomiseen ja tietysti jatkoonkin!

Onnea myös Kalamamille talokauppohin! Ja pikaista paranemista Pippandiin pojille :)

Mites olet Korvapuusti voinut? Jaksatko hyvin touhuta maaliksen kanssa?

Miulla on nyt vointi ehkä hiukkasen parempi, ei enää niin paljoa ole supistellut ja iskias ei vaivaa juuri nyt...Joten ihan kivasti olen tytsän kanssa touhuillut kun mies on tehnyt remonttia. Vietiin tosin tyttö la mummolaan niin sai mieskin rempata ihan rauhassa. Ja käytiin sit kaupoilla katselemassa tuotteita ihan rauhassa. Tytön kanssa kaupoilla oleilu on lähes mahdotonta..tai ainakaan niin että molemmat sais katsella rauhassa. Sit käytiin illalla syömässä kiinalaisessa, voi että olikin hyvää!! =)

Miulla on neuvola puolen tunnin päästä joten täytyy lähteä sinne. Hyviä vointeja kaikille mammoille ja lapsille tasapuolisesti!

T: Nasulina

Vierailija
6/28 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä vielä ollaan myös " yhtenä kappaleena" . sainkin hyviä uutisia, kun kävin sairaalalla. Kirurgi oli jo talossa ja piirsi miulle kartat jo. sain piikin mukaan (jotain laskimotulppaa ehkäisevää lääkettä), jonka pistän itse. Jotenka miun tarvii vasta huomenna olla klo 7.15 osastolla. Miut leikataan heti kasilta. Kotiinkin pääsen jo keskiviikkona, jos kaikki on mennyt hyvin, viimeistään torstaina.

Miulla on 4vkon nosto kielto, mutta sekin on sitten sen mukaan miten olen parantunut. Sekä 4vkon sairasloma. Tyttöjen hoitoon viemiset/hakemiset menee nyt mummon työvuorojen mukaan. Hän nyt sitten on tarpeen mukaan apuna.

Kalamamille onnea myyntiin. Missä vaiheessa se tein taloprojekti on?

Mie sitten kyllä kertoilen miltä ne c-tissit tuntuu =)

Pippandiin sairastupaan myös täältä paranemisia!!! Jos nyt viettelet kotipäiviä, kirjoittelemaan tänne ;)

Nasulinalle vaan jaksuja ja toivottavasti vaavi kestää massussa laskettuun asti. Heti tietenkin tänne tietoa, kun saatte vaavin maailmaan!!

Sama koskee Korvapuustiakin =) Milläs viikolla sie menet?

Nyt mietimään tuota ruokaa... taitaa olla uuniperunaa pussissa.

Tuulia

Vierailija
7/28 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän oli tullut mukavasti jo kirjoituksia,lisää vaan!

Kiva oli kuulla Solandrastakin piiiiiitkästä aikaa,tule useemmin! :)

Tuulialle onnea huomiselle,jännityksellä odotamme kuulumisia.

Ja Pippandiin pojille pikaista paranemista!

Meillä oli touhukas viikonloppu,se nimittäin meni pihahommia tehden uudella tontilla.Tai lähinnä siivotessa pihaa,kun huomenna tulee hiekat ja keskiviikkona sellanen minikaivuri pihaa tekemään.Purettiin myös edellisten asukkaiden vanha aitta pois,jestas mikä homma.

Juusokin oli mukana molempina päivinä ja touhusi innolla mukana.Pikku puita kanteli puukonttiin ja voitte vaan arvata että uni maittoi illalla kun koko päivän ulkona olimme!

tänään kaytiin miehen kans tilaamassa tapetit ja kaakelit,tulevat loppuviikosta.Niin pitkällä jo ollaan...nopeesti on siis koti noussut.

Ja minä olen pakkaillut tavaroita täällä vanhassa asunnossa.

Juuson elämään ei siis ihmeitä,on ollut nyt oikein kiltti poika,vaikka väliin on näyttänyt mitä se uhmaikä on...

Jep vaan nyt poitsulle jotain ruokaa.Mummu tulee kohta Juuson luo ni mä pääsen jumppaan.

S ja Juuso

Vierailija
8/28 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu meni vauhdilla, kun olin viettämässä naisten iltaa mökillä. Lauantai meni maailmaa parantaessa, mutta sen verran aikaisin mentiin nukkumaan, että sunnuntaina oli ihan kelvollinen olo. Käytiin aamulla sienimetsällä ja toistamiseen saunassa ennen kotiinpaluuta.

Metsäinnostus jäi päälle, ja kotona mentiin perheen kanssa metsäretkelle ja keräsin mukaan puolukanvarpuja ja sammalta. Tarkoitus olisi tehdä muutama parvekesomistus niistä.

Mies on taas reissussa, joten me ollaan Kaisan kanssa kaksin kotona. Huomiselle tarjottiin sirkuslippuja, mutta olen vähän kahden vaiheilla viitsinkö tuon ikiliikkujan kanssa sinne lähteä. No, ehkä mennään kuitenkin, kun ilmaiseksi pääsee.

Tänään oltiin vain kotona, kun laiskuuttani emme jaksaneet edes ulos lähteä. Tehtiin majaa, tuijotettiin lastenohjelmia ja rakennettiin legoilla. Nyt Kaisa odottelee unta omassa sängyssä ja mä taistelen väsymystä vastaan. Keskiviikkona pitäisi palauttaa yksi koulutyö, jota en ole vielä edes aloittanut.. Uskaltaisiko sitä jättää koko työn huomiselle illalle.

Kolmen viikon unettomuus alkaa olla ohitse ja sen seurauksena mä olen koko ajan ihan tolkuttoman väsynyt. Töissä myös rauhallisemmat pari viikkoa, eli en saa mitään aikaiseksi. Eikä kyllä kiinnostakaan. Löysin mielenkiintoisen työpaikkailmoituksen ja tässä harkitsen paikan hakemista. Nykyinen pomo vastaa tällä viikolla palkankorotuspyyntööni ja muutenkin pitäisi miettiä tulevia kuvioita ahkeraan. Seuraavat päivät ratkaisevat paljon!

Näissä mietteissä,

kua ja Kaisa

Vierailija
9/28 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuin sainkin päikkärit nukuttua, ja heräsin, kun mies soitti, että tuleeko tarhan kautta, kun oli päässyt aikaisemmin lähtemään töistä.

Maalistyttöä ei ollut valokuvaus kiinnostanut ensinkään, mutta " kuva otettiin kuitenkin" hän juorusi heti sisään päästyään. Onneksi iltapäiväksi sade hellitti, niin päästiin ulos haravointihommiin likan kanssa. Toisina päivinä on olo niin kireä, etten millään jaksaisi touhuta likan kanssa, mutta sitten, kun saa levättyä, niin taas vähän jaksaa puuhastella. Siltä kannalta onkin hyvä juttu, että likka on pari päivää viikossa tarhassa. Mullakin iskias vihloo selässä niin, että välillä meinaa jalat tippua alta. Panadolia on tullut popsittua jokunen paketti tässä viimeisen kuukauden aikana. Onneksi se vähän lievittää.

Kalamamille lohduksi: Meidän entisessä asunnossa kävi ehkä kolme pariskuntaa katsomassa, ennen kuin se saatiin myydyksi. Eräällä näytöllä ei käynyt ketään, ja kaikilla muilla näytöillä vain yhdet katsojat. Ei niitä katsojia niin monia tarvita, kunhan ne oikeat!

Tuulia, saitko Fragminia tai Klexanea pistettäväksi mahanahkaan? Mulla on ollut kummassakin raskaudessa käytössä Fragmin piikit rv 20 alkaen jatkuen kuusi viikkoa synnytyksen jälkeen. Ne pistetään alavatsanahkaan kerran päivässä. Mulla on ollut tuo lääkitys aikaisemman e-pillereistä johtuneen laskimotukoksen takia.

Nyt on menossa rv35, joten niitä pistoksia on jäljellä enää alle sata tällä kertaa.

Nyt kutsuu iltapala ja sitten tyyny!

Korvapuustit

Vierailija
10/28 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, on taas mennyt alkuviikko sellaista haipakkaa, että oksat pois. Nyt olen täällä yksin lasten kanssa, isännällä on taas iltameno.

Lapset ovat olleet tässä pari päivää ihan superrasittavia! Tappelevat joka asiasta, roikkuvat kiinni minussa, iskä ei kelpaa mihinkään jne. Ja sitten jos eivät saa tahtoaan läpi, tulee hirveä karjunta. Ei millään jaksaisi jatkuvasti olla selvittelemässä tilanteita ja puhumassa järkeä päähän.

Muutenkin tuntuu kaikki vähän takkuavan. En tiedä, onko syysmasennusta vai työuupumusta vai mitä, kun kaikki tuntuu niin kamalan vaikealta koko ajan. Sellaista pientä vastoinkäymistä joka suunnalta, mikään ei suju niin kuin pitäisi jne. Toivon vain, että tämä menee pian ohi - ei ole yhtään kiva olla huonolla tuulella koko ajan...

Hyvä esimerkki meikäläisen elämänmenosta on viimeinen vuorokausi. Ensin eilen olin koiran kanssa lenkillä. Se näki jotain kiinnostavaa metsässä (tai kuuli, oli ilta ja pimeä) ja ryysäsi sinne tien yli. Olin itse samaan aikaan kumartuneena keräämään kakkoja tien vierestä. Koira oli minulla kelataluttimessa (flexissä), ja tyhmänä menin sitten paskapussi kourassa tarttumaan siihen flexin naruosaan, joka on jotain nailonia. Hanskat olivat kyllä kädessä, mutta siitä huolimatta naru pääsi polttamaan kivat reiät yhteensä neljän sormen keskimmäiseen taipeeseen. Kaiken kukkuraksi hanskat tietysti hajosivat, samoin paskapussi, ja minun käteni, koiran hihna ja koira olivat ihan kakassa... Nyt jo naurattaa, mutta eilen ei... Olen nyt siis laastarit sormissa...

Ja sitten myöhemmin illalla: Meidän piti lähteä viikonloppuna Turkuun. Meillä on kutsu yksiin juhliin. Yöksi oli varattu hotellihuone (on miehen työkeikka, avec-kutsu). No, mies ei ollut muistanut tuoda kutsua minulle nähtäväksi ennen kuin eilen. Luin sitten eilen siitä, että juhla onkin gaalajuhla, eli pitäisi olla iltapuvut ja kaikki. Ja varoitusaikaa siis muutama päivä... Mistä minä nyt tähän hätään kunnon iltapuvun saisin? Ja vaikka saisinkin, niin eihän meillä ole varaa ostaa yhtä iltaa varten kallista pukua, kenkiä jne... Ja tällä kropalla vielä - ihan mikä tahansa puku ei kelpaa, kun pitäisi ylikiloineen näyttää siedettävältä. No, ei siinä sitten mitään. Sovittiin miehen kanssa, että hän menee yksin, minä " sairastun" yllättäen pe-la-yönä, niin ei tarvitse selitellä enempää poissaoloani. Arvatkaa, ottaako päähän? Olisi ollut niin kiva päästä miehen kanssa kaksin taas jonnekin. Mutta ei.

No, anteeksi tämä omanapainen valitus. Ihan hyvinhän minulla oikeasti ovat asiat, kaikki kunnossa jne. Ehkä sitä siksi valittaakin pikku jutuista... Ja jos olisin normaalimielentilassa, eivät nuo vastoinkäymiset tuntuisi missään, mutta nyt kun töissä on raskas vaihe (mm. vaikeuksia parin alaisen kanssa, kun eivät tee töitään) ja muutenkin väsyttää ja masentaa, niin kaikki pienikin tuntuu niiiiiin isolta.

No niin. Koetan piristyä. Täytyy keksiä itselleen jotain pientä hemmottelua sitten, kun saan lapset nukkumaan.

Toivottavasti Tuulian leikkaus on mennyt hyvin! Suohomppelille tsemppiä kodinlaittohommiin! Ja raskautuneille hyviä raskausviikkoja!

Nyt menen laittamaan lapsille ruokaa...

Terkuin

kaamosväsynyt Terhi ja riiviömuksut

Vierailija
11/28 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, eli sairastupaa pukkaa. Viime to keskimmäinen aloitti. Oli oksentanut pk:ssa...MIes su ja on edelleen " taju kankaalla" . Esikoisen vuoro sitte viime yönä. Minä ja maaliskuinen vielä säästytty. Ei olis oikeen mulla vara sairastua, tänäänkin oli varahoitopaikassa vaatimattomat 7 lasta. (HYshys ei saa kertoo kelleen, laki lasten määrästä jne.)

TEL: jos nyt yhtään lohduttaa, kun aiemmin puhuit entisen hoitajan kaipuusta, mun ymmärtääkseni kaipuu on molemminpuolista!!!!

Maalisneidin päiväunia olen rajoittanut tuntiin, koska muuten ollat venyy. Viikonloppuisin ei aina nuku ollenkaan.Öisin nukkuu 10h.

Tuulia oot ajatuksissa, jaksamista!

Voimia myös muille tarvitseville, kaikille tasapuolisesti!

Vierailija
12/28 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on upea syyspäivä, aurinko paistaa. Tosin aika koleaa taitaa olla (arvelen täältä sisätiloista). Olen etäpäivällä, joten hommia saa tehdä omaan tahtiin.

Kiitokset Sengille " vakoilutiedoista" . Kiva, jos meitä kaivataan, piristää aina ;-) Täytyypä soitella sinne päin kuulumisia. Ja aika hurja tuo varahoitotilanne!!!

Eilen illalla laitoin sitten kynttilät palamaan ja söin vähän herkkuja ja tekstailin kavereiden kanssa. Ja tänä aamuna sain nukkua vähän pitempään, kun ei ollut aikaista lähtöä. Nyt olo onkin sitten jo paljon rennompi kuin eilen. Pienillä asioilla on siis iso vaikutus.

Meillä on pientä valoa näkyvissä Saanan pottailuissa. Nyt on innostunut taas käymään pissalla oma-aloitteisesti, ja yrittää välillä kakatakin pönttöön, mutta vielä ei ole tullut tulosta (meillä on erillinen lasten-wc, edelliset asukkaat remontoivat vessan niin, että siinä on normaalia pienempi pönttö, lavuaari alempana jne., joten on helppo käydä). Hoidossa neiti jo pissaa säännöllisesti pottaan, mutta kotona on ollut vähän satunnaisempaa eli minun pitää aina muistuttaa. Mutta nyt siis on itse kiinnostunut taas aiheesta, joten toivon, että tämä tietäisi taas jotain herkkyyskautta ja saisi vihdoin vaipat kokonaan pois.

No joo. Eipä tänne kummallisempaa. Taidan mennä kaivelemaan kaapeista jotain syötävää...

Terkuin Terhi&Saana

Vierailija
13/28 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpas ylöspäin,kun oltiin jo kolmannella sivulla menossa.

Meillä ollaan jälleen flunssassa.Juuso meni yöllä ihan tukkoiseksi ja nukkui levottomasti.Itkeskeli myös.Huomasin kyl kun oltiin hoidon jälkeen ulkona, et nenä vuotaa mut yöllä meni oikein kunnolla tukkoon.

Kuumetta ei ole, joten vein hoitoon.

Täältä töistä nopsaan kirjuutan,kohta alkaa musiikkituokio jossa siis avustajana tänään.Ens viikolla joudun tekeen koko viikon normi työvuoroo eli 8h ja olemaan ns.perushoidossa.Avustaminen ei ens viikolla onnistu.

Jokos Tuulia on kotiutunut?Mikä vointi?

Eipä mulla tän ihmeempiä...

Suohomppeli81 ja Juuso

Vierailija
14/28 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin aamulla tuossa kymmenen maissa.

Leikkaus meni hyvin ja vointi ollut myös suhteellisen loistava..dreenien poisto oli kaikkein kamalin kokemus, melkeistä ikinä ;)

Tisulit on ihan äääääääääääääärimmäsen IHANAT!!! Mitä nyt turvoksissa,mustelmilla, mutta niin köykäset, sopivan kokoiset. Ettei voi kun ihastella.

Huomenna palaan jakamaan tarkemman kokemuksen teidän kanssa. Nyt pitää huilia ja olla lasten kanssa. Niitä oli kova ikävä.

Tuulia

Vierailija
15/28 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että Tuulian leikkaus meni hienosti ja olet tyytyväinen tulokseen!

Meillä typykkä nukkui viime yön tosi surkeasti, heräsi kahden tietämillä ja tepasteli oman ja äidin sängyn väliä viiteen asti, jolloin annoin periksi, enkä enää jaksanut taluttaa omaan sänkyynsä. Silloin sitten jaksoi nukkua pari tuntia. Likalla oli varmaankin vatsa kipeä, ei ollut kakannut pariin päivään ja tämäkin päivä meni mun tuputellessa luumuja, päärynää ja porkkanaraastetta syötäväksi. Iltapäivällä sitten onneksi tehokuitudieetti pyöräytti vatsan käyntiin, ja pari päivää jatkunut piipitys loppui. Likka oli heti kuin eri ihminen. Epäilen ummetuksen syyksi yskänlääkettä, jota olen joutunut antamaan tosi räkäiseen kröhään. Tuoteselosteesakin mainittiin mahdolliseksi haittavaikutukseksi ummetusta.

Tänään mies vaihtoi autoon talvirenkaat, olen huomenna lähdössä Pohjanmaalle ja kelistä on ennustettu aika surkeaa. Eipä olisi ensimmäinen kerta, kun ajelen jossain kolmostiellä ensilumessa kieli keskellä suuta.

Tyyny kutsuu--->

korvapuustit

Vierailija
16/28 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla oli kummallisen vaaleata, kun heräsin. Yöllä oli siis tullut lunta. Nyt tulee kyllä sitten vedensekaista räntää, tosin hiljaksiin, mutta eiköhän tuo tuosta kohta sula... Mulla on autossa tietysti kesärenkaat (ja uudet talvirenkaat pitäisi ostaa, eli ei voi edes vaihtaa...), joten rajoitan tänään ajelut vain lasten vientiin ja hakuun eli muutamaan kilometriin.

Etäpäivällä siis olen, ja töitä piisaa. Kohta pitäisi kirjoitella muutama markkinointiteksti, ja inhoan niitä sydämeni pohjasta... No, pakko urakoida, niin saa pois päiväjärjestyksestä.

Viikonlopusta tulee tylsä. Mies lähtee Turkuun sinne pippaloihin, joihin minunkin piti lähteä. Minä jään lasten kanssa kotiin. Pitänee tehdä vielä la-iltana töitä, kun niitä tosiaan on. Eli oikein mahdollisimman tylsä lauantai-ilta tiedossa... No, tänään sovittiin miehen kanssa, että pidetään leffailta, eli onneksi edes tänään on hauskempaa ;-)

Semmottis. Jos rupeaisi tekemään niitä töitä, niin saisi jotain aikaankin.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Terhi&muksut

Vierailija
17/28 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että hienoa, että Tuulian leikkaus meni hyvin! Toivottavasti toipuminen sujuu nopeasti!

Terhitaas

Vierailija
18/28 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva Tuulia kun leikkaus meni ok ja olet tyytyväinen lopputulokseen =)

Mikäs on vointi ja oletko saanut apuja arjen pyöritykseen?

Kipakka sää on täälläkin mutta ei ole lunta näkynyt. Tai kyllä sitä räntää sateli mutta ei jää maahan...

Viime yö oli pitkästä aikaa sellainen että neitonen nukkui lähes koko yön. Täs on pari viikkoa lennetty monta kertaa yössä antamaan vettä tai muuten vaan paijaamaan. Hoh! Ja just kun mie aattelin että tää toinen ehkes nukkuis ennenku toinen tulee :) Tutin poisjätön jälkeen tämä siis tuli, liekkö sitä sit kuitenkin kaipaa vaikka ei sitä kyselekään.

Antakaapas nyt vähän VINKKIÄ arvon mammat että miten saataisiin tuo tyty kiinnostumaan pottailusta/pönttöilystä? Istuu kyllä potalle kun annan vaikka rusinoita mutta istuu ehkä minuutin ja äkkiä pois. Pidetään välillä kotona ilman vaippaa mutta lorottaa lattialle tai sit pyytää vaippaa ja pissii siihen.

Aika jännä juttu muuten että meillä on Korvapuustin kanssa sama laskettu aika =) Eikös se niin ollut, 11.11? Teillä muilla on sit jännitettävää uutisissa tuplaten =)

Mutta eipä tässä muuta, kummempia ei täällä ole tapahtunut, remontit jatkuu viikonloppuna ja Nooran serkkupojan 2v synttärit ois lauantaina. Hyviä vointeja kaikille tasapuolisesti!

Jokos Sengin porukan vatsataudit hellitti? Entä Terhin lentsut?

T: Nasulina

Vierailija
19/28 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa räntää kuin koko Etelä-Suomessa.

Niin, meillä on tosiaan sama la Nasulinan kanssa. Pistetäänkö vedonlyöntitoimisto pystyyn;-D Veikataan sukupuolta ja ensin ehtivää! Maalistytön synttärit oli 23.3., eikös teilläkin ollut maaliskuun loppupuolella ensimmäisen synttärit?

Tuohon pottailuun en kyllä osaa vinkata mitään, meidän likka istuisi siinä miten kauan vaan, eilenkin haki potan istuimekseen pestessään pikkupyykkiä kylvyn jälkeen.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Korvapuustit

Vierailija
20/28 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä onnistuin pitkästä aikaa pitämään vapaapäivän näin perjantaina. Mä siis teen sitä mukamas lyhennettyä työviikkoa..

Töihin ihan kypsänä, tai siis työtilanteeseen. Epäpätevä johtaja sählää ja mä olen niin totaalisen kyllästynyt olemaan se, joka siivoaa jäljet. Miehelle jo varoittelin, että saatan ottaa loparit, vaikka en tiedä mitään tulevasta. Kyllä sitä jotakin sitten aina keksii.

Piti mennä jumppaan aamulla, mutta väsytti niin tolkuttomasti, että tulin takaisin kotiin nukkumaan. Parin tunnin lisäunien jälkeen lähdin kauppaan ja unohdin avaimet kotiin. Eikun miehen työpaikalle hakemaan niitä.. Aikaa kului turhaan ja siitä suivaantuneena päätin olla tekemättä mitään hyödyllistä. Ehtii sitä sitten myöhemminkin.

Huomenna tulee appiukko kylään - on onneksi helppohoitoinen tapaus. Menevät miehen kanssa lätkämatsiin ja tuijottavat loppuillan urheilua töllöstä. Taidetaan Kaisan kanssa leipoa pullaa, kun Kaisa on monta päivää pyytänyt että leivottaisiin. On sitten tarjota Lehtovin perheellekin, kun sunnuntaina tulevat käymään.

Pottailuun en minäkään valitettavasti osaa antaa vinkkejä, kun se on, muutamia poikkeusjaksoja lukuunottamatta, ollut Kaisan kanssa aina kovin sujuvaa. Nyttemmin joudumme välillä hieman maanittelemaan kakalle, kun neiti ei millään haluaisi keskeyttää leikkejään niinkin turhanpäiväisen asian kuin kakkahädän vuoksi.

Yleiskeinona meillä taidetaan pääasiassa käyttää lahjontaa. Näin sitä on aloitettu koko loppuelämän rasite ruualla lahjominen. " Saat tikkarin, jos olet nätisti kaupassa." Ja samaa jatkaa itsensäkin kanssa yhä edelleen.. " Kun jaksan tämän viikon, saan perjantaina suklaata ja punaviiniä!" Sitä odotellessa,

kua ja Kaisa