Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit ihan valita niin mitä sukupuolta haluisit lapsesi olevan? siis...

Vierailija
28.10.2008 |

jos useampi lapsi niin minkälainen kokoonpano tyttöjä ja poikia vai vaan toista sukupuolta. Ja tietty MIKSI?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on poika ja tyttö. Mä olen aina pitänyt enemmän pienistä pojista kuin tytöistä. Oma tyttö on nyt teini-iässäkin, joten senkin takia varmaan tää tunne, on niin hankala tällä hetkellä tuo nuori neiti. Pojat on mutkattomia ja jotenkin rehdimpiä.

Vierailija
42/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin viidestä tytöstä. Kolme sainkin, ja lisäksi neljä poikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 poikaa ja 1 tyttö. Haluaisin vielä tytön iltatähdeksi, ihan vaan tasapainon vuoksi ja olisihan se ihanaa kun tytölläni olisi sisko!

Vierailija
44/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennestään on jo yksi poika ja yksi tyttö. Syytä en oikein osaa sanoa. Tyttökin on ihana, mutta poikaa kohtaa tunnen vaan sellaista erityistä läheisyyttä, se on niin söpökin, toinen poika olisi ihana. No, jos tulee tyttö, niin sitten tulee.

Vierailija
45/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saimme tytön. Nyt raskaana, ja en oikeastaan tiedä kumman ns haluaisin, eli tällä hetkellä aivan sama!

Tyttö olisi toisaalta kiva, koska aina ajattelin että sisko olisi ihana asia jatkossa. toisaalta tietty poikakin toivottu, koska lapsilukumme taitaa olla 2. Aika näyttää nyt vasta raskaus alussa. Toivottavasti menee loppuun asti, jotta saamme tietää kumpaa sitten tulikaan!

Vierailija
46/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ehkä poika...

Vierailija
47/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kolme lasta ja kaikki tyttöjä! Minulla on yksi tyttö ja yksi poika ja todella toivon kolmannesta tyttöä. Poikaa rakastan yhtä paljon kuin tytärtäni, mutta olin raskaana ollessani pettynyt kun kuulin sukupuolen.

Suurin syy on, että aikuisena pojat eivät ole yleensä niin paljon tekemisissä lapsuuden perheen kanssa kuin tytöt. Minulla ja useimmilla ystävilläni on vaikeuksia anopin kanssa ja voisi olla helpompaa jos ei koskaan tulisi saamaan miniää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi