Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit ihan valita niin mitä sukupuolta haluisit lapsesi olevan? siis...

Vierailija
28.10.2008 |

jos useampi lapsi niin minkälainen kokoonpano tyttöjä ja poikia vai vaan toista sukupuolta. Ja tietty MIKSI?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en osaa mitenkään kuvitella itseäni pojan äidiksi. Silloin kun odotin esikoistani, olin ihan varma että tyttö tulee, niinkuin tulikin. Olisin ollut kyllä

ihan aidosti hämmästynyt ja todella ihmeissäni jos olisin saanut pojan (ja varmasti ihan hukassa).

No, tyttö tulee jäämään ainokaiseksi, koska en voi saada enempää lapsia.

Vierailija
22/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jo onkin ja varmaan tähän jääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kaksi poikaa ja tytön. Jos neljäs tulisi, ei olisi mitään väliä, koska nuorena haaveilin kolmesta pojasta, mutta toisaalta 2+2 olisi kiva myös.

Vierailija
24/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin rohkenen ajatella vaikka eka on hoidoilla saatu ja toistakin hoidoilla yritetään.

Vierailija
25/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meillä kolme tyttöä, ei poikia, ja ollaan miehen kanssa oikein tyytyväisiä näin. Meidän tytöt niin mahtavia tapauksia ja pienet pojat vaikuttavat niin "päättömiltä" ja riehakkailta. Jos vielä neljäs tulisi niin kyllä yksi pieni poika olisi ihan kiva kuitenkin, mutta neljäs tyttökään ei olisi huono juttu. Lapsiluku kuitenkin nyt täysi.

Vierailija
26/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen näistä kahdestakin.

Vierailija
27/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nuorena ajattelin "automaattisesti" että lapseni olisivat kaikki tyttöjä, sillä suvussamme on paljon enemmän tyttöjä ja siksi tyttö tuntui jotenkin läheisemmältä:)

Olisin siis ollut oikein tyytyväinen jos olisin saanut "vain" tyttöjä:) Jos olisin saanut vain poikia, niin täytyy myöntää että kaipaisin varmasti tyttöä kovasti!

Sain molempia ja kaikki ovat yhtä rakkaita, alku"suunnitelmista" huolimatta:)

Vierailija
28/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole oikein ikinä ajatellut noita sukupuolijuttuja. olen vain halunnut lapsia. Tytötkin ovat niin erilaisia. Toinen on rasavilli viikari ja toinen pieni hienohelma. Jos vielä haluaisin kolmannen lapsen voisin ajatella, että olisi mielenkiintoista nähdä millainen pieni poika olisi.

Naapuripariskunta, jolla on 5 lasta, sanoi, että pojat ovat helpompia kuin tytöt. Heillä on siis kolme poikaa ja kaksi tyttöä. Tytöt ovat kuulemma pistäneet vanhempansa lujille.

Vierailija
29/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. poika - pari-kolme vuotta väliä - 2. tyttö - reilusti väliä, esim. 7 vuotta - 3. poika - pari-kolme vuotta väliä - 4. tyttö

Eihän se näin tietenkään mene, mutta jotenkin vaan olen aina ajatellut, että jos esioinen olisi poika, se olevinaan sitten myöhemmin "suojelisi" koko sisarusparvea - jos taas esikonen olisi tyttö, pelkään että hänelle lankeaisi liikaa vastuuta liian aikaisin, "ovathan tytöt niin vastuuntuntoisia ja luotettavia etc etc". Nuorimmaisen sukupuolella ei niin ole väliä, mutta jos se olisi tyttö, niin saisi vielä ne viimeiset omat "prinsessahömpötykset" kokea tytön kanssa. :)

Vierailija
30/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain näin. Pojat ovat suoria ja mutkattomia. Tulen heidän kanssaan niin helposti toimeen. Tyttäreni on suloisista suloisin, mutta tyttölapsen kanssa minulla on niin paljon enemmän ristiriitaa. Olen itse äijä, joten en aina ymmärrä noita kitinöitä ja kavereiden kanssa tulevaa draamaa ja ristiriitaa. Ihana on, pois en antaisi. Poikien kanssa vaan pääsee niin paljon helpommalla. :)

Vierailija
31/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin pojan ja heti perään tytön ja sain ne. Itse olen halunnut isoveljen mutta isosisko on. Nyt mun tytöllä on sit se isoveli josta aina haaveilin. Ja maallahan kaikki arvostavat poikia. Lisäksi meillä on tyttö ja poika ja haaveissa lisää lapsia. Iltatähden toivoisin olevan tyttö koska tytöt pärjää aina mutta pojista tulee herkemmin mammapoikia jos ovat nuorimmaisia.

Vierailija
32/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos saisin kolmannen lapsen en osaa päättää kumpaa sukupuolta toisvoisin enemmän. Tyttö olisi vaihtelun vuoksi mukava ja saisi pukea mekkoja ja muita hömpötysiä, mutta toisaalta kolme poikaakin olisi tosi ihanaa saada. Meidän pojat on niin ihania, että voisin ottaa niitä lisää.

Vierailija
33/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tyttö oli pitkästä aikaa kiva, toisaalta taas mulla on nyt niin paljon pienelle pojalle vaatteita, leluja yms. että taloudellisesti poika olis parempi vaihtoehto :)

No, helmikuussa sitten nähdään onko meidän perheessä ukko vai akkavalta, nyt ollaan tasoissa.

Vierailija
34/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että ovat joko tai eikä siltä väliltä

Vierailija
35/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 7 lasta, kaikki ovat tyttöjä! Kyllä saattaa olla melkoista mylläkkää... =) Olisikohan isä ehkä toivonut poikaa ja sen takia yrittänyt sen seitsemän kertaa?.. =)

Vierailija
36/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi tyttöä. En ole ikinä oikein toivonut tyttöä tai poikaa, ollut vain kiitollinen siitä mitä on saatu. Nyt kun lapsiluku on todennäköisesti täynnä, olen alkanut ajatella, että poikakin olisi ollut kiva "saada", ihan vaihteluna ja kokemuksena. Kumpaakaan tytöistä en kyllä pois antaisi!

Mun mielestä mielenkiintoista tässä ketjussa on se, että olin oltettanut, että kaikki toivoisivat tyttöä ja poikaa tai ainakin niin, että olisi molempia sukupuolia, mutta enemmistössä näyttäisikin olevan ne, jotka haluaisivat joko tyttöjä tai poikia.

Vierailija
37/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisin ett- neljäs olisi tyttö .Tähän asti ei mitään väliä mutta

olisi kiva että 2 tyttöä ja 2 poikaa.

Sitä neljättä tuskin kuitenkaa tulee, niin puhki olen 3 alle 4v!!!!

Vierailija
38/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mä ajattelen ja tunnen. Molempia sukupuolia olen halunnut ja ne olen saanut, määrällä ei nyt niin väliä omalla kohdalla.

Vierailija
39/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kohdalla oli melkein sama kumpi tulee, himpun enemmän ehkä tyttöä toivoin. Tyttö tuli.

Toisen kohdalla (nyt mahassa) toivoin vain tyttöä. Heti raskauden alussa tuli niin poika fiilis, että... Joten nyt on tuo toivomusrintama tasaantunut ja jopa vähän enemmän poikaa olen alkanut haluta :).

Vierailija
40/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas saa olla kumpi vaan. Toisaalta olisi kivaa saada tyttö, kun sellaista ei ennestään ole. Mutta toisaalta, jos vertaan omia poikiani kavereiden tyttölapsiin, ovat nuo meidän ukkelit helpompia tapauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi